• Hoihoi, ik zit de komende tijd vaak alleen thuis, want ik heb zomervakantie, en mijn ouders moeten vaak werken. Wat doen jullie als jullie alleen thuis zijn? En wat doen jullie als jullie ouders thuis zijn?

    Groetjes, mij


    -

    Tekenen, muziekluisteren en keihard meezingen, film kijken. Eigenlijk maakt het voor mij niet uit of mn ouders thuis zijn of niet.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat ik anders ook gewoon doe, al durf ik dan weleens de muziek wat harder te zetten en mee te zingen, haha.


    16 - 09 - '17

    FEESTJEEE!! Nee, jk! Ik doe gewoon wat ik altijd doe. Lekker films kijken, schrijven, lezen, met de hond wandelen. Ja en als het huis toch leeg is, vrienden uitnodigen voor een BBQ of just dance of filmavondje. Ik heb brave vrienden,dus weet dat ze me netjes de troep helpen opruimen (A)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zit standaard vaak alleen thuis. Ik doe dan eigenlijk wat ik gewoon doe in de dag. Huiswerk maken, internetten, lezen, kat vervelen en nu in vakanties: Series bingewatchen :'D. Voor de komende weken moet ik ook alleen uitvogelen wat ik nog meer ga doen dan veel series kijken


    Shoganai i ne~

    Reigns schreef:
    Wat ik anders ook gewoon doe, al durf ik dan weleens de muziek wat harder te zetten en mee te zingen, haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Series kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gewoon wat ik normaal ook doe, maar ik ben bijna nooit alleen thuis aangezien ik vijf broers en zussen heb (hoera) Ik ben er wel blij mee hoor, want anders voel ik me zo alleen...
    Met 'wat ik normaal ook doe' bedoel ik ongeveer: Schrijven (ook op Episode Interactive), lezen, trampolinespringen, puzzelboekjes invullen, dieren aaien en dat is het wel zo'n beetje, haha (en tijdens het schooljaar ook wel huiswerk maken en leren en naar de manege en buitenschoolse activiteiten)!
    Maar er zijn zoveel dingen die ik nog wil doen, dat ik me geen moment heb verveeld in de twee weken waarin ik onofficieel zomervakantie heb gehad (boeken inleveren enzo weet je wel) en vandaag :)

    Series of films kijken, lekkere snacks in huis halen, gamen etc.


    26 - 02 - '16

    Hm, als ik alleen thuis ben zet ik de muziek op een volume dat ik het een beetje goed kan horen (clown).


    No growth of the heart is ever a waste

    Schrijven, chatten, muziek luisteren en een enkele keer proberen te maken


    obsessive rage

    TrOlLeN


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Wat ik altijd doe als ik thuis ben met of zonder ouders, dus muziek luisteren, films of series kijken en of boeken lezen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik zet de muziek wat harder zodat ik het wat beter kan horen. Plus ik kijk honderd keer in de koelkast of mijn vader nog wat heeft achtergelaten (wat ik dus stiekem kan opeten).

    Ja, ik ben een echte rebel.
    (wbw)

    Dit is voor mij al een tijdje geleden... Ik geloof dat ik niets bijzonders deed... behalve soep of n gebakken ei maken tussen de middag....
    voor de rest deed ik dingen die ik altijd deed in de vakantie zoals lezen, tv kijken, computeren, muziek luisteren.
    En als ik me verveelde hielp ik mijn moeder door alvast iets in het huishouden te doen...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Mezelf gedragen alsof mijn leven een film is, muziek hard, een extra dikke laag Nutella op mijn beschuit smeren, cosplayen en waarschijnlijk nog wel meer gekke dingen. :')