• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:32 ]


    Caution first, always.

    Ik weet niet of je het beseft, buurjongen, maar het is behoorlijk aso om twee dagen op een rij een feest te geven met luide muziek en dan niet omwonenden waarschuwen .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    (...)

    Oh god, ik volg het heel vaagjes via Tumblr, maar zijn ze nu echt weer uit elkaar? Ik weet inderdaad ook niet wat ik verwacht van een soap, maar ik blijf toch elke keer weer verbaasd over hoe heftig die achtbaanrelatie opnieuw en opnieuw over de kop gaat. (krul)

    Aaron heeft zijn trouwring teruggegeven aan Robert. )':


    ---

    I'm so bored. Ik kan niks bedenken om te doen. En ik heb geen zin om een serie/film te kijken...

    [ bericht aangepast op 15 juli 2017 - 22:36 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil mezelf echt gewoon kapot zuipen maar dat is niet goed.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I DID IT. Ik ben inmiddels zo'n 45 uur (???) wakker, maar orejweaprjwropewropjeworj YUSH. I mean, over twee weken krijg ik te horen dat ik de herkansing in moet, maar ik heb nu vakantie en bel de krant want ik heb het gewoon gedaan. Ik heb meer dan een half jaar schrijfwerk in een week geschreven. En nu ga ik een gat in de nacht slapen. Aka tot 6 uur want ik moet weer vroeg treinreizen maar operojewporjeworjoewprjewprjewoprj


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    I DID IT. Ik ben inmiddels zo'n 45 uur (???) wakker, maar orejweaprjwropewropjeworj YUSH. I mean, over twee weken krijg ik te horen dat ik de herkansing in moet, maar ik heb nu vakantie en bel de krant want ik heb het gewoon gedaan. Ik heb meer dan een half jaar schrijfwerk in een week geschreven. En nu ga ik een gat in de nacht slapen. Aka tot 6 uur want ik moet weer vroeg treinreizen maar operojewporjeworjoewprjewprjewoprj


    GA SLAPEN.

    Proud of u c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    GA SLAPEN.

    Proud of u c;
    Thank youuuu.

    Ik denk dat ik over mijn slaap heen ben. Of adrenaline of whatever. I took a selfie for a friend and oh man, looking so horrible. Yet so satisfied. (Tot ik over twee weken opnieuw kan lol, but hé, a few days ago I said I would quit).


    She's imperfect but she tries

    jesus christ, waarom moet ik nu zelfs al huilen als een film goed eindigd ._.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 0:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oh hey look whos lonely and getting drunk on her own at home. hint: it me. i am a responsible adult


    kindness is never a burden.

    Ok I made it. Knallen met die wallen.


    She's imperfect but she tries

    Square schreef:
    (...)

    Alles daaraan klinkt logisch behalve het gedeelte waar je slaapt???

    Update dat was ook precies hetgeen wat niet heel soepeltjes ging maar lang verhaal kort er was een acht uur durend slaapconcert en op magische wijze leven de musici nog


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog meer stress hoera.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    50 cent!


    Nobody Say It was easy

    Omg, eindelijk kan ik een beetje van mn vakantie gaan genieten! Beetje, want ik moet nog wel werken en komende week 28 uur, yaay..


    Stenenlikker

    Echt waar, sommige mensen snap ik echt niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow ik heb gewoon samen met de hond het mystery van het enge beest achter de kast opgelost...

    ...Het was een miniscuul torretje. 😅


    The truth is out there.