• A M E R I C A N D E V I C E
    THEY NEED HELP,
    EVEN THOUGH THEY DON'T SEE IT.


    Sommigen zouden dit kunnen herkennen. Een dochter met zelfmoord neigingen, of een zoon die meerdere persoonlijkheden heeft. Het is niet iets wat je direct op valt, maar later. Als er blijkt dat hij een grote achterstand heeft in huiswerk en socialiteit op school. Je weet het zeker, ze hebben hulp nodig. In Amerika is er die hulp, genaamd: American Device . Een inrichting waar de hulp aan jongeren wordt gegeven, de hulp die ze echt nodig hebben. Je hebt hier vele soorten ''psychische problemen''. Bijvoorbeeld degene met twee persoonlijkheden, stemmen in hun hoofd, zelfmoordneigingen, trauma's of sociale problemen etc. Ze zitten allemaal bij elkaar in deze inrichting.
    You think I'm crazy, isn't it?
    Maybe... A little bit...
    D E I N R I C H T I N G
    Alles ziet er een beetje uit als een resort, alleen dan voor een langere tijd en met een hek erom heen. Het hek is rond de 2,7 meter en heeft scherpe puntjes aan de bovenkant, zo wordt uitbreken namelijk een stuk moeilijker. Toch houdt dit de inrichting niet tegen. American Device vindt het namelijk belangrijk dat er sociaal contact is tussen de personen en daarom zijn er veel sporten te doen. Zo heeft de inrichting buiten een voetbalveld, tennis, basketbal en ping pong. Ook is er een zwembad en een tuin. Er is ook een kantine waar je binnen en buiten kan zitten. Er is ook een huiskamer, waar je met elkaar kan kletsen. Er zijn verschillende slaapkamers. Je hebt kamers voor 1 en 2 personen. In heel het gebouw heb je verschillende zalen. Bijvoorbeeld de praatgroep, hier zijn er 2 keer in de week gesprekken met alle mensen in het gebouw. Er is één keer in de maand een activiteiten middag. In de inrichting moeten de lichten rond 20:00 uit. Personages met een erger probleem kunnen van sommige dingen niet mee genieten. Natuurlijk kun je altijd op gesprek bij een psychiater. Sowieso moet je er één keer in de twee week verschijnen en een kleine test afleggen. Hier kan je denken aan iets die met het probleem te maken heeft. Verder heb je nog een kunstzaal, waar je vrij kan knutselen.

    You don't know how I feel. I'm not feeling happy anymore.
    Mom, I think I need help...

    R O L L E N
    Naam • Faceclaim • Probleem • [url=]Username[/url] • pagina
    Begeleiding
    Jane Bernet Conley • Emilia Clarke • Sterrenregen • 1.7


    Thaddeus David • Idk. • Sacramental • 1.6


    Probleem jongeren
    Cecil February Baker • Secret • Stemmen in haar hoofd • Carneliana • 1.2
    Zoë Imogen Feltz • Elle Fanning • Seksverslaving in combinatie met een antisociale-persoonlijkheidsstoornis • Meraki • 1.4
    Carnelia Blackwood • Ebba Zingmark • Agorafobie • Carneliana • 1.8
    Emily Alice Johnson • Alice Vink • Depressief • Caligosus • 1.2
    Rowan Young • Kirsten Zellers • 2 Persoonlijkheden • WhiteSnake • 1.8
    Fenne Rose • Dove Cameron • Depressief • animegirl123 • 1.4

    Keith Jonathan Bennet • Idk. • Getraumatiseerd • Karmahitsyou • 1.2
    Misha Ilian Ivanov • Evan Peters • Bipolaire stoornis • Micaela • 1.4
    Loki Jesper Marwan • Frank Rossi • Selectief mutisme • Soco • 1.7


    L I J S T
    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Nationaliteit
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Probleem
    • Geschiedenis
    • Relaties
    • Overig

    I'M DRUNK, INSANE, NEED DRUG, TRAUMATIZED AND I WANT TO DIE.
    MAYBE... YOU'RE RIGHT. I NEED HELP.


    R E G E L S
    RPG Regels
    .
    • Natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Er bestaan geen perfecte mensen, dus ook geen perfecte personages.
    • Geen ruzie buiten de RPG.
    • Ik maak de topics aan indien anders verteld.
    • Probeer de jongens en meisjes gelijk te houden.
    • Probeer te variëren in de ''problemen'', niet allemaal dezelfde en niet alles is even erg.
    • Bestuur alleen je eigen personage.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • 16+ is toegestaan, alleen zelfmoord is niet mogelijk in de inrichting. Je kunt wel neigingen hebben, maar echt dood gaan kan niet.
    • Geef het door als je een tijdje niet kan reageren.
    • Minimaal 150 woorden per stukje.


    De Regels Van De Inrichting

    • Lichten gaan op 20:00 uit.
    • Je kunt een bezoek aan de psychologe niet weigeren.
    • Je kunt met problemen altijd bij de begeleiding terecht.
    • Niet zo maar in andermans kamer komen.
    Praattopic 1

    [ bericht aangepast op 7 juli 2017 - 21:50 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Micaela schreef:
    (...)

    Hmm jammer, dan zie ik nog wel


    Ik ben gewisseld naar Multiple Personality Disorder dus jij kan bipolaire stoornis als je wil!


    Oke, dan claim ik bij deze bipolaire stoornis :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Oke, dan claim ik bij deze bipolaire stoornis :')

    Boy or girl? c:


    ''With all due respect, which is none...''

    Sooo sorry dat ik enkel hiervoor je topic kom binnenvallen. Ik zou meedoen, maar over drie dagen begint speelplein en dan ben ik te dood om te veel RPG's op te nemen.
    Anyways, Sociopaat en ASPS zijn hetzelfde. Sociopaat en psychopaat wordt tegenwoordig niet meer gebruikt, die mensen hebben dus een antisociale persoonlijkheidsstoornis.

    Veel plezier met de RPG (:

    Liesje out.


    Mhm?

    Jongen :)
    Morgen maak ik mn rol, maar hij heet Misha


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb een vraagje aan Jinyoung: hoe wil jij je schizofrene rol in gaan vullen? Want heel veel mensen het bij schizofrenie het idee dat diegene meerdere persoonlijkheden heeft — maar dat is dus eigenlijk multiple personality disorder (die ik heb).


    Ik wil me er niet mee bemoeien maar ik denk dat het sowieso niet gaat lukken allerlei verschillende te krijgen. Zoveel zijn er dan ook weer niet en dus zullen er echt wel een paar dubbel zijn :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ja, idd, is te lastig om verschillend te hebben.
    Miss kunnen we problemen wel zo verschillend mogelijk maken?


    Aan niets denken is ook denken.

    Elk probleem heeft misschien zijn eigen geschiedenis en kan bij de ene persoon meer aan de gang zijn dan bij de andere. c:


    ''With all due respect, which is none...''

    @ ^
    Geloof me — er zijn tientallen en tientallen stoornissen. Er is veel meer dan alleen depressie et cetera.


    Mag ik een meisje met als FC Kirsten Zellers? :3


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Saetre schreef:
    @ ^
    Geloof me — er zijn tientallen en tientallen stoornissen. Er is veel meer dan alleen depressie et cetera.


    Ja dat weet ik wel maar ik denk toch dat het vrij lastig gaat zijn dat ieder zijn eigen verhaal behoudt. Ik denk dat veel van deze dingen erg in elkaar zullen overlopen, niet dat ik dat een probleem vind.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    You know what? Geef mij maar een begeleider.
    Zou ik hem dan wel de leeftijd van 25 mogen geven? Ik heb zelf moeite met het spelen van 'oudere' mannen.


    Caligosus schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik wel maar ik denk toch dat het vrij lastig gaat zijn dat ieder zijn eigen verhaal behoudt. Ik denk dat veel van deze dingen erg in elkaar zullen overlopen, niet dat ik dat een probleem vind.


    I agree


    Aan niets denken is ook denken.

    Even een vraagje: is het de bedoeling dat de begeleiders ook een psychisch probleem hebben?

    Edit: Bedankt voor de reservatie overigens, al is het nu Mirinae > Sacramental.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 23:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.