• Haldor Vidar
    In nature there are no rewards or punishments. There are only consequences.

    Haldor      [hahl-dawr]       de steen van Thor.
    Vidar      [vieh-dahr]       krijger in het bos.
    Thorson       [thor-son]      zoon van Thor.

    Haldor draagt als bijnaam Hal, Dor of Vidar. Het maakt hem niet zo veel uit hoe hij genoemd wordt. Hij verwacht van vreemden echter wel dat ze hem Haldor zullen noemen.


    ϟ      Haldor heeft het uiterlijk van een 24 jarige jongeman.
    ϟ      Zijn daadwerkelijke leeftijd zal waarschijnlijk rond de 2000 jaar oud zijn.
    ϟ      Hij is in ieder geval geboren op de eerste dag van de lente, 20 maart, dit komt omdat zijn moeder de godin is van de lente en alleen op deze dag kan bevallen.


    the god's power

    Haldor is de zoon van Thor en Ostara. Thor is de god van donder, oorspronkelijk de zoon van odin, opgevoed door de twee bliksemgeesten, ingnir en Hlora. Ostara is is de godin van de lente, leven en vruchtbaarheid. Thor heeft eeuwen een relatie gehad met Sif, de asin van landbouw en vruchtbaarheid, maar dat kwam ten einde toen Thor Ostara voor zich had gewonnen. De krachten van Thor en Ostara zorgen er voor dat Haldor een hele sterke verbinding heeft met de natuur. Hij kan net als zijn vader bliksem verkrijgen en net als zijn moeder leven creëren.


    © sombre

    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 20:37 ]


    - thank you for existing -

    Oehhh ik, zou ik een meisje mogen met de gave om een nieuwe wereld te creëren? Ik snap het als dit niet kan. Als dat het geval is graag eentje waