• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    I really feel like shit. :c At least I have my dogs when they're not ignoring me to play with eachother...


    Smile. You're beautiful. <3

    Sommigen hebben de neiging totaal geen research te doen naar de cultuur e.d. van de nationaliteit, van de persoon, voor hun rol/verhaal. Get your facts straight, before you jump into it. :W

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 12:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn, de ouders van mijn vriend verbieden het me om hem doordeweeks te zien.(cat)

    Boekennerd schreef:
    Fijn, de ouders van mijn vriend verbieden het me om hem doordeweeks te zien.(cat)


          Wtf dat is echt weird.


    Heaven is a place that we all have

    Hmm. Hm. Mhhhmmm. What are these struggles. I don't want them.


    The truth is out there.

    Ik heb echt te veel mensen moeten uitleggen dat PDS een echte aandoening is en niet een zelf verzonnen ziekte is door een health freak.
    Thanks health freaks!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 13:52 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ugh, als je op mensen haat, prima. Ik heb nul respect voor je, maar prima. Zorg er dan wel op zijn minst voor dat je fucking spelling on point is. Echt god, wat word ik gek van die kleine kinderen die op social media op anderen gaan haten en de makkelijkste woorden gewoon verneuken. Jeeeezz. Get your shit together, kid.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eeeeen ik word weer genegeerd. Leuk dit. Dit heeft nog geen 2 uur geduurt.


    This ain't no place for no better man.

    Ugh ik ben echt niemand in dit huishouden. Wat de ik hier nog dan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil gewoon het On Demand menu kunnen vinden op mijn tv van Ziggo OMDAT IK GOT wil kijken vanavond. En anders moet ik het gaan piraten, wat geen probleem is, maar waarom is ziggo zo vervelend en niet duidelijk ugh.

    Ugh... Geen WW dus.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oke... Schoolboeken zijn besteld... >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    This game will ruin our friendship. Me gusta.


    She's imperfect but she tries

    MORGEN IS HET ZOVER LALALA


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    MrGrey schreef:
    Fijn, de ouders van mijn vriend verbieden het me om hem doordeweeks te zien.(cat)


    Huh waarom?


    26 - 02 - '16