• LOS ANGELES' PERFORMING ARTS ACADEMY

    every act you have ever performed since the day you were born
    was performed because you wanted something
    ©Mouli

    USERNAME
    Mouli
    Ziegler
    GreenIight
    Anthemis
    Anatomy
    naestivate
    Micaela
    Sappho
    Obeah
    Verstappen
    Phorthos
    Kaur
    Bathsheba
    Gareth
    Reigns
    Kendol
    Soco
    karmahitsyou
    NAME
    Milou
    Sanne
    Maaike
    x
    Megan
    Arne
    x
    x
    x
    Vera
    Savannah
    Mirte
    Lisa
    Matty
    Sylvie
    Ads
    Robin
    Demi
    CHARACTER
    Courtney, Kian
    Fallon, Simon
    Cora
    Ashley "Ash"
    Anastasia
    Maddox, Nova
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    Iris
    Reyna
    Wolfgang
    Kyros "Ky"
    Dove
    Rebecca
    Nizar
    Daniël
    Celine


    CLASSES
    DANCE CLASS
    Fallon
    Cora
    Anastasia
    x
    Maddox
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    MUSIC CLASS
    Iris
    Reyna
    Ashley
    x
    Wolfgang
    Kyros
    Simon
    Kian
    ACTING CLASS
    Courtney
    Dove
    Rebecca
    Celine
    Nova
    Nizar
    Daniël
    x

    REGELS EN EXTRA
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan, tenzij anders staat aangegeven
    • Maximaal 2 rollen per persoon, in verschillende klassen
    • Geen perfecte rollen, niemand is perfect
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 1 september 2017. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic
    • Als je een apart soort rol wilt maken ofzo, overleg dit dan even
    • Als je vragen hebt, stuur dan even een PB'tje, een GB'tje of laat een berichtje achter in het topic

    TOPICS
    rollentopic
    • praattopic 1 2
    speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 19:40 ]


    take risks

    naestivate schreef:
    NOVA IS OP ZOEK NAAR

    • Beste vriendin aka soulmate
          Courtney Rosemary Baker
    • Beste vriend
    • Gay best friend
    • Adventure friend
          Gabriel Walker
    • Zijn onbereikbare crush
          De persoon waarop Nova een enorme crush op heeft, maar onbereikbaar voor hem is (bv. omdat die jongen hetero is).

    • Dramapartner in crime
    • Zijn concurrent(e)
    • Iemand die hij volop vertrouwt
    • Een persoon waarmee hij openlijk flirt
    • Iemand die wat voor hem zorgt en in het oog houdt, een oudere broer figuur
    • Een persoon die hij niet kan uitstaan
    • De toekomstige boyfriend
    • Zijn ex-boyfriend
    • Ik sta natuurlijk ook nog open voor andere leuke ideetjes!

    Simon heeft nog geen karakter, maar dat zou goed bij hem passen. Hij is zelf heel erg open-minded en kan behoorlijk close zijn met jongens, maar is wel echt hetero. Hij is ook een grote flirt en komt zo ook soms over naar jongens toe, terwijl dat niet zo bedoeld is. Let me know!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Fallon is nog vriendloos c:


    Wil je Gabriel als vriend voor Fallon -ook nogal fanatiek- en eventueel danspartner?


    Aan niets denken is ook denken.

    @Ziegler Voor mij is dat goed hoor! Haha, Nova zal zijn flirt skills moeten boven halen.

    Micaela schreef:
    (...)

    Wil je Gabriel als vriend voor Fallon -ook nogal fanatiek- en eventueel danspartner?


    Is goed!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mouli schreef:

    Courtney zoekt friends lol (pag. 3)

    - best male friend
          Nova Graines
    - best female friend
    - boooyfriend / crush / o.i.d.
    - just classmates of gewoon vrienden
    - iemand die ze met een bepaalde reden die ik niet weet volledig vertrouwt
    - iemand waar ze absoluut niet mee door 1 bocht kan
    - een stukgelopen vriendschap
    - weet ik veel verre neef of nicht ofzo
    - iemand die ook naar elke kermis toe wilt gaan (ik verzin ook maar wat joh)



    Ik denk dat Cora en Courtney beste vriendinnen zouden kunnen zijn.


    Kaur schreef:
    Relaties Wolfgang Smith

    — Beste vriend — Kyros
    — Beste vriendin — Dove
    — Ex vriendin (reden van uitgaan: zijn jaloezie / zijn wilde manier van leven) — Fallon
    — Meisje met wie hij wel eens zoent op feestjes / school
    — Movienight buddy
    — Persoon die hem kan kalmeren als hij agressief / boos is — Dove
    — Persoon die hij ziet als jonger broertje / zusje — Kyros & Nova
    — Persoon die weet van het ongeluk van zijn ouders en dat hij door zijn grootouders is opgevoed
    — Persoon waar hij het niet mee kan vinden — Gabriël
    — Persoon waar hij overbeschermend over is — Nova
    — Persoon waar hij regelmatig mee gaat dansen / drinken / feesten
    — Persoon waar hij vaak mee muziek gaat maken in vrije uren na / tussen schooluren — Kyros
    — Et cetera

    Disclaimer: de verschillende relaties kunnen door meerdere personages bezet worden. (: Mocht je nog een voorstel hebben voor Wolf, please let me know (ik reageer sneller op GB's en PB's).


    Dove Anne Hathaway — Dove is Wolfs beste vriendin en een van de weinige personen die hij volledig in zijn hart heeft genomen. Wolf vindt het geweldig dat Dove de gave heeft om zichzelf jong te houden in deze volwassen wereld en de twee kunnen daarom urenlang met elkaar lachen. Daarnaast heeft Dove de ongebruikelijke gave om Wolf te kalmeren als hij agressief of boos is — slechts door enkele simpele blikken en woorden. Wolf zou voor de jongedame in kwestie door het vuur gaan om haar te beschermen — maar kan haar tegelijkertijd wegduwen wanneer ze te veel aandacht besteedt aan andere personen (uit angst om haar kwijt te raken).

    Fallon Mikaela Young — Wolfs ex vriendin — waar hij nog steeds een gigantisch zwak voor heeft. Nadat de twee enkele maanden samen waren (op weg naar hun eerste jaar samen) werd de relatie door meerdere redenen verbroken. Fallon had moeite met het gegeven dat Wolf zo'n losse levensstijl had en haar rustige zijde niet altijd kon begrijpen. Wolf had moeite met het gegeven dat Fallon regelmatig met andere jongens diende te dansen en daarbij vrij intiem werd met hen. Wolf heeft geen spijt van de keuze om de relatie te verbreken aangezien hij van mening is dat het hem anders op had gebroken. Echter, zal hij altijd naar Fallon kijken met een 'wat als' — blik in zijn kijkers.

    Gabriel Walker — Wolf zal enigszins neerkijken op Gabriel aangezien hij nog maar zestien is (en daarmee een junior). Daarnaast kan Wolf absoluut niet tegen stemmingswisselingen bij andere personen — waar hij zich dan ook ontzettend zal aan irriteren bij Gabriel. Wolf blijft dus voornamelijk bij Gabriël uit de buurt.

    Kyros Raith — Wolfs "gay best friend". Ondanks Wolfs enigszins intimiderende uiterlijk is hij ontzettend open minded binnen deze wereld. Vanaf het allereerste moment dat Wolf de jonge Kyros in de gaten kreeg, heeft hij de beslissing genomen om deze onder zijn vleugels te nemen ter bescherming. Wolf ziet Kyros dan ook meer als een jonger broertje dan als een beste vriend. Wolf kan ontzettend agressief worden jegens personen die Kyros lastig vallen (op welke manier dan ook) en daarbij heeft hij zich absoluut niet in de hand. Kyros weet Wolf te kalmeren door hem over te halen samen muziek te maken — waarbij ze klassiek en moderne muziek met elkaar vermengen door hun instrumenten.

    Nova Ledger Graines — Vrienden. Wolf is graag rondom Nova vanwege zijn gemakkelijke uitstraling en hij vindt het heerlijk om hem lichtelijk te pesten en uit te dagen. Echter, wanneer Nova iemand nodig heeft zal Wolf altijd voor hem klaar staan — op welk tijdstip dan ook. Wolf heeft het idee dat Nova beschermd moet worden vanwege zijn zachte persoonlijkheid en uiterlijk waardoor hij soms ietwat té overbeschermend kan zijn jegens hem.


    Ik heb Cora hier wel voor! ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mouli schreef:
    (...)

    Don't wooooorry er zijn vast nog wel genoeg perso's die nog allerlei soorten relaties kunnen gebruiken, en mensen kunnen altijd twee ex'en hebben en twee beste vrienden hahahaha


    I know, ik voel mij dan alleen een soort van verplicht om mijn rol snel af te maken om nog leuke relaties te krijgen. Dus meh, idk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Simon van der Pool (pagina 5, nog niet af) heeft in steekwoorden een innerlijk. Hij zoekt de volgende dingen:



    • Een partner in crime (m)
    • Een goede vriendin
    • Een vijand
    • Een meisje met wie hij graag flirt | Cora
    • Iemand die denkt dat hij homo is
    • Iemand met wie hij regelmatig ruzie heeft
    • Iemand met wie hij graag muziek maakt
    • Andere ideeën?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 10:57 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Simon van der Pool (pagina 5, nog niet af) heeft in steekwoorden een innerlijk. Hij zoekt de volgende dingen:
    • Een partner in crime (m)
    • Een goede vriendin
    • Een vijand
    • Een meisje met wie hij graag flirt
    • Iemand die denkt dat hij homo is
    • Iemand met wie hij regelmatig ruzie heeft
    • Iemand met wie hij graag muziek maakt
    • Andere ideeën?


    Ik heb Cora hier wel voor


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zal mijn danser wel pas morgen afkrijgen vrees ik haha.

    Tybalt, een danser, staat er grotendeels.
    Ik zoek nog enkele relaties voor hem.
    - iemand die hem echt kent, waarbij hij zichzelf kan zijn.
    - een gay guy waar hij niet mee overweg kan, vanwege zijn eigen verdrongen gevoelens, die constant de volle lading van zijn frustraties krijgt
    - Iemand waarmee hij omgaat voor diens status
    - Wat mensen waarmee hij nog geen aanvaring gehad heeft maar ook geen speciale band.

    - Ik sta open voor voorstellen.

    Ik zat zelf te denken aan The Ice King als zijn status, maar zou dat iets zijn dat jullie personages ook van hem denken?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 21:48 ]

    Okay, Rey staat voor het grootste deel! :3 Zijn er mensen geïnteresseerd in een relatie met haar?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Obeah schreef:
    Tybalt, een danser, staat er grotendeels.
    Ik zoek nog enkele relaties voor hem.
    - iemand die hem echt kent, waarbij hij zichzelf kan zijn.
    - een gay guy waar hij niet mee overweg kan, vanwege zijn eigen verdrongen gevoelens, die constant de volle lading van zijn frustraties krijgt
    - Iemand waarmee hij omgaat voor diens status
    - Wat mensen waarmee hij nog geen aanvaring gehad heeft maar ook geen speciale band.

    - Ik sta open voor voorstellen.

    Ik zat zelf te denken aan The Ice King als zijn status, maar zou dat iets zijn dat jullie personages ook van hem denken?


    Misschien is dit wel iets voor Nova? Hij staat op pagina 3.

    Mijn rol komt eraaan


    Heaven is a place that we all have

    Phorthos schreef:
    Okay, Rey staat voor het grootste deel! :3 Zijn er mensen geïnteresseerd in een relatie met haar?


    Ik heb Cora voor je ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mijn rol komt vandaag nog en anders morgen.


    16 - 09 - '17