• A M E R I C A N D E V I C E
    THEY NEED HELP,
    EVEN THOUGH THEY DON'T SEE IT.


    Het is rond 9:00. Het begint op het moment dat iedereen bij het ontbijt hoort te zijn, ochtend dus. Sommigen zijn nog in hun slaapkamers, de vroege vogels zitten al klaar. Het is de eerste maandag van de maand, dus je zou je ook nog eens een keer moeten melden bij de psychologe.

    Ik wens jullie veel succes en plezier,
    ENJOY!


    ''With all due respect, which is none...''

    Cecil February Baker
    ''I tried to be a normal once.
    Worst two minutes of my life.''

    Outfit


    ❝You think I'm crazy? Don't pretend I don't know that.❞
    ‘Cecile!’ hoorde ik de stem van Misha, ‘kom er bij!’ Antwoorden ging moeilijk, want zonder maar één woord gezegd te hebben lag ze bij Misha en Emily. ‘Jij stoort nooit’ Zei hij, en langzamerhand ontstond er een glimlach op mijn gezicht. 'Hoi Emily,' zei ze vrolijk terwijl ze naar haar vriendin keek. Ze wist dat ''lekker slapen'' niet echt iets was voor Emily, ze was depressief. In haar hoofd werden de stemmen ook wakker, en allemaal hadden ze een andere mening. Zo ontstond er koppijn, iets wat ze snel probeerde te verbergen. Ze glimlachte toen Misha snel twee suikerklontjes had gepikt, en ze volgde zijn voorbeeld. Ze genoot van de suikerklontjes in haar mond, tot dat Misha haar overviel. ‘Cecile, Emily en ik willen hier weg, reizen, ontsnappen hier dus, doe je mee?’ Ik glimlachte, 'natuurlijk. Ik heb allang een plan hiervoor bedacht.' Een duivelslachje kwam uit haar mond. 'Ik moet denk ik maar weer eens gaan,' hoorde het meisje Emily zeggen. 'Nee? Waarom? Je moet mijn fking-geweldige-super-duper plan nog horen.'


    ''With all due respect, which is none...''

    Misha Ilian Ivanov



    Misha had verwacht dat Emily wel iets enthousiaster op het –naar zijn mening geniale- plan zou reageren. Maar dat was niet zo. Zijn gezicht betrok dan ook meteen en hij werd meegenomen in Emily haar depressieve stemming. Hij kon nu niet zomaar weer opgewekt gaan doen, want dit kostte hem te veel moeite. In plaats daarvan liet hij zijn echte emoties maar naar boven komen. Hij voelde zich, net als Emily, depressief. Hij pakte het deken vast met zijn handen en keek dit keer wat somber naar Emily. ‘Martelkamer..’ zei hij zachtjes. ‘Geen goed idee dus’ had hij vastgesteld. Misschien was hij weer eens naïef bezig, want hij wist dat hij dat wel kon zijn. Ook op zijn opmerking over de bloemen reageerde ze niet vrolijk. Hierdoor werd hij nog gedeprimeerder. Hij keek enkel naar Emily, en zag dat ze op stond. Hij hoopte dat ze niet wegging, maar voelde haar lichaam eigenlijk al uit de kamer verdwijnen.

    'Ik moet denk ik maar weer eens gaan' Hier kon hij niets aan doen. Emily wilde weg, dat was duidelijk. Hij kon haar niet tegenhouden. Een beetje teleurgesteld keek hij nog naar haar. ‘Kom je nog wel terug? Ik blijf toch de hele dag in bed..’ vroeg hij, ietwat hoopvol. Hij wilde Emily niet wegjagen door zijn vrolijkheid, het was enkel een manier geweest om haar wat beter te krijgen en daarbij ook zichzelf, maar hij kon best zo depressief zijn als haar en dan konden ze toch samen depressief in bed liggen?

    Cecile kon hij ook niet negeren. Die was al samen met hem in het bed. 'natuurlijk. Ik heb allang een plan hiervoor bedacht.' Er verscheen weer een glimlach op Misha zijn gezicht. Misschien was dit de reden waarom ze beste vrienden waren, omdat Cecile net zo gek was als hem en zijn ideeën dus wel degelijk serieus nam. Hij was blij van haar aanwezigheid, maar zelfs Cecile kon hem nu niet opfleuren. De dofheid was in zijn ogen te zien en ook de glimlach verdween al snel weer van zijn gezicht. Er was een reden waarom hij alleen in zijn bed was gaan liggen en hij er de hele dag niet uit wilde komen… Vandaag was geen goede dag voor hem.

    'Nee? Waarom? Je moet mijn fking-geweldige-super-duper plan nog horen.' Misha wist niet of het zin had, maar het zou heel mooi zijn als Cecile Emily hier nog even in de kamer zou weten te laten blijven door haar o zo geniale plan te laten horen. Maar hij betwijfelde of het zou helpen, gezien Emily ook zo somber op zijn plan had gereageerd. Hij was wel heel nieuwsgierig naar het plan. ‘Wat is het plan?’ vroeg hij aan haar, maar hij besefte zich daarna pas dat zijn stem net zo monotoon had geklonken als die van Emily. Al was hij wel degelijk nieuwsgierig, heel erg zelfs, zijn stemming werd er niet beter op, zeker nu Emily door zijn vrolijke bubbel heen had gebroken kon hij het niet opbrengen om vrolijk te zijn tegenover Cecile. In plaats daarvan zuchtte hij even zachtjes en keek hij van Cecile naar Emily.


    Aan niets denken is ook denken.

    Emily Alice Johnson
    Depressed • Fc: Alice Vink • 17 years old • Talking to: Misha


          Emily wist wel degelijk wat ze net had aangericht een ze haatte het, ze wou Misha niet depressief zien, of niet willen zien bedoelde ze niet. Ze wilde niet zijn goed humeur verpesten door haar eigen hatelijke humeur. Toen de vrolijke vlinder van een Cecil hun kant dan ook op vloog was ze opgelucht. Ze wist wel dat zij en Misha een betere band hadden dan zij en Misha dat bestond voornamelijk over hen leven, dat goed waardeloos kon zijn.
    'Sorry Cecil, ik ben niet echt in de mood, vertel het me later maar' zei ze met een slappe glimlach, waarna ze de situatie iets probeerde te verbeteren.
    'Zullen we anders zo ontbijten met zijn allen? Ik heb gehoord dat ze de zaal iets hebben opgefleurd met een bosje bloemen.' weer vervolgde ze haar verhaal met een zwakke maar gemeende glimlach. Ze haalde een hand door Misha zijn haar en grijnsde even kort naar hem en drukte kort haar lippen op Cecils wang. Het was iets wat Emily al jaren deed als ze iemand vaarwel wou zeggen. Mensen keken haar vaak raar aan, maar zij vond het juist vreemd als mensen afscheid namen met een simpele "doei" of "dag" het voelde naar haar idee zo ongemeend. Alsof niemand deze dagen nog liefde kende en dat was te voelen aan alles. Zo gaf ze zelf alle liefde die ze had weg aan andere, niet dat het veel liefde was en dat ze het van andere altijd terug kreeg. Maar ze zou mensen geven wat ze verdiende.
          Toen ze zich had omgedraaid in de kamer van Misha had ze nog een korte glimlach weggegeven en 'Tot zo' gezegd waarna ze de kamer uitliep en op zoek ging naar Keith, de enige die ze nog een beetje begreep op deze aardbol. Na zijn kamer ingegluurd te hebben, wist ze dat hij wel in de ontbijtzaal moest zitten. Dus draaide ze zich om en beweegde ze zich richting de ontbijtzaal. Waar ze een bord pakte waarnaast een mes lag. Zonder erbij na te denken schoof ze de bord aan de kant en liet het mes in haar mouw glijden. Op een of andere manier verdwenen ze altijd weer of dwongen de begleiders haar het mes terug te geven al gaf ze hier nooit zomaar aan toe.
          Emily liet zonder erbij na te denken haar hoofd op Keith zijn borst vallen, ze deden het wel vaker al zat ze er vandaag echt helemaal doorheen. Iets wat vaak wel heel wat minder was dan deze keer. Haar ogen vlogen omhoog en probeerde de zijne te bereiken.
    'Wil je zo een stukje mee gaan lopen' vroeg ze kort maar intiem, ze zou niet snel met iemand anders een rondje gaan lopen. Keith was anders, ze voelde zich op een vreemde manier thuis bij hem en een thuis was precies wat ze nodig had. Een arm die haar vast zou pakken op momenten als deze en een kloppend hart dat zou luisteren naar al haar geklaag en struggles van de dag. Nu had ze die persoon nog niet gevonden, nog niet. Waarschijnlijk zou ze hem ook nooit vinden maar stel. Stel ze zou hem vinden zou het waarschijnlijk zijn in de hel, in de diepste en heetste krotten, haar eigen Lucifer.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Keith Jonathan Bennet

    breakfast - Emily

    Ik had ondertussen al een aantal broodjes op, ik was een goede eter en daar stond ik ook wel een beetje om bekend.
    Ik zag hoe Emily de eetkamer binnen kwam lopen, ze was echt zo prachtig, met haar bruine haar en blauwe ogen. Ik droomde een beetje weg toen ze binnen kwam, en ineens leek het alsof ze uit het niets naast me zat. Ze legde haar hoofd tegen mijn borst waar ik van wakker schrok. Ik ging even met mijn hand over haar haar om haar gerust te stellen.
    "Wil je zo een stukje mee gaan lopen?" Vroeg ze me kort maar op een intieme manier, ik voelde me vereerd dat ze mij vroeg om met haar te lopen, aangezien het duidelijk te zien was dat ze zich niet goed voelde.
    "Ja natuurlijk, voel je je niet goed?" Ik aaide nog steeds over haar hoofd en gaf er een kus op. Ik zag hoe ze eerder een mes in haar mouw had gedaan, ik ging voorzichtig met mijn hand naar die van haar en pakte haar hand vast. toen ging ik verder naar haar onder arm en haalde rustig het mes weg.
    "Je weet dat het niet goed voor je is Em..." Ik pakte haar even stevig vast en gaf haar een knuffel.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 22:38 ]


    - thank you for existing -

    Cecil February Baker
    ''I tried to be a normal once.
    Worst two minutes of my life.''

    Outfit


    ❝You think I'm crazy? Don't pretend I don't know that.❞
    Ik voelde dat er een depressieve sfeer hing in de kamer, en ze wist wel degelijk dat haar vriendin weg wou. 'Sorry Cecil, ik ben niet echt in de mood, vertel het me later maar.' Haar slappe glimlach liet echt zien dat ze niet langer hier wou zijn. 'Zullen we anders zo ontbijten met zijn allen? Ik heb gehoord dat ze de zaal iets hebben opgefleurd met een bosje bloemen.' weer vervolgde ze haar verhaal met een zwakke, maar gemeende glimlach. Ik knikte, 'we komen zo.' Ik voelde haar lippen op mijn wang, en ik glimlachte. 'Zie je zo.' Ik kende Emily, en dat deed ze wel vaker. Vaak negeerde ze beiden de blikken van anderen. Ik besloot me op Misha te richtten. 'Goed, in dit huis zijn er twee standaard uitwegen. De vooruitgang en de personeelsuitgang, daar komen we nooit langs.' Ze besloot even een korte adem pauze er tussen in te houden, 'we kunnen misschien een gat proberen te maken in de tuin. De hekken zijn van ijzer, maar dan hebben we wel een tang nodig.'


    ''With all due respect, which is none...''

    Misha Ilian Ivanov



    Emily was niet in de mood en dat had hij al lang begrepen, dat hoefde ze hem niet te vertellen. Maar het was wel zo netjes om dat tegen Cecil te zeggen. Hij voelde zich niet beter. Hij staarde nu maar wat voor zich uit met een lege blik in zijn ogen. Er was niet veel emotie van zijn gezicht te lezen, afgezien van wat somberheid. Zijn humeur werd niet beter. Ook niet door Cecil. Het was ook niet zo maar wat, depressieve gevoelens kon hij niet meer onderdrukken. Hij keek maar sip, ook al was Cecil nog zo opgewekt.

    Hij keek op bij het woord ‘bosje bloemen’. Zijn bloemen voor Cecil, zelfs daar was hij nu niet meer in geïnteresseerd. ‘Misschien’ had hij geantwoord op Emily haar voorstel om met zijn allen te ontbijten. Dit betekende echter een nee bij hem. Hij zou niet gaan eten. Hij had geen zin in eten. Als hij zich zo voelde wilde hij alleen maar in bed liggen, als een dode. Als hij zei dat hij de hele dag in bed wilde liggen, meende hij dat dan ook. Hij had even geglimlacht toen hij een hand door zijn haren voelde gaan, dat was dan wel weer fijn. Hij had nog even gezwaaid naar Emily en toen was ze de kamer uitgelopen. Misschien zag hij vandaag nog, als ze naar zijn kamer zou komen, anders niet.

    Hij was dan wel heel depressief en keek levenloos voor zich uit, Cecil, zijn beste vriendin, zat nog steeds naar hem. Hij dwong zichzelf dan ook om haar aan te kijken, ze verdiende zijn aandacht, ook al voelde hij zich waardeloos. Hij wilde het plan wel weten! 'Goed, in dit huis zijn er twee standaard uitwegen. De vooruitgang en de personeelsuitgang, daar komen we nooit langs.' ‘Hmm niet?’ Misha grinnikte even. Hij wilde altijd het onmogelijke doen. ‘Ook niet als we ons verkleden als personeel?’ Dat leek hem wel lachen, vooral om het personeel en iedereen hier te stangen. Maar waarschijnlijk zou daar wel een aardige straf op staan. Geen goed idee misschien.

    'we kunnen misschien een gat proberen te maken in de tuin. De hekken zijn van ijzer, maar dan hebben we wel een tang nodig.' ‘Dat is een beter idee’ stemde hij in. Hij nestelde zich even tegen Cecil aan. Hij mocht zich dan wel rot voelen, zijn beste vriendin verzachtte zijn depressieve stemming wel wat. Gelijk begonnen de radars in zijn hoofd allemaal te werken. ‘We moeten ook iets hebben om dat gat te maken, niet een lepel, dat gaat te sloom’ Even was er een stilte tussen hen. ‘Oh ik weet het!’ zei hij enthousiast. ‘We kunnen materiaal jatten van de techniek sectie? Gewoon aankruisen op die lijst en een handtekening vervalsen dat het in gebruik is, dat we het lenen weet je wel’ Hij wist dat dat wel vaker werd gedaan, al moest je dan dus een handtekening van het personeel hebben. Maar die was zo nagemaakt. ‘Dan stelen we iets om mee te graven en knippen we het ijzer door met een tang’ ‘En we doen het midden in de nacht, zodat we in de vroege ochtend weg kunnen hier’ Ja, hij had het plan al helemaal uitgewerkt in zijn hoofd. Of het ging lukken was een tweede, maar dat maakte niet uit. Het plan fleurde hem iets op. Maar al snel zakte hij weer onderuit en staarde hij met die doffe levenloze blik voor zich uit. ‘Alleen niet vandaag of morgen’ zei hij zachtjes. Zijn stemming kon langer duren dan dit. Ook het niet eten hield hij langer vol. Hij had eens 3 maanden weinig gegeten, zonder dat ze het door hadden gehad. Hij was namelijk wel bij al het eten aanwezig geweest, maar had dan dingen van zichzelf op anderen afgeschoven, waardoor het leek alsof hij wel gegeten had. Ze waren er wel achter gekomen, uiteindelijk wisten ze alles van je, door hem te wegen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Cecil February Baker
    ''I tried to be a normal once.
    Worst two minutes of my life.''

    Outfit


    ❝You think I'm crazy? Don't pretend I don't know that.❞
    ‘Hmm niet?’ Misha grinnikte even, en zo kwam er ook een glimlachje tussen mijn lippen door. ‘Ook niet als we ons verkleden als personeel?’ Mijn hersens werkten op volle toeren, 'dan moeten we in de kleedruimte binnen zien te sneaken, en daar hebben we een sleutel voor nodig in de kamer waar wij een werknemers pasje voor nodig hebben, en die moeten we dus jatten van een man in uniform. Waarom kunnen we dan niet direct zijn uniform jatten?' Ze praatte deels tegen Misha, deels tegen zichzelf. Dit deed ze wel vaker, en zo kwam ze tot de conclusie dat het plan zinloos was. Na haar tweede idee kwam zijn antwoord. ‘Dat is een beter idee.' Even ging hij tegen me aan zitten, en dat voelde deels wel goed. ‘We moeten ook iets hebben om dat gat te maken, niet een lepel, dat gaat te sloom’ Even was er een stilte tussen hen. ‘Oh ik weet het!’ zei hij enthousiast. ‘We kunnen materiaal jatten van de techniek sectie? Gewoon aankruisen op die lijst en een handtekening vervalsen dat het in gebruik is, dat we het lenen weet je wel. Dan stelen we iets om mee te graven en knippen we het ijzer door met een tang, en we doen het midden in de nacht, zodat we in de vroege ochtend weg kunnen hier.’ Ik knikte, het plan was klaar om uitgevoerd te worden. Mijn gedachten gingen al snel naar een paar bijzaken. 'De handtekening kunnen we makkelijk van Thaddeus of Jane jatten, inderdaad. Alleen dan staat we buiten, hoe gaan we verder?' Ze dacht na, 'we moeten geld zien te vinden. Zo kunnen we dan misschien de bus betalen of zo. En ze gaan ons zoeken, overal. Dus we moeten ondergedoken blijven en buiten de radar te vinden zijn. We moeten de tijd dat we weggaan ook direct uit het land zijn. Ze zullen snel merken dat we weg zijn, dus 's ochtends gaat niet lukken. We moeten deels die nacht ook weggaan en alvast gaan lopen.' Ik hoorde bijna zijn stem niet, 'nee, niet morgen of zo. We moeten een goed punt bedenken.' Ik ging op zijn bed zitten, en direct zag ik zijn toestand. 'Ik ga niet weg vandaag, ik blijf je gezelschap houden.' Ik glimlachte, 'we hebben ons nood pakket suikerklontjes als we honger hebben.'


    ''With all due respect, which is none...''

    Misha Ilian Ivanov



    Het was maar goed dat ze een nuttig plan uitwerkten, want anders had Misha nog nagedacht over hoe hij het beste een mes zou kunnen krijgen om in zichzelf te snijden. Zo deed hij dat niet en werkten ze nog aan iets productiefs ook. Zijn gedachten gingen dan wel razendsnel, die van Cecil ook, minstens zo snel, al dan niet sneller! Hij glimlachte naar haar, en was enthousiast over dit plan. Hij keek haar met nieuwsgierige grote ogen aan.

    Hij liet haar praten en luisterde vol fascinatie. Ja, hij had gewoon het gevoel dat dit ging lukken! Al had hij dat wel vaker met dingen… ‘We dragen elkaars kleding wel’ Deels was het een grap, deels een serieus idee. Oke, nee, dat zou ook niet helpen, gezien ze dan nog op elkaar leken… ‘Uhm, we jatten wel wat ergens ofzo?’ ‘Geld kunnen we hier wel krijgen, van wie dan ook, het personeel. Dat lukt wel’ Hij was daar van overtuigd. ‘Dat wil ik wel doen’ probeerde hij. Hij vond Jane niet iemand die heel oplettend was dus als hij nou eens een keer wel wat zou gaan vertellen, kon hij misschien geld van haar stelen? Niet dat hij de vrouw dat aan wilde doen, maar het was voor ‘het goede doel’.

    'Ik ga niet weg vandaag, ik blijf je gezelschap houden.' Hij vond dit zulke fijne woorden. Hij glimlachte en rustte met zijn hoofd tegen haar schouder. ‘Dankje’ zei hij tegen haar en hij propte maar weer 2 suikerklontjes in zijn mond. Hopelijk was hun voorraad groot genoeg voor vandaag. Cecil was echt een goede vriendin. ‘Er staat trouwens nog wat in de woonkamer voor je’ Oops, nu had hij zijn verrassing verklapt. Nou ja, ze zou er toch wel achter komen. Hij wist niet of hij zou meelopen of niet en dan terug in bed zou gaan liggen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Emily Alice Johnson
    Depressed • Fc: Alice Vink • 17 years old • Talking to: Keith • Outfit
          'Gaat wel' glimlachte ik zwak naar hem op zijn vraag hoe het met me ging. Het voelde vertrouwd hoe zijn hand op mijn hoofd lag en ik kon dan ook niet heel anders reageren dan wat ik deed. Er lag een kleine stiekem, maar ergens vreemd genoeg ook gelukzalige glimlach op mijn gezicht. Ik voelde hoe hij zijn hoofd richting mij bewoog en een kus op mijn hoofd drukte, even sloot ik mijn ogen en zuchtte kort. Het voelde zo vertrouwd, te vertrouwd hoe kon ik iemand als hem hier achter laten. Zijn hand verplaatste zich naar mijn arm, de arm waarin ik het mes had gestopt en als reflex greep ik mijn mouwen nog steviger vast, maar hij had het mes al gevonden.
    'Je weet dat dat niet goed voor je is Em..' zei hij weifelend en ik keek hem met een onschuldige blik aan en legde mijn hand op de zijne, waarna ik het mes weer uit zijn handen trok en in mijn mouw liet glijden. Ik sloot mijn armen om hem heen en pakte een paar kruimels van zijn bord af die ik vervolgens in mijn mond stopte.

          Mijn hoofd rustte nog altijd op zijn borst en het voelde veilig, al wist ik dat ik de situatie voor hem heel wat onveiliger maakte. Ik keek hem even aan en haalde mijn hoofd van zijn borst waarna ik me omdraaide op mijn stoel.
    'Dus zullen we een stukje gaan lopen?' ik stak mijn hand naar hem uit in de hoop dat hij hem aanpakte. Ik wou hier weg het liefst zo snel mogelijk, ik moest frisse lucht hebben, de beklemmende lucht in de ontbijtzaal stond me niet aan. Ik hoefde echter maar een keer uit het raam te blikken om te zien dat een lange wandeling er niet inzat, het viel met bakken uit de lucht en zuchtend liet ik me terugvallen.
    'Je hoeft niet mee als je niet zoekt' zei ik zachtjes, ik was vastbesloten om te gaan en ik wist dat ik mijn frustratie er ook wel uit kon rennen zonder tegen iemand aan te praten. Gewoon mijn zwarte Nikes aan trekken en rennen, alsof ik nooit meer wou stoppen, oortjes in mijn oren en de muziek zo hard dat ik niets anders meer kon horen. Meeschreeuwen op de harde muziek en rennen op het ritme, net zolang tot ik genoeg had.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Keith Jonathan Bennet

    breakfast - Emily

    Ik had Emily nogsteeds vast, terwijl ik haar vroeg hoe het met haar ging.
    "Gaat wel" glimlachte ze zwakjes mijn kant op. Ik voelde me altijd zo rot als ze zich niet goed voelde. Ik drukte haar een kus op haar hoofd, in de hoop dat ze daardoor van binnen een beetje warmer en rustiger werd. Ik greep met mijn hand naar haar mouw, waarin een mes verstopt zat. Ik had het eerder al gezien, en hoopte dat ze hem zelf terug zou leggen. Ik zag hoe ze haar mouwen steviger vast greep maar ik had het mes al vast.
    "Je weet dat dat niet goed voor je is Em..." Ik wist niet goed wat ik er tegen moest doen, ik wist wat ze wilde, en ik kon dat niet stoppen, dat had gewoon geen nut. Ze zoekt toch wel weer een andere manier om haar pijn te uiten. Ze pakte het mes weer terug en stopte hem terug in haar mouw.
    Ik zag haar een paar kruimels van mijn bord pikken, ik moet altijd lachen als ze dat doet. Ik voelde haar ademhaling omslaan in een zucht.

    "Dus, zullen we een stukje gaan lopen?" ze stak haar hand naar me uit en ik gaf haar een glimlach.
    "Natuurlijk Em." ik nam haar hand aan en gaf er een korte druk in, gevolgd door een knipoog. Ik zag haar blik afwenden naar het raam, ze zag dat het regende. Niet dat mij dat wat uit maakt, ik houd er van om in de regen te lopen, dat laat al je zorgen even kort wegstromen.
    "Je hoeft niet mee als je niet zoekt." zei Emily zachtjes. Ik wist dat ze graag weg wilde uit dit hol, dus ik ging met haar mee.
    "Natuurlijk niet! We gaan samen lopen." Ik schoof mijn stoel naar achteren en trok Emily ook uit haar stoel, ik sloeg een arm om haar heen.
    "Ik moet alleen wel even een trui uit mijn kamer halen, wil je ook een warme grote trui?" vroeg ik haar, ondanks dat ik het antwoord al een beetje wist. Bijna geen enkel meisje kon een aanbod van een grote jongenstrui afslaan. Ik liep met haar richting mijn kamer.


    - thank you for existing -

    Cecil February Baker
    ''I tried to be a normal once.
    Worst two minutes of my life.''

    Outfit


    ❝You think I'm crazy? Don't pretend I don't know that.❞
    ‘Geld kunnen we hier wel krijgen, van wie dan ook, het personeel. Dat lukt wel’ Ik knikte, dat zou inderdaad mogelijk kunnen zijn. ‘Dat wil ik wel doen’ probeerde hij. Ik knikte, 'toegestaan.' Mijn lippen vormden een glimlach, en onbewust plette ik hem in mijn knuffel. 'Dit gaat lukken!' Hij legde zijn hoofd op mijn schouder en deed nog een paar suikerklontjes in zijn mond. 'Misschien moet ik kijken of er nog chocolade is zo.' Misschien, dacht ze, dat ze het niet zou kunnen overleven op een hele dag suiker. Ze keek naar het bakje met de klontjes, en schrikte op tot Misha zijn stem weer klonk. ‘Er staat trouwens nog wat in de woonkamer voor je.' Opnieuw kon ik mijn glimlach niet inhouden, 'is het zo belangrijk en mooi dat ik jouw hier moet achterlaten?'


    ''With all due respect, which is none...''

    Gezien mijn mobiel zonet is afgepakt, is de kans groot dat ik wat minder snel reageer gezien ik dit meestal op mijn mobiel doe...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Misha Ilian Ivanov



    Hij vond het fijn om bij Cecil te zijn. Hij mocht dan wel de ongelukkige hier uithangen, Cecil maakte dit leed wat beter, verzachtte het zelfs een beetje. Hij wilde met haar in bed blijven liggen, de hele dag, ook al zou dat niet gezond zijn. Hij vond het dan ook niet erg dat hij bijna geplet werd in haar knuffel. Hij grinnikte eventjes. Gelukkig kon hij al snel weer adem halen. ‘Dit gaat lukken’ ‘Weet ik toch’ antwoordde hij, want hij was net zo overtuigd van dit plan, zij het niet meer, als haar. Dit zou gaan lukken! Hij zou hier weg zijn en dan? Dan wilde hij reizen, overal en nergens heen, met Cecil totdat ze een mooie plek hadden gevonden waar ze even konden blijven. Het was in ieder geval veel beter dan hier zitten weg te rotten. 'Misschien moet ik kijken of er nog chocolade is zo.' ‘Goed idee’ vond hij. Hij hield enorm van chocola, en zelfs nu hij geen zin had in eten, kon hij wel hunkeren naar dit zoete goedje.

    is het zo belangrijk en mooi dat ik jouw hier moet achterlaten?' Je komt wel terug, zou hij willen zeggen. Maar in plaats daar van verrastte hij zichzelf door te zeggen: ‘We kunnen wel even samen gaan kijken?’ Hij kroop langzaam uit bed en kleedde zich snel om. Hij vond het niet erg dat Cecil hierbij was, want hij kende haar goed genoeg hiervoor. Hij trok een loszittend zwart shirt aan en een grijze versleten spijkerbroek. ‘Ready to go’ meldde hij en hij wachtte op Cecil totdat ze naar de woonkamer zouden gaan. Oh wat zou hij graag haar glimlach op haar gezicht willen zien als ze de mooie bloemen zag die hij voor haar had gekocht.

    Ha! Af en toe kan ik dus wel posten, maar zit op oude lappie en die heeft blijkbaar geen spellingscontrole, dus jullie moeten het hier maar mee doen


    Aan niets denken is ook denken.

    Cecil February Baker
    ''I tried to be a normal once.
    Worst two minutes of my life.''

    Outfit


    ❝You think I'm crazy? Don't pretend I don't know that.❞
    ‘We kunnen wel even samen gaan kijken?’ Misha kroop langzaam uit zijn bed en kleedde zich om. Verbaasd keek Cecil naar haar vriend, 'je wou toch heel de dag in bed blijven? Nou, dat is dan mooi mislukt.' Haar mondhoeken krulden zich tot een glimlach. ‘Ready to go.' Cecil pakte zijn hand en trok hem mee de gang op. 'We moeten ervoor zorgen dat Jane of Thaddeus je niet ziet, anders moet je misschien wel komen...'
    Cecil had hem meegetrokken langs de vele gangen voor ze bij de huiskamer waren. Ze had nooit op zijn antwoord gewacht, alleen gezegd dat hij zijn mond moest houden aangezien Jane vreemd genoeg altijd langs kwam. Nu stonden ze uiteindelijk in de huiskamer, waar ze om zich heen keek. 'Moet ik nog mijn ogen dicht doen of zo?' Ze draaide zich om naar haar beste vriend, 'of ga jij me laten zien waar ze staan?'


    ''With all due respect, which is none...''

    (HET IS AL BEGONNEN HEMEL MT)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner