• ...want omg ik heb Harry Potter sokken gekocht :'D iedere afdeling heeft een sok dus 4 paar in totaal. En ze zijn serieus echt heel vet! Ik zag ze bij de Primark.die winkel vind ik qua kleding echt helemaal niks, maar sokken en huisspulletjes daar zijn wel echt heel leuk. Heb zelfs zo'n fruitwaterfles gehaald en een hele stapel witte sokken. Oh en muziekgummetjes.
    In andere woorden: ik heb veel te veel onnodig geld uitgegeven. Wat was jullie laatste onzinnige aankoop?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hahaha yass bitch, Harry Potter sokken voor de win!

    Mijn laatste aankoop (geen onzinnige) was een externe harde schijf met twee terabyte geheugen (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb twee gryffinfor shirts, een shirt van de Marauders map en een snapback van gryffindor


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Gaaf! Heb je foto's?

    Mijn laatste aankoop waren stickers voor op mijn WOII Duitse Wehrmacht helm. Maar dat was geen onzinaankoop. ^^

    Eerst moest ik ook echt niks hebben van de Primark, maar sinds vorig jaar ben ik echt om.
    Veel van mijn Star Wars shirts komen daar vandaan. Broeken koop ik daar niet, omdat ik alleen maar slechte verhalen hoor over Primark broeken. Vorig jaar heb ik er ook een onesie gekocht voor het introweekend van mijn studievereniging.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Trollol, heb volgens mij exact dezelfde 4 paar sokken gekregen.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb dit vandaag besteld en voor mij zijn ze erg nuttig (joehoe)



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk! Daarom vind ik Primark leuk.
    Laatste onzinnige aankoop van mij... Hmm... Geen idee.


    16 - 09 - '17

    Klinkt erg gaaf, en nuttig of niet is per persoon anders. Misschien had je wel een erge sokken of gummennood (cat)
    Ik denk dat het laatste nutteloze gekochtte voor mij een booster pack Magoc-kaarten was.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn onnodige aankoop was een zakje snoep.
    IK HAD HONGER


    Black hair, black years, black clothes, black tears.

    Omgg fotoo's!!!
    Mijn laatste onzinnige aankoop was.. Ehm een gieter denk ik :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Omgg fotoo's!!!
    Mijn laatste onzinnige aankoop was.. Ehm een gieter denk ik :')

    Hoe kan die onnodig zijn,
    een gieter kopen alleen heb je geen planten? :p


    Black hair, black years, black clothes, black tears.