• Hoi!

    Aangezien er wel een marauders en een leraren van hogwarts rpg is, maar ik niet snel een 'normale' kon vinden was ik eigenlijk benieuwd of mensen dat leuk zouden vinden?

    Het zou dan zijn dat Voldemort echt verslagen toen hij Lily en James aanviel, en speelt zich af tijdens het vijfde jaar.
    Eigen personage's mag natuurlijk maar je mag ook al bestaande personage's spelen.
    Er komt dan een rooster met de lessen en prefects en alles

    Zouden mensen dit leuk vinden?


    --

    Ik zou het leuk vinden ;)

    Misschien als je dan zelf personages kan verzinnen gebaseerd op je lievelings personage uit hp.
    Bijvoorbeeld: Ik kies een meisje, met wit blond haar met als naam: Evelyn Malfoy ( gebaseerd op Draco Malfoy. )
    Is dat wat?


    - thank you for existing -

    karmahitsyou schreef:
    Ik zou het leuk vinden ;)

    Misschien als je dan zelf personages kan verzinnen gebaseerd op je lievelings personage uit hp.
    Bijvoorbeeld: Ik kies een meisje, met wit blond haar met als naam: Evelyn Malfoy ( gebaseerd op Draco Malfoy. )
    Is dat wat?



    Ik wilde dat eigenlijk een beetje voorkomen, maar als mensen dat leuker vinden kan het inderdaad wel (tbh liever geen familie van al bestaande personage's tenzij het echt goed uitgewerkt is)


    --

    Het hangt af wat het preciese verhaallijn dan wordt, maar ik zou het wel wat vinden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    Het hangt af wat het preciese verhaallijn dan wordt, maar ik zou het wel wat vinden.


    Ik heb nog niet echt een specifieke verhaallijn in mijn hoofd,het zal voornamelijk gewoon over het schooljaar gaan en alles wat daar bij hoort (:


    --

    Lijkt me leuk (: Ook als je gewoon de originele karakters houdt.


    - thank you for existing -

    KLIK


    --