• LOS ANGELES' PERFORMING ARTS ACADEMY

    every act you have ever performed since the day you were born
    was performed because you wanted something
    ©Mouli

    USERNAME
    Mouli
    Ziegler
    GreenIight
    Anthemis
    Anatomy
    naestivate
    Micaela
    Sappho
    Obeah
    Verstappen
    Phorthos
    Kaur
    Bathsheba
    Gareth
    Reigns
    Kendol
    Soco
    karmahitsyou
    NAME
    Milou
    Sanne
    Maaike
    x
    Megan
    Arne
    x
    x
    x
    Vera
    Savannah
    Mirte
    Lisa
    Matty
    Sylvie
    Ads
    Robin
    Demi
    CHARACTER
    Courtney, Kian
    Fallon, Simon
    Cora
    Ashley "Ash"
    Anastasia
    Maddox, Nova
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    Iris
    Reyna
    Wolfgang
    Kyros "Ky"
    Dove
    Rebecca
    Nizar
    Daniël
    Celine


    CLASSES
    DANCE CLASS
    Fallon
    Cora
    Anastasia
    x
    Maddox
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    MUSIC CLASS
    Iris
    Reyna
    Ashley
    x
    Wolfgang
    Kyros
    Simon
    Kian
    ACTING CLASS
    Courtney
    Dove
    Rebecca
    Celine
    Nova
    Nizar
    Daniël
    x

    REGELS EN EXTRA
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan, tenzij anders staat aangegeven
    • Maximaal 2 rollen per persoon, in verschillende klassen
    • Geen perfecte rollen, niemand is perfect
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 1 september 2017. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic
    • Als je een apart soort rol wilt maken ofzo, overleg dit dan even
    • Als je vragen hebt, stuur dan even een PB'tje, een GB'tje of laat een berichtje achter in het topic

    TOPICS
    rollentopic
    • praattopic 1 2
    speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 19:40 ]


    take risks

    Zou iedereen die het leuk vindt om het te laten weten misschien even willen aangeven of die 24 rollen niet te veel vindt? Want als in ieder geval het merendeel dit nog steeds een prima aantal vindt, schroef ik het van 18 op aar 24 (:


    take risks

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT! Voor mij is 24 goed hoor.
    Ik werk morgen Nova af, maar hij staat al open voor relaties.
    Morgen begin ik aan mijn danser.

    MT.


    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MT c;


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    MT, 24 vind ik prima c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mt ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT


    16 - 09 - '17

    Relaties Wolfgang Smith

    — Beste vriend — Kyros
    — Beste vriendin — Dove
    — Ex vriendin (reden van uitgaan: zijn jaloezie / zijn wilde manier van leven) — Fallon
    — Persoon die hem kan kalmeren als hij agressief / boos is — Dove
    — Persoon die hij ziet als jonger broertje / zusje — Kyros & Nova
    — Persoon die weet van het ongeluk van zijn ouders en dat hij door zijn grootouders is opgevoed
    — Persoon waar hij het niet mee kan vinden — Gabriël
    — Persoon waar hij overbeschermend over is — Nova
    — Persoon waar hij regelmatig mee gaat dansen / drinken / feesten
    — Persoon waar hij vaak mee muziek gaat maken in vrije uren na / tussen schooluren — Kyros
    — Et cetera

    Disclaimer: de verschillende relaties kunnen door meerdere personages bezet worden. (: Mocht je nog een voorstel hebben voor Wolf, please let me know (ik reageer sneller op GB's en PB's).


    Dove Anne Hathaway — Dove is Wolfs beste vriendin en een van de weinige personen die hij volledig in zijn hart heeft genomen. Wolf vindt het geweldig dat Dove de gave heeft om zichzelf jong te houden in deze volwassen wereld en de twee kunnen daarom urenlang met elkaar lachen. Daarnaast heeft Dove de ongebruikelijke gave om Wolf te kalmeren als hij agressief of boos is — slechts door enkele simpele blikken en woorden. Wolf zou voor de jongedame in kwestie door het vuur gaan om haar te beschermen — maar kan haar tegelijkertijd wegduwen wanneer ze te veel aandacht besteedt aan andere personen (uit angst om haar kwijt te raken).

    Fallon Mikaela Young — Wolfs ex vriendin — waar hij nog steeds een gigantisch zwak voor heeft. Nadat de twee enkele maanden samen waren (op weg naar hun eerste jaar samen) werd de relatie door meerdere redenen verbroken. Fallon had moeite met het gegeven dat Wolf zo'n losse levensstijl had en haar rustige zijde niet altijd kon begrijpen. Wolf had moeite met het gegeven dat Fallon regelmatig met andere jongens diende te dansen en daarbij vrij intiem werd met hen. Wolf heeft geen spijt van de keuze om de relatie te verbreken aangezien hij van mening is dat het hem anders op had gebroken. Echter, zal hij altijd naar Fallon kijken met een 'wat als' — blik in zijn kijkers.

    Gabriel Walker — Wolf zal enigszins neerkijken op Gabriel aangezien hij nog maar zestien is (en daarmee een junior). Daarnaast kan Wolf absoluut niet tegen stemmingswisselingen bij andere personen — waar hij zich dan ook ontzettend zal aan irriteren bij Gabriel. Wolf blijft dus voornamelijk bij Gabriël uit de buurt.

    Kyros Raith — Wolfs "gay best friend". Ondanks Wolfs enigszins intimiderende uiterlijk is hij ontzettend open minded binnen deze wereld. Vanaf het allereerste moment dat Wolf de jonge Kyros in de gaten kreeg, heeft hij de beslissing genomen om deze onder zijn vleugels te nemen ter bescherming. Wolf ziet Kyros dan ook meer als een jonger broertje dan als een beste vriend. Wolf kan ontzettend agressief worden jegens personen die Kyros lastig vallen (op welke manier dan ook) en daarbij heeft hij zich absoluut niet in de hand. Kyros weet Wolf te kalmeren door hem over te halen samen muziek te maken — waarbij ze klassiek en moderne muziek met elkaar vermengen door hun instrumenten.

    Nova Ledger Graines — Vrienden. Wolf is graag rondom Nova vanwege zijn gemakkelijke uitstraling en hij vindt het heerlijk om hem lichtelijk te pesten en uit te dagen. Echter, wanneer Nova iemand nodig heeft zal Wolf altijd voor hem klaar staan — op welk tijdstip dan ook. Wolf heeft het idee dat Nova beschermd moet worden vanwege zijn zachte persoonlijkheid en uiterlijk waardoor hij soms ietwat té overbeschermend kan zijn jegens hem.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 19:36 ]


    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kaur schreef:
    Wolfgang Smith (pagina vijf — bovenaan) is klaar. Voor hem zoek ik de volgende relaties (ik bespreek niet meteen alles want ik wil wachten totdat er meerdere rollen klaar zijn — mocht je alvast ideeën hebben mag je me daarover altijd benaderen):

    — Beste vriend / Beste vriendin
    — Ex vriendin (reden van uitgaan: zijn jaloezie / zijn wilde manier van leven)
    Persoon die hem kan kalmeren als hij agressief / boos is
    — Persoon die hij ziet als jonger broertje / zusje
    Persoon die weet van het ongeluk van zijn ouders en dat hij door zijn grootouders is opgevoed
    — Persoon waar hij het niet mee kan vinden
    Persoon waar hij regelmatig mee gaat dansen / drinken / feesten
    — Persoon waar hij vaak mee muziek gaat maken in vrije uren na / tussen schooluren
    — Et cetera


    I love Wolf. c:

    Ik heb Dove voor hem?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bathsheba schreef:
    MT, 24 vind ik prima c:


    Heaven is a place that we all have

    Kaur schreef:
    Wolfgang Smith (pagina vijf — bovenaan) is klaar. Voor hem zoek ik de volgende relaties (ik bespreek niet meteen alles want ik wil wachten totdat er meerdere rollen klaar zijn — mocht je alvast ideeën hebben mag je me daarover altijd benaderen):

    — Beste vriend / Beste vriendin
    — Ex vriendin (reden van uitgaan: zijn jaloezie / zijn wilde manier van leven)
    — Persoon die hem kan kalmeren als hij agressief / boos is
    — Persoon die hij ziet als jonger broertje / zusje
    — Persoon die weet van het ongeluk van zijn ouders en dat hij door zijn grootouders is opgevoed
    — Persoon waar hij het niet mee kan vinden
    — Persoon waar hij regelmatig mee gaat dansen / drinken / feesten
    — Persoon waar hij vaak mee muziek gaat maken in vrije uren na / tussen schooluren
    — Et cetera

    Maybe my guy? (hij komt nog, maar hij word best lief en zachtaardig)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gabriel staat ook open voor relaties!

    Ik vind 24 prima.

    Voor wolfgang kan gabriel als jongere broertje of beste vriend

    Of dansen , drinken, feesten, gabriel kan wel goed losgaan en houd van dansen, maar dan moet wolfgang hem wel binnen zien te krijgen met zn 16 jaar

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 22:59 ]


    Aan niets denken is ook denken.