• Oké Hii,

    Ik heb weer eens struggles :'D
    Vandaag heb ik mijn salaris gekregen en dat viel best veel hoger uit (in plaats van de verwachte 250 euro, 414 euro, ahum) maar daar klaag ik verder niet over.
    Met mijn beste vriendin ben ik dan even de stad in geweest maar heb op een Burger King menu na niks gekocht, al was de neiging heel groot want...

    We gingen ook naar De Bijenkorf. En De Bijenkorf heeft ook Michael Kors tassen.

    Nou even korte geschiedenis, want ik wil echt al jaren een Michael Kors tas. Maar mijn moeder vind ze belachelijk duur dus voor mijn 16e kon ik ze niet vragen. Toen ik bij de Albert Heijn ging werken kwam ik nooit aan het goede bedrag (ik ben vreselijk in sparen, mijn salaris is aan het einde van de maand altijd op) maar nu ik bij Jumbo werk is mijn salaris toch wat hoger, omdat ik zo'n 3x meer wordt ingeroosterd.
    Maargoed, nog steeds die twijfel. De tas zelf is namelijk 300 euro (nou ja 295 maar dat is basically hetzelfde) en dat is toch wel een behoorlijk bedrag voor een tas. Maar aan de andere kant heeft het toch wel een heel goed merk en hele goede kwaliteit, vriendinnen van mij hebben er ook een en doen er al jaren mee. En het is echt al jaren mijn droomtas. Maar nog steeds, 300 euro :'D Ughhhhhhhhh

    Wat zouden jullie doen? En hebben jullie ook ooit zoveel betaald voor een tas/schoenen/jas/another fashion-y thing


    El Diablo.

    I feel you. Als ik het me ooit kan veroorloven, dan koop ik een Michael Kors tas haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    I feel you. Als ik het me ooit kan veroorloven, dan koop ik een Michael Kors tas haha.


    Hahaha ik zou hem kunnen kopen maar dan moet ik de rest van de maand doen met zo'n 113 euro voor alles xd


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    Hahaha ik zou hem kunnen kopen maar dan moet ik de rest van de maand doen met zo'n 113 euro voor alles xd


    Het ligt eraan wat 'alles' is. Want 113 voor een maand is niet onmogelijk. (nerd)

    + als je al heel lang zo'n tas wil; waarom niet nu, nu het kan?


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik vind het persoonlijk echt een belachelijk bedrag voor een tas, maar ik ben ook totaal niet van de schouder/handtassen. Ik zou veel liever een goede rugtas willen kopen, maar dan nog niet van zoveel geld. Maarja, ik stop wel 50 euro in stoffen en garen voor een cape die ik alleen voor een cosplay ga gebruiken, dus ik denk dat mijn uitgaves in vergelijking met jou gewoon heel anders zijn. Als jij graag die tas wilt kopen, zou ik het gewoon doen. Je bent nog jong en stel dat dat ding je heel erg tegenvalt, heb je daar weer wat van geleerd. Het is weggegooid geld, maar ach, daar draait het leven toch niet alleen maar om?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb er ook eentje en kan inderdaad garanderen dat ze een hele tijd meegaan. Ik heb de mijne dan ook echt gekocht voordat Michael Kors echt zo gigantisch opgeblazen werd en heb er nog altijd geen spijt van. Het zijn geweldige tassen.

    Nu je toch aan het wachten bent, als ik in jouw schoenen stond zou ik nog een extra maandje wachten zodat je in ieder geval niet met enige zorgen leeft deze maand. Sowieso is het een mooie meevaller. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik mag hopen dat je het met 113 over in de maand nog kan redden haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Alles' is eten, drinken, evt. dagjes uit etc haha

    Als ik hem haal deze maand is het denk ik over zo'n 2 weken (tenminste, ligt eraan of ik definitief zak of niet en hoeveel troost ik nodig heb) hoef ik minder lang met een evt. kleiner bedrag :'D

    Gewoon even bijenkorf vermijden denk ik zo

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 23:07 ]


    El Diablo.

    Komt er binnenkort iets bijzonders aan? Dan zou ik nog even wachten, proberen iets meer te sparen en hem dan kopen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik wil graag nog een gele oliejas van petit bateau (die is 149€) en een fancy navy kånken van fjallraven (rugzak van 75€) en een nieuwe laptop (bij voorkeur een MacBook 1.500€) pfff en ik ga in september op uitwisseling naar Denemarken


    i need moneys ;-; I know the struggle tho


    ik zou de tas gewoon kopen :Y) als je het al lang wilt en geen spijt zal krijgen, zeker doen!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Findonir schreef:
    Komt er binnenkort iets bijzonders aan? Dan zou ik nog even wachten, proberen iets meer te sparen en hem dan kopen.


    Niet dat ik weet iig, alleen ff ergens goedkoop een outfitje scoren voor een feest zaterdag haha :Y)


    El Diablo.

    Yellowstone schreef:
    ik wil graag nog een gele oliejas van petit bateau (die is 149€) en een fancy navy kånken van fjallraven (rugzak van 75€) en een nieuwe laptop (bij voorkeur een MacBook 1.500€) pfff en ik ga in september op uitwisseling naar Denemarken


    i need moneys ;-; I know the struggle tho


    ik zou de tas gewoon kopen :Y) als je het al lang wilt en geen spijt zal krijgen, zeker doen!


    Ik wou die rugzak ook haha, maar ik besef nu dat ik handtassen toch fijner vind. En mijn dromen voor een MacBook heb ik al lang geleden opgegeven :'D


    El Diablo.

    Je kan ze ook gewoon in de outlet stores halen. Een mooie dure tas, maar voor minder geld :'D. Mjn moeder koopt daar altijd haar Micheal Kors tassen. Ze is er gek op.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 23:16 ]


    Shoganai i ne~

    Mijn moeder heeft heel veel Michaal Kors tassen van de outlet (stukken goedkoper). En ik moet zeggen: ze zijn van verdomd goede kwaliteit! Sommige heeft ze al jaren en gebruikt ze elke week en ze zien er nog goed uit! Maar ik zal er wel voor sparen. In één keer uitgeven is misschien niet zo slim :'D.
    Ik wil een kledingstuk (een korset voor rugsteun en tegen pijn) kopen voor 200 euro, maar daar ga ik een paar maanden voor sparen :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Hmh, aan de outlet heb ik nog niet gedacht. Ik zal ff daar kijken :Y)


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Ik wou die rugzak ook haha, maar ik besef nu dat ik handtassen toch fijner vind. En mijn dromen voor een MacBook heb ik al lang geleden opgegeven :'D


    ik ben geen handtas persoon (eerder een schoudertas, totebags en zo...)

    mhhh ik werk in het weekend twee dagen en ik ga in de zomervakantie werken (vorig jaar heb ik zo'n 1.600€ verdiend op m'n bijbaantje in een maand dus dat moet wel lukken, gewoon goed sparen...)


    oh wat helpt om te sparen is je gekregen geld op te splisten. ik heb nu al mijn geld voor mijn uitwisseling bijeen gespaard door bij elke uitbetaling minstens de helft in een pot te steken (ik houd mijn geld in glazen confituurpotjes). ik heb vier potjes: uitwisseling, sparen voor mcbook en oliejas en fjallraven, muntjespot en voor dagelijks gebruik. (: al wat je in de spaarpotten steekt, mag er niet meer uit enkel als je het gaat gebruiken voor wat je aan het sparen bent (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys