• Hoihoi, ik zit de komende tijd vaak alleen thuis, want ik heb zomervakantie, en mijn ouders moeten vaak werken. Wat doen jullie als jullie alleen thuis zijn? En wat doen jullie als jullie ouders thuis zijn?

    Groetjes, mij


    -

    Genieten van de rust. :Y) Grapje, zo erg zijn mijn ouders niet, maar ik geniet wel even van het alleen zijn thuis. Maar ik doe niet veel anders anders dan gewoonlijk. Zoals meerderen hier zet ik ook de muziek wat luider. En normaal zet ik geen muziek op als ik ga afwassen, enkel dan wel. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Eigenlijk alles wat ik normaal ook doe, maar ik kijk bijvoorbeeld mijn series lekker hardop, zing mee met mijn muziek dat ook altijd een tikkeltje harder staat dan anders, ik neem een voorraad eten naar mijn plek toe zodat ik niet meer hoef op te staan om eten te pakken, maar dat is het eigenlijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Super luid zingen, heel veel eten/speciale combinaties maken met eten of juist iets ingewikkelds koken omdat ik toch tijd heb, dansen, ...
    Ik noem nu dingen op die ik niet/minder doe als andere mensen wel thuis zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 20:26 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik kijk naar tv, speel gitaar, zing, luister muziek.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Minder productief zijn dan eigenlijk zou moeten.


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Mijn thuissituatie is best wel vreemd vandaar dat ik dan dingen doe waarvan mijn moeder normaal gesproken zou van opkijken en meteen een opmerking zou geven, zoals piano spelen, tijdschriften/boeken lezen, talen leren en mijn kamer over hoop halen


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Relaxen :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben altijd alleen thuis, maar ik heb er best wel moeite mee om mijn dag(en) op te vullen oeps. Ik hang eigenlijk altijd voor de tv en daar wil ik mee stoppen. Ik ben me nu in het verdiepen in bullet journals en handlettering. Vond ik eigenlijk altijd wel leuk om te doen, maar is verwaterd met de jaren hahaha


    Go ahead and leave me paralyzed.