• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you




    speeltopic rollentopic praattopic

    [center]ROLES





    Theordor Lucian Ardelean • Copycat {Austin Victoria} || Vaiana
    Talon Brown • Sense manipulation {Nathan Saignes} || Kaur
    Jax Jensen • Healing {Bastian Bald} || Yellowstone

    Joaquin Rafael Romero • Superhearing {Carlos Valdes } || SebastianVerlac
    Julien Thomas Mercier • Telepathie {Clément Chabernaud} || Micaela
    Sergey Averyanov • Pyrokenisis {Vladimir Ivanov} || Obeah
    Daley Seán Foley • superspeed {Lucas Till} || SebastianVerlac
    Austin Heath Clarckson • Invisebillety {Matthew Noszka} || Vaiana
    Asseri "Ace" Mikkonen • Pain manipulation {fc} || Garrett


    Stefanía "Nina" Mæja Olvirsdóttir • Bloodbending {FC} || Verkleurd
    Ella Hazel King. • Kracht {FC} || Meraki
    Neriah Aimée Marozsán • Kracht {FC} || Gabot

    Mikhaila Averyanova • Cryokinesis {FC} || Canagan
    Devina Adithi Narayanan • Kracht {FC} || Anatomy
    Skye Pearson • Aerokynisis {Lianne la havas} || Hopps



    INVULLEN

    • Naam:
    • Leeftijd: (19- 26)
    • nationaliteit
    • kracht (hou er rekening mee dat dit bij je personage past)
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk
    • Reden waarom hij/zij aan dit onderzoek meedoet (hou er rekening mee dat je personage niet gemist word, hoe komt dit? )
    • Geschiedenis:
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes, angsten, talenten)









    What if I'm not a superhero. What if I'm the bad guy ?






    INFORMATIE


    De Rpg speelt zich af op een verlaten eiland die je zou kunnen situeren in de Bermuda driehoek. Het lab is deel van de overheid en dus ook strikt geheim. Op het eiland is er echter wel van alles te vinden, bebossing, bergen en sneeuw, strand en natuurlijk veel water. De jongeren verblijven in de high tech S.O.L.A.R east wing en underground. Dit is voor hun veiligheid te garanderen.
    De slaapkamers bevinden zich deels onderwater, maar geen angst er kan geen druppel binnen. Het glas is zo geavanceerd dat zelfs een torpedo er geen krasje op kan krijgen en heeft een elektrische schok als iemand het ook maar gaat proberen om het glas te breken. De bedden lijken wat vreemd maar meten het slaappatroon, harstlag, bloedruk, ... van de proefpersonen om te zien hoe ze reageren in hun slaap en REM periode.


    Slaapkamers O1, O2, O3
    badkamer
    Woonkamer, O2
    Keuken
    Iedere ochtend zal er eten voorzien worden door het personeel, maar indien de proefpersonen toch een hongertje tussendoor hebben kunnen ze gerust iets koken.



    POWERS



    Iedere metahuman heeft een gave gekregen door de testen die zijn uitgevoerd en lijken deels gebaseerd te zijn op je personage zelf. Jullie mogen uit deze lijsten één gave kiezen die bij je personage past en overleg deze eerst met mij in PB. Samen kunnen we dan kijken of de kracht niet te powerfull is en de pro's en cons bespreken. Krachten die te maken hebben met het dodenrijk zal ik niet accepteren omdat deze in de war kunnen lopen met de rpg.

    Links met gaves : O1 O2 O3 O4



    RULES


    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 250 woorden.
    • Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal 1 personage per persoon
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Alleen Vaiana maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden



    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:18 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    J A X      J E N S E N
    H E A L E R      D E N M A R K

    let me heal you                  —                        in your dreams


    "I DON'T NEED ANGER MANAGEMENT.
    I NEED PEOPLE TO STOP PISSING ME OFF."


    K A R A K T E R
    Intelligent
    Charmant
    Begripvol
    Scherpzinnig
    Onverdraagzaam
    Vrijgevochten
    Licht ontvlambaar
    Brutaal
    Opmerkzaam
    Intens
    Eerlijk
    Humoristisch
    Snel geïrriteerd
    Onzelfstandig
    Nonchalant
    Ongeduldig

    Jax is een intelligente en charismatische jongeman, die weet van omgaan met een medemens. Hij is erg betutteld, maar respectvol opgevoed en kan als het moet intens zijn. Hiermee wordt bedoeld dat hij erg begripvol is en eerlijkheid primeert. Ook zijn humor, die soms ironisch, soms sarcastisch kan zijn, typeert de jongeman als Jax. Ook is hij erg opmerkzaam, maar geen babbelziekte kerel. Hij spreekt wanneer het moet en kan scherp uit de hoek komen.

    JJ is heel zijn leven betutteld geweest door zijn ouders. Dit was natuurlijk voor zijn eigen bestwil, omdat hij erg veel last had van ziektes en kwaaltjes. Dit heeft jammer genoeg wel een averecht effect gehad op zijn jeugdige tijd en ontplooiingsfase van kind naar jongvolwassen naar adolescent. Omdat hij altijd het belangrijkste was, is hij erg onverdraagzaam - hoewel hij probeert de medemens te accepteren. Hij heeft het moeilijk als anderen te dichtbij komen. Vandaar dat eerste ontmoetingen altijd geslaagd zijn, maar diepgaande vriendschappen gedoemd zijn tot falen. Hij raakt namelijk snel geïrriteert en kan dit op een brutale manier uiten. Dit blijft gewoonlijk verbaal, omdat hij anderen geen fysiek leed wil berokkenen.

    De plotse overslag naar vrijheid op zijn achttiende heeft hem geen goed gedaan. Hij is een compleet vrijgevochten vogel geworden die niet om kan met de plotselinge volwassenheid. Hij is op veel vlakken nog kinds, maar op andere vlakken weer doodserieus. Vooral zijn nonchalance en zijn roekeloosheid verraden nog het kind in hem. Verder is hij ook enorm onzelfstandig en stuntelig, maar hij weet zich er altijd op een creatieve manier uit te wurmen.

    Al bij al is Jax zelfzeker van zichzelf en brengt zijn gestuntel zijn zelfbeeld niet in het gedrang. Hij is een licht ontvlambare, onknuffelbare, doch schattige teddybeer met een hartje van goud, of eerder een ongeslepen diamant. Hij moet nog veel leren, maar waar hij wel zeker van is, is dat mensen hem niet meer moeten betuttelen of bemoeien met zijn zaken. Hij kan erg gepikeerd zijn als anderen hem overmatig veel lastigvallen.



    U I T E R L I J K

          [Faceclaim: Bastian Bald]
    Jax is vrij groot gebouwd, en moest hij niet zo robuust geweest zijn als hij nu was, zou hij er vast slungelig uitgezien hebben. Gelukkig voor hem is dat dus niet het geval en ziet hij er al bij al oké uit. Ook zijn gezicht is in een prima staat. Op zijn neus heeft hij enkele sproetjes, die in de zomer harder doorkomen dan in de winter. Hij heeft een brede glimlach die aanstekelijk is, maar desondanks toont hij die niet vaak. Doorgaans heeft hij een ietwat norse uitdrukking op zijn gezicht, en is hij een professional wat betreft het kwaad kijken.
    Zijn haar ligt meestal classy in de war, maar het heeft wel een verzorgd uitzicht. Dit komt waarschijnlijk omdat Jax zichzelf, inclusief zijn kledij, goed verzorgt.




    "IS FUCK OFF AN EMOTION, BECAUSE I FEEL IT IN MY SOUL?"

    N A A M

    Jax Jensen, ook wel aangesproken met 'J.J.'.


    L E E F T I J D

    20, jarig op 7 maart.


    N A T I O N A L I T E I T

    Deens. Hij kan vlot Engels, maar een Scandinavisch accent valt niet weg te nemen.


    K R A C H T

    Geneeskracht. Jax is in staat anderen te genezen van eender welke lichamelijk aandoening door aanraking met zijn handen. Dit vergt wel veel energie van hem en complexe ziektes kunnen enkele uren in beslag nemen. Hij kan maar één persoon tegelijk doen, ook al heeft hij twee handen. Daarbij kan hij niemand genezen van psychologische trauma's. Zichzelf genezen kan hij ook niet, maar hij heeft wel een bovennatuurlijk afweersysteem dat hem voldoende kan beschermen.



    "FOR MOST OF THE TIME I DON'T GIVE A FUCK.
    WHAT'S YOUR SUPERPOWER?"


    G E S C H I E D E N I S

    — Familie
    Jax is opgegroeid in een fijne, maar kleine familie waarbij hij de enige zoon was (met overigens geen zussen). Als kleine jongen, maar ook als grote, had Jax veel aandacht en liefde nodig. Aangezien hij geen concurrentie had van eventuele broers of zussen, genoot hij van een rijk voor zich alleen. Zijn ouders zorgden heel goed voor hem, omdat hij die zorg nodig had. (meer hierover bij reden) Naarmate hij ouders werd, begon hij zich te ergeren aan het betuttelende gedrag van zijn ouders en ontstond er hoe langer hoe meer een kloof.

    — Vrije tijd
    Aangezien Jax niet veel buiten kon komen, bestonden zijn hobby's voornamelijk uit binnenactiviteiten. Jax houdt er enorm van om te schilderen en te tekenen, maar tegen een partijtje schaken zou hij geen nee durven zeggen. Ook literatuur bemint hij, maar minder dan het schilderen. Hij heeft in zijn leven al veel boeken gelezen, en hoopt er zelf ooit eentje te kunnen schrijven.

