• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    Die producten van de HKliving zien er zo fancy uit, dat ze wel kapot duur moeten zijn. Net gekeken bij de Wehkamp: "Jep. Dat zijn dure producten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb echt voor het eerst in twintig jaar een jurk aan en ik moet niet vergeten dat ik nu dus niet meer met mijn benen wijd asociaal kan gaan zitten... because of obvious reasons.

    "Kleine porties per dag helpen tegen misselijkheid." OH REALLY? Waar? Hoe? Hoeveel?
    Wat? Mierenhapjes?


    I'm your little ray of pitch black.

    I'm such a loser.. I'm such a loser die nu voor de 6de keer gezakt is voor haar rijbewijs :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ugh ugh ugh ugh mensen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rewritten schreef:
    I'm such a loser.. I'm such a loser die nu voor de 6de keer gezakt is voor haar rijbewijs :')

    Je bent geen loser! Aside from the fact dat het kut is van het weggegooide geld dan. Mijn beste vriendin is zo'n 8 keer gezakt voor haar rijbewijs, dus het kan altijd meer/erger, hehe ;3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word echt paranoia van al die phishing mails

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 12:11 ]


    26 - 02 - '16

    Why am I not important to you? I try so hard...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is allemaal goed bedoelt, maar ik word gewoon een beetje moe van al die vragen en opmerkingen. Ik ben blij dat jullie straks twee weken weg zijn en ik even tot rust kan komen.
    Ik voel me gewoon te oud om nog bij mijn ouders te wonen. Zucht.

    "Depressief". . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pff, en natuurlijk is ze er nog niet. Best vervelend om bevriend te zijn met iemand waar je nooit van op aan kunt dat ze er op tijd is. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Wauw wat the fuck is jouw probleem?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I should probably just quit.


    She's imperfect but she tries

    Ik vond mezelf nou niet het type voor een trauma. . . Dat ben ik niet. Nee, gewoon niet. Thats for weak people.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAHA oh alsjeblieft.


    Caution first, always.