• LOS ANGELES' PERFORMING ARTS ACADEMY

    every act you have ever performed since the day you were born
    was performed because you wanted something
    ©Mouli

    USERNAME
    Mouli
    Ziegler
    GreenIight
    Anthemis
    Anatomy
    naestivate
    Micaela
    Sappho
    Obeah
    Verstappen
    Phorthos
    Kaur
    Bathsheba
    Gareth
    Reigns
    Kendol
    Soco
    karmahitsyou
    NAME
    Milou
    Sanne
    Maaike
    x
    Megan
    Arne
    x
    x
    x
    Vera
    Savannah
    Mirte
    Lisa
    Matty
    Sylvie
    Ads
    Robin
    Demi
    CHARACTER
    Courtney, Kian
    Fallon, Simon
    Cora
    Ashley "Ash"
    Anastasia
    Maddox, Nova
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    Iris
    Reyna
    Wolfgang
    Kyros "Ky"
    Dove
    Rebecca
    Nizar
    Daniël
    Celine


    CLASSES
    DANCE CLASS
    Fallon
    Cora
    Anastasia
    x
    Maddox
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    MUSIC CLASS
    Iris
    Reyna
    Ashley
    x
    Wolfgang
    Kyros
    Simon
    Kian
    ACTING CLASS
    Courtney
    Dove
    Rebecca
    Celine
    Nova
    Nizar
    Daniël
    x

    REGELS EN EXTRA
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan, tenzij anders staat aangegeven
    • Maximaal 2 rollen per persoon, in verschillende klassen
    • Geen perfecte rollen, niemand is perfect
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 1 september 2017. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic
    • Als je een apart soort rol wilt maken ofzo, overleg dit dan even
    • Als je vragen hebt, stuur dan even een PB'tje, een GB'tje of laat een berichtje achter in het topic

    TOPICS
    rollentopic
    • praattopic 1 2
    speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 19:40 ]


    take risks

    Bathsheba schreef:
    Vraagje: krijgen ze naast hun talent ding ook nog de normale vakken als engels? (of heb ik daar helemaal overheen gelezen?)

    yeeeeep! geen idee of ik het erbij had gezet, maar de helft van hun aantal uren krijgen ze bijvoorbeeld les in Engels, wiskunde, etc. en de andere helft in hun keuze vak, dus acting dance of music


    take risks

    Mouli schreef:
    (...)
    yeeeeep! geen idee of ik het erbij had gezet, maar de helft van hun aantal uren krijgen ze bijvoorbeeld les in Engels, wiskunde, etc. en de andere helft in hun keuze vak, dus acting dance of music

    Top c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gareth schreef:

    DOVE IS OP ZOEK NAAR

    — Haar ex (ze is vreemdgegaan)
    — Iemand met wie ze is vreemdgegaan
    — Iemand die vindt dat ze weleens op mag groeien en verantwoordelijkheid mag nemen / iemand die haar niet zo mag
    — Iemand (of meerderen) met wie ze wel overweg kan
    — Een acteerbuddy
    — Andere ideeën


    Ik zag dat Dove jongens en meisjes leuk vind, dus als je wilt heb ik Cora hier wel voor. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Cora is opzoek naar

    - Best friend
    - Iemand die over haar moedert(of vadert)
    - Ex
    - Dansparter
    - Iemand die ze niet mag
    - Iemand met wie ze eerder vrienden was
    - Vrienden
    - Flirt/etc
    - En ik sta natuurlijk ook open voor suggesties


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Micaela schreef:
    Voor Fallon kan Gabriel wel danspartner zijn? Hij is erg fanatiek igg, maar wat voor danspartner zoekt ze? Hij doet vooral modern en ballet.

    Gabriel zoekt ook nog relaties! Denk aan:

    -Vrouwelijke BFF
    -Iemand waar hij voor de lol mee kan flirten
    -Een goede vriend
    -Iemand waar hij goed mee kan losgaan tijdena uitgaan (en ouder dan hem is zodat hij igg naar binnen gelootst kan worden)
    -Een vijand
    -Iemand waarmee hij haat / liefde relatie heeft
    -Iemand die soort van broer / zus van hem is, hem in de gaten houd
    - (evt) iemand waar hij een crush op heeft


    Cora voor ex Gabriel??? (kan lekker ongemakkelijk zijn als ze samen dans doen, vooral moderne dans) Miss dat ze nog wel een soort van vrienden zijn, gezien dat avontuurlijke Gabriel nog wel erg aanspreekt?
    -> Gabriel heeft namelijk wel wat relaties met meisjes gehad, en ik denk dat hij van haar echt heeft gehouden.

    @ Dove: Eventueel heb ik Gabriel wel voor haar ex? Dat hij haar wel leuk vond, maar eigenlijk wel heel blij was -sorry- omdat ze vreemdging en het uitging, omdat hij geen gevoelens meer voor haar had (maar meer voor jongens, wat hij ontkent)

    @ Kyros: Ik denk dat Gabriel hem sowieso knap vind en dat dat alternatieve en 'i don't give a shit about anyone else his opinion' hem wel aanspreekt. Hij zal hem dus wel interesseren, juist omdat hij zo verschillend is door dat rustige. Miss dat hij een secret crush op hem heeft, maar hij zal dit niet snel toegeven. Daarbij komt dat Kyros wel rustig is en Gabriel denkt dat hij te druk voor hem is.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 18:07 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    @Lisa, ik vind het tussen Ky en dove okay c; we overleggen wel even haha

    @Greenlight, ik denk dat Dove Cora eerder als een vriendin ziet (: Ze zijn beiden nogal in het hier en nu.

    @Micaela, tbh is dat nogal een vreemde reden om de relatie gaande te houden. :') Dove laat zich niet gebruiken door anderen. Hij is niet echt haar type


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:

    DOVE IS OP ZOEK NAAR

    — Haar ex (ze is vreemdgegaan)
    — Iemand met wie ze is vreemdgegaan
    — Iemand die vindt dat ze weleens op mag groeien en verantwoordelijkheid mag nemen / iemand die haar niet zo mag
    — Iemand (of meerderen) met wie ze wel overweg kan
    — Een acteerbuddy
    — Andere ideeën


    Nova wil gerust haar acteerbuddy zijn!

    NOVA IS OP ZOEK NAAR

    • Beste vriendin aka soulmate
          Courtney Rosemary Baker
    • Beste vriend
    • Gay best friend
    • Adventure friend
          Gabriel Walker
    • Zijn onbereikbare crush
          De persoon waarop Nova een enorme crush op heeft, maar onbereikbaar voor hem is (bv. omdat die jongen hetero is).
          Simon Benjamin Van Der Pool
    • Dramapartner in crime
    • Zijn concurrent(e)
    • Iemand die hij volop vertrouwt
    • Een persoon waarmee hij openlijk flirt
    • Iemand die wat voor hem zorgt en in het oog houdt, een oudere broer figuur
          Wolfgang Smith
    • Een persoon die hij niet kan uitstaan
          Tybalt Mortimer Chapman
          Wel, eigenlijk kan Nova hem wel uitstaan, maar omgekeerd niet. Tybalt houdt er van om opmerkingen te geven over zijn gedrag en hem te kwellen.
    • De toekomstige boyfriend
    Drama partner
          Rebecca "Becca" Dana Scevo
    • Zijn ex-boyfriend
    • Hebben ooit eens gekust
          Kyros "Ky" Raith
          Dit was voor een truth or dare. Voor Nova is het wel voor herhaling vatbaar.
    • Ik sta natuurlijk ook nog open voor andere leuke ideetjes!

