• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    Ik heb al jaren iets tegen rokers gehad, en nu is het zo van ok hey hij rookt whatever, de geur past bij hem. Zo hypocriet :'D

    Ik ben best wel mad dat ik persé dat keuzevak ga moeten volgen. Like, bitches ― I know what I'm doing, leave me to it ffs.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Bluh, ik wil weer dansen met een drankje jn m'n hand en het geluid van aantrekkelijke mannen op crossmotors op de achtergrond.


    Ik twijfel echt zoooo gigantisch eh. En dat is puur doordat mijn ouders er niet achter zullen staan. Ugh. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Mensen die zich bemoeien met dingen waar ze niks mee te maken hebben. Wtf.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Twee weken geleden voelde ik een blaasontsteking aankomen, toen is die uiteindelijk verdwenen dankzij liters cranberry, en nu is het weer terug?!
    Tijd voor het zwaardere geschut... cranberry pillen. Yummmm. Not.

    Er gebeuren star wars-gerelateerde dingen op q?

    Ik kom heel even een kijkje nemen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb echt behoefte aan vodka nu.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AnakinSkywalker schreef:
    Er gebeuren star wars-gerelateerde dingen op q?

    Ik kom heel even een kijkje nemen.

    hehe :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Is it worth the jail time though.


    She's imperfect but she tries

    Damn it, Jack! Jij moest eindigen met Brooke, niet die vreselijke verloofde van haar. Ik haat Paul echt zo erg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    waarom blijf ik zweten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben niet echt productief geweest vandaag, wat ik eigenlijk wel gewild had, maar ik heb de afgelopen dagen in elk geval meer gedaan dan in het begin van de vakantie.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Mensen moeten echt prioriteiten stellen. Come on, GoT was later, so what? Het is geen levensbedreigend probleem, hallo zeg. Die reacties tegen Ziggo waren echt over the top.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Mensen moeten echt prioriteiten stellen. Come on, GoT was later, so what? Het is geen levensbedreigend probleem, hallo zeg. Die reacties tegen Ziggo waren echt over the top.


    She They really need to sort out her their priorities. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried