• KONINGEN VAN DE STAD




    VERHAAL
    Het studentenleven, volgens velen dé beste tijd uit je leven. Je volgt de opleiding van je dromen, leert nieuwe mensen kennen en geniet optimaal van het leven. Dit is zeker zo als je met andere studenten in één groot huis woont in Amsterdam. In deze RPG volgen we een groep van tien studenten. Allemaal volgen zij hun eigen studie, komen ze uit een andere stad, maar ze hebben één ding gemeen: hun prachtige studentenhuis in het hartje van Amsterdam genaamd Huize Keizers. Is iedereen bevriend met elkaar? Gaan er roddels rond? Ga je mee naar dat feestje of blijf je thuis om te leren voor je tentamen?


    HUIZE KEIZERS
    Stad: Amsterdam
    Ligging: Centrum
    Bereikbaar met openbaar vervoer: Goed. Bushalte vanuit het station drie minuten lopen, het station zeven minuten lopen
    Kamers: Tien slaapkamers (Tussen 12 m2 en 15 m2) (vier op de eerste verdieping, vier op de tweede verdieping en drie op de zolder), huiskamer, keuken, opslaghok, wc, twee badkamers, géén tuin, wel een klein balkon
    Kosten per maand: Kamer 12 m2: €400, grotere kamers €475 (met gas, licht en water)
    Schoonmaakrooster: Komt
    Huisregels:
    • Ruim je eigen rotzooi op!
    • De kosten voor boodschappen voor het hele huis worden uit de pot gehaald
    • Op maandag en vrijdag wordt er gezamenlijk gegeten om 19:00u
    • Houd je aan het schoonmaakrooster!
    • Als iemand rust wil, laat je diegene ook met rust!
    • Iedere maand organiseren twee mensen het huisfeest
    • Doe altijd de deur op slot als je weggaat


    OPLEIDINGEN
    LET OP!
    HIerin krijg je van mij geen richtlijnen. Je mag een school en opleiding kiezen die officieel niet in Amsterdam te volgen is. Je mag dus kiezen voor een hogeschool die niet bestaat in Amsterdam of een opleiding die niet gegeven wordt op een specifieke school in Amsterdam. Dit is om wat vrijheid te geven in het kiezen van een opleiding die past bij jouw personage.


    ROLLEN
    Naam: De meesten komen uit Nederland, dus houd daar rekening mee!
    Leeftijd:
    Opleiding: Vermeld erbij op welke school degene dit doet, in welk jaar hij/zij zit en welke vooropleiding degene heeft gevolgd (mavo, havo, vwo etc.)
    Geboorteplaats: Waar komt hij/zij vandaan voordat hij/zij in Amsterdam kwam wonen?
    Tijd in Huize Keizers:
    Kamer: In welke kamer slaapt jouw personage? Eventueel een foto van de inrichting mag!
    Innerlijk: Graag uitschrijven
    Uiterlijk: Een foto is genoeg, omschrijving hoeft niet per se
    Geschiedenis:
    Relaties: Spreek geen drie exen, twee flirts en een fwb af
    Extra:


    ♀ Nyah de Groot • GarethJourdan Dunn • 1.2
    ♀ Samantha Zandhuijsen • EternitarianCharlotte McKee • 1.2
    ♀ Farah Alfarsi • CranstonFaceclaim • 1.3
    ♀ Mara Davina • SempreFaceclaim • 1.2
    ♀ Naam • PorthosFaceclaim • Pagina
    ♀ Naam • TadFaceclaim • Pagina
    VOL
    ♂ Raf Hessels • ZieglerDarwin Gray • 1.2
    ♂ Gianni van der Wiel • SpaghettiFaceclaim • 1.2
    ♂ Sebastiaan Prins • BathshebaFrankie Rossi • 1.3
    ♂ Mick de Vos • SocoFaceclaim • 1.3
    ♂ Mounir el Amrani • CampeonYoussef Sawmah • 1.3


    REGELS
    • De huisregels van Quizlet gelden hier
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    • Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Geen perfecte personages
    • Spreek geen toekomstige relaties af met elkaar
    • Eén personage per persoon
    • Schrijf een realistisch personage
    • Maximaal twee personages die niet uit Nederland komen, maar liever geen
    • Doe actief mee!
    • Heb je vragen? Stel ze gerust!
    • 16+ is toegestaan
    • Bespreek relaties en dergelijke in het praattopic

    NOTE
    • Ik kom zelf niet uit Amsterdam, ik ben er zelfs pas twee keer geweest, vandaar dat ik veel vrijheid geef wat betreft de stad. Van mij mag je bepaalde aspecten verzinnen, het hoeft niet allemaal echt te bestaan in Amsterdam. Gaat de groep naar een kroeg toe? Verzin er vooral één. Ik heb liever dat iedereen wat fantaseert dan dat we gaan kijken naar feiten, haha. Daarom vind ik het ook prima dat je een opleiding pakt die niet eens in Amsterdam gegeven wordt.
    • Het klinkt misschien als een stereotype, maar veel studenten zijn niet al te vies van een drankje op zijn tijd. Natuurlijk kan jouw personage daar wat minder van zijn, maar dan zul je er waarschijnlijk wat buiten vallen.
    • Probeer realistisch te zijn in leeftijd. Iemand kan geen zeventien als hij/zij mavo heeft gedaan en daarna naar een hogeschool gaat, dan zul je bijvoorbeeld eerst een mbo-opleiding af moeten ronden.
    • Ik wil deze RPG ongeveer dinsdag/woensdag openen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 10:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal het proberen (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 10:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je mag mijn rol wel aan Mouli geven, sorry! ^^


    She's imperfect but she tries

    Is het vol?


    Nobody Say It was easy


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga mijn rol asap afmaken, maar ik ben net pas weer thuis en ga zo alweer weg dus egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.