• Oooooké, dus mijn laptop heeft me net een soort van halve hartaanval gegeven door er vier pogingen over te doen tot ik verder kwam dan het inlogscherm (omdat hij eerst twee keer uitviel en één keer wel aanbleef, maar alleen een leeg zwart scherm toonde toen ik naar mijn bureaublad zou moeten zijn gebracht), dus dit topic was uiteraard dringend nodig zodat jullie weten wat er is gebeurd als jullie binnenkort opeens nooit meer van me horen. Mijn ziel heeft de aarde niet verlaten, maar die van mijn laptop waarschijnlijk wel. Ik hoop dat jullie op een positieve manier aan mij zullen terugdenken, eens in de zoveel tijd, als je ergens iets ziet wat geel en vierkant is, en dat jullie je dan met een glimlach die bèta zullen herinneren die je ooit kende en er telkens in faalde die kerstmuts van haar profielfoto te halen terwijl het inmiddels al hartje zomer is. (cat)

    (Disclaimer: dit topic is licht gedramatiseerd, mogelijk. Ik zal mijn telefoon hopelijk nog gewoon hebben zelfs in het ergste geval, maar oh mijn hemel. Ik heb al een waslijst aan problemen gehad met deze laptop, maar gewoon helemaal niet meer normaal opstarten drie keer achter elkaar is een nieuwe toevoeging, en n i e t eentje waar ik op zat te wachten, gek genoeg, ha.)

    Dus ja, eh. Hoe gaat het met jullie laptops? Vertel me alsjeblieft dat het beter is dan dit, want ik heb wat hoop nodig in mijn leven. (En hebben jullie toevallig tips voor laptopmerken/-modellen waar jullie super enthousiast over zijn? Ik vertrouw deze na dit debacle nog minder dan ervoor, en we hadden al een behoorlijk beschadigde band.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Ik heb ze natuurlijk ook allemaal bewaard. :Y)


    Jij woont in een fort gebouwd van oude laptops?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Jij woont in een fort gebouwd van oude laptops?

    Ik heb een tweede huis moeten kopen om ze op te slaan, maar een fort is misschien een beter idee.


    Caution first, always.