    Courtney Rosemary Baker • Soulmates
    Nova en Courtney zijn eigenlijk dé definitie van een hechte vriendschap. Ze zijn twee handen op een buik en weten dan ook echt alles van elkaar. De 17-jarige jongen zou voor haar door het vuur gaan. Hij vertrouwt Courtney blindelings en weet dat ze geen misbruik van hem zal maken. Als je deze twee in dezelfde ruimte plaatst, dan kan het wel wat druk worden. Laten we zeggen dat de ambiance verzekerd is als Courtney en Nova aanwezig zijn. Hij wordt blijkbaar ook ingeschakeld als fake boyfriend als er een jongen haar wat te veel lastigvalt.

    Gabriel Walker • Adventure friend


    Simon Benjamin Van Der Pool • Crush
    Wel, ook al beweert Simon heteroseksueel te zijn, toch is Nova head over heels in love with him. Dit probeert hij natuurlijk te verbergen voor zijn leeftijdsgenoten, want Nova wilt niet als een hopeloos geval overkomen maar soms lukt het hem toch niet om zijn gevoelens te onderdrukken. Wat hem opvalt is dat Simon zelf soms wat durft te flirten met hem. Dit maakt hem wat in de war, maar aan de ene kant denkt de jongen dat hij misschien zo nog een kans maakt. Zijn beste vriendin, Courtney, vindt dat Simon enkel gebruik maakt van Nova wanneer het voor hem goed uitkomt. Zo ziet Nova het niet.

    Wolfgang Smith • Protector

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 19:58 ]

    Micaela schreef:
    (...)

    Cora voor ex Gabriel??? (kan lekker ongemakkelijk zijn als ze samen dans doen, vooral moderne dans) Miss dat ze nog wel een soort van vrienden zijn, gezien dat avontuurlijke Gabriel nog wel erg aanspreekt?
    -> Gabriel heeft namelijk wel wat relaties met meisjes gehad, en ik denk dat hij van haar echt heeft gehouden.


    Ik denk dat als Gabriel op jongens valt hij nooit echt op Cora is gevallen enzo en ik denk dat ik voor haar ex wel echt iemand voor me zie met wie ze echt een geweldig goede relatie had. Als je begrijpt wat ik bedoel.

    Gareth schreef:
    (...)

    @Greenlight, ik denk dat Dove Cora eerder als een vriendin ziet (: Ze zijn beiden nogal in het hier en nu.


    Ja vriendinnen is ook goed voor mij hoor. ;3 Ik denk inderdaad dat ze ook wel vrienden zouden kunnen zijn.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zou ik misschien nog een jongen mogen maken? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    (Wow er zijn veel LGBT's lol)
    Ben vanavond afwezig dus kan niks afspreken :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En nog geen toekomstige dingen afspreken, I guess? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Courtney zoekt friends lol (pag. 3)

    - best male friend
          Nova Graines
    - best female friend
    - boooyfriend / crush / o.i.d.
    - just classmates of gewoon vrienden
    - iemand die ze met een bepaalde reden die ik niet weet volledig vertrouwt
    - iemand waar ze absoluut niet mee door 1 bocht kan
    - een stukgelopen vriendschap
    - weet ik veel verre neef of nicht ofzo
    - iemand die ook naar elke kermis toe wilt gaan (ik verzin ook maar wat joh)


    take risks

    Gareth schreef:
    @Lisa, ik vind het tussen Ky en dove okay c; we overleggen wel even haha

    @Greenlight, ik denk dat Dove Cora eerder als een vriendin ziet (: Ze zijn beiden nogal in het hier en nu.

    @Micaela, tbh is dat nogal een vreemde reden om de relatie gaande te houden. :') Dove laat zich niet gebruiken door anderen. Hij is niet echt haar type


    Haha ja eigenlijk wel, maar het kan. Oke, als hij niet haar type is dan houdt het op. Je kan wel een andere relatie verzinnen als je wil.


    Aan niets denken is ook denken.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ja vriendinnen is ook goed voor mij hoor. ;3 Ik denk inderdaad dat ze ook wel vrienden zouden kunnen zijn.


    Hmm tja, hij had eerst wel gevoelens voor vrouwen. Anders gewoon vrienden doen?


    Aan niets denken is ook denken.