• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    oke sorry maar ik vind paper towns (defilm) amazing


    Heaven is a place that we all have

    Waarom gaan vakantiedagen altijd zo snel

    Krolock schreef:
    Waarom gaan vakantiedagen altijd zo snel


    wacht je hebt gelijk HET IS AL 16 JULI OHNEE


    Heaven is a place that we all have

    ((offerfeest valt op de eerste schooldag dus idk what to do, ik mag thuis blijven maar dan mis ik administratieissues))


    Heaven is a place that we all have

    Ohhhh, dit is zo'n leuk project om aan mee te gaan doen. I can't wait.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kendol schreef:
    ((offerfeest valt op de eerste schooldag dus idk what to do, ik mag thuis blijven maar dan mis ik administratieissues))

    Voormiddag school en namiddag feest (of omgedraaid) of gaat/mag dat niet?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    (...)
    Voormiddag school en namiddag feest (of omgedraaid) of gaat/mag dat niet?


    ohhhhh ja volgens mij mag dat denk ik


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:
    Waarom gaan vakantiedagen altijd zo snel


    niet snel genoeg tho


    ik kijk echt uit naar de eerste schooldag (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb gewoon niets te doen. Wauw.


    She's imperfect but she tries

    Plz, fuck off. Ik snap jou niet. Ik heb je verteld dat ik dat daarmee zat, maar ipv er rekening mee te houden, lijk je het erin te wrijven..! Ongelofelijk. Veel plezier.


    Ik wil een tuin vol egels

    Sommigen hebben er echt de gave voor hun goede leven om te toveren tot iets verschrikkelijks. Dude, er zijn mensen die het erger hebben dan jou. So quit your whining.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat RPGen een hobby is, maar soms wil ik mensen gewoon graag forceren om te gaan posten omdat anders alles binnen twee seconden dood loopt :') is het dan zo moeilijk om het een beetje bij te houden?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Brendon schreef:
    (...)
    Aaron heeft zijn trouwring teruggegeven aan Robert. )':


    ---

    I'm so bored. Ik kan niks bedenken om te doen. En ik heb geen zin om een serie/film te kijken...


    Wacht wacht, nog een keer? Of was het vorige keer technisch gezien nog een verlovingsring? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Wiarda schreef:
    (...)
    Update dat was ook precies hetgeen wat niet heel soepeltjes ging maar lang verhaal kort er was een acht uur durend slaapconcert en op magische wijze leven de musici nog


    "Slaapconcert" klinkt zowel volkomen bizar (die mensen moesten acht uur lang spelen?? je slaapt bij een concert?? je betaalt geld om te slapen bij een concert??) als behoorlijk gaaf. Life slapengaansmuziek, meer luxe gaat niet, wow


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wacht wacht, nog een keer? Of was het vorige keer technisch gezien nog een verlovingsring? (krul)

    In de aflevering van vrijdag gaf Aaron de ring terug. Ik weet niet of het daarvoor ook al een keer gebeurde, want toen keek ik nog geen Emmerdale. Nu alleen de Robron stukjes uit de afleveringen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."