    — Reden
    Jax is een pechkindje, nee, geen ongelukje, maar een kind vol ziektes en gebreken. Al van jongs af aan werd het duidelijk toen zijn ouders de eerste paar maanden met hem in het ziekenhuis doorbrachten. Uiteindelijk werd het duidelijk dat Jax zowel een lactose- als een glucose- en een glutenintolerantie had. Hij kon erg weinig eten, wat een slechte start was van zijn leven. Naarmate hij ouder werd, kon hij ook geen noten meer eten. Op zijn vierde kreeg hij zijn eerste epilepsieaanval, wat een groot probleem vormde met zijn astma. Hierdoor was hij bijna overleden, maar gelukkig waren de dokters er tijdig bij. Verder had hij 's zomers enorm last van stuifmeel en pollen, maar in de winter vatte hij altijd een verkoudheid, omdat hij zijn immuunsysteem niet kon versterken (omdat hij niet voldoende buitenkwam, maar hij kwam niet vaak buiten, omdat hij vaak ziek was). Uiteindelijk belandde hij algauw in een vicieuze cirkel. Naar school gaan was moeilijk, want hij vatte de ene ziekte na de andere. Was het geen keelonsteking, dan was het wel een oorontsteking. Hij was lichamelijk niet sterk genoeg om bij te sterken, maar doordat hij niet kon bijsterken, werd hij vaker ziek. Gelukkig wilden zijn ouders enkel het beste voor hem, en kreeg hij privéles.
    Jax kreeg uiteindelijk privéles, en werd dag en nacht door zijn ouders betutteld. Op zich was dat erg goed, maar het was nefast voor zijn verdere ontwikkeling. Zijn ouders zijn namelijk omgekomen in een auto-ongeluk toen Jax zeventien was. Hij werd toen in een tijdelijk pleeggezin geplaatst, waar hij opeens erg veel vrijheid kreeg. De drie jaar tussen de dood van zijn ouders en het project waren wild en hels. Toch is Jax nog niet over het rouwproces van zijn ouders heen, omdat hij zich afsluit om erover te praten. Daarbij heeft hij voldoende zorgen om voor zichzelf te zorgen.
    Het project SOLAR trok hem onmiddellijk aan, en hij hoopte dat hij ook voor hen zou opvallen. Zijn vele ziektes en allergieën waren op zich al uitzonderlijk. Voor hem leek het niet meer dan normaal dat hij gekozen zou worden als proefkonijn, omdat hij zijn verdere immuunsysteem graag verbeterd zou zijn en kon genieten van zijn leven.
    In zijn transformatie naar de MetaMens zal hij zal zijn ziektes, aandoeningen en allergieën verliezen.


    E X T R A

    Likes: uitgaan, vrijheid, seks, drank, kunst, literatuur, schaken, genieten, ouders
    Dislikes: mensen, allergieën, betuttelingen, verplichtingen, ouders
    Talenten: not giving any fucks schilderen en schaken
    Talen: Deens, Engels
    Angsten: vliegangst
    Dromen: zijn ouders nog eens zien
    Allergieën: gluten, lactose, glucose, diabetes, hooikoorts, epilepsie, astma
    Trauma: de dood van zijn ouders
    Verslavingen: alcohol, sigaretten
    Gewoontes: sigaret roken voor het uitgaan
    Extra: Jax is linkshandig

    [ bericht aangepast op 7 juli 2017 - 23:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vaiana schreef:
    (...)

    Yes! c:

    Temperatuur verandering,
    van binnen je temperatuur kunnen veranderen, en ook om je heen.
    Weet niet meer hoe dat heet


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik een meisje?


    Heaven is a place that we all have

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Carneliana schreef:
    (...)
    Temperatuur verandering,
    van binnen je temperatuur kunnen veranderen, en ook om je heen.
    Weet niet meer hoe dat heet


    Je moet je power bespreken via PB met de TS (staat in de BP).


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kendol schreef:
    Mag ik een meisje?


    Yep c:





    En Gelieve inderdaad in mijn pb te sneaken om de krachten te bespreken c; dat is fijner en minder chaotisch voor mij en dat zorgt ervoor dat het rollentopic een rollentopic blijft ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is er nog een meisje vrij? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Is er nog een meisje vrij? c:


    Yes!

    Ik zet dan nu even een stop op de meisjes totdat er nog een paar mannen bijkomen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga even origineel doen (dit idee heb ik nog maar vijf keer gebruikt) maar ik zou mijn personage graag blind willen laten zijn (hij kan zich door zijn nieuwe krachten vele malen beter handhaven in de wereld).

    Daarbij is mijn FC Nathan Saignes en de naam van mijn personage Talon Brown.


    •

    Kaur schreef:
    Ik ga even origineel doen (dit idee heb ik nog maar vijf keer gebruikt) maar ik zou mijn personage graag blind willen laten zijn (hij kan zich door zijn nieuwe krachten vele malen beter handhaven in de wereld).

    Daarbij is mijn FC Nathan Saignes en de naam van mijn personage Talon Brown.


    Ah heeft niet zo lang je er maar plezier in hebt met het rpg'en ;3 ik zal het er bij zetten!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Ah heeft niet zo lang je er maar plezier in hebt met het rpg'en ;3 ik zal het er bij zetten!


    Jaaa die RPG's kwamen nooit verder dan één of twee posts. Sucks balls.


    •

    Mag ik een man?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja hoor! C: Ik pas het aan zodra mijn laptop normaal werkt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    PRAATTOPIC !

    Let's talk c:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 22:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Saar de link is niet goed. D:


    •