• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    woah mijn tante heeft een ongeval gehad met stoom en nu is haar hele linkerhelft van haar bovenlichaam tweedegraads verbrand


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan twaalf uur slapen en nog moe zijn, of twee uur slapen en de hele wereld aankunnen. Wtf?


    kindness is never a burden.

    ... wacht. Ik was niet alleen thuis? Oh god. Oh god. Hahahahahahahaha. Oh god. Rip.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    ... wacht. Ik was niet alleen thuis? Oh god. Oh god. Hahahahahahahaha. Oh god. Rip.


    Nu ben ik wel benieuwd wat je gedaan hebt haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kendol schreef:




    HAHAHHA ADNANE HEB JE VAN JEZELF EEN GIF GEMAAKT AAAH LOVE IT


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik heb daarnet op mijn werk een volledige pot soep laten vallen op de grond, in de winkel, en het splatste tot op mijn bril en ook op klanten en ze waren best pissed :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog zes uur tot vakantie en ik weet niet of ik 'oh my fucking god yes' moet roepen of 'oh my fucking god nooooo'. I mean, ik durf het niet in te leveren. Het is shitty en prut en ik geloof dat ik in groep acht nog wel iets beters had kunnen schrijven, maar aan de andere kant ben ik ook trots???? op mezelf. Ik bedoel, ik heb negen maanden aan werk in twee weken à één week gepropt en ik bedoel, ik weet dat ik het niet ga halen, but I tried to do the impossible and I didn't quit and just went on and idk, never thought I could pull that off, even though I won't pull a passing grade off, because hell, ik weet niet eens of mijn probleemstelling goed is gekeurd dus basically heb ik een hele thesis op de bonnefooi geschreven. In een week tijd. Don't be like me kids. You will fail and you will die.


    She's imperfect but she tries

    spoderman is nut bein nais


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    spoderman is nut bein nais

    ur never nais.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leuk al die wegwerkzaamheden, maar het is echt een choas op de weg. Ik kon tijdens het autorijen niet eens op de snelweg komen. Wegen of kruispunten afgezet, soms zonder borden en dan staat er overal file!


    Seasons will change, but I shall remain

    Wanneer antwoordt ze nuuu.. D: Ik wil die woning, maar ze moet antwoorden. ;_; Onrust van al die tussenoplossingen ook.


    Ik wil een tuin vol egels

    I don't know what to do. I don't know where to start..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yellowstone schreef:
    (...)


    HAHAHHA ADNANE HEB JE VAN JEZELF EEN GIF GEMAAKT AAAH LOVE IT


    ja ik wil dat hij trending wordt kan iedereen mijn awkward dab delen


    Heaven is a place that we all have

    just took nice nap of almost an hour


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom kijk ik ook die soap? Ik kan er niet tegen dat Robron nu uit elkaar is... )':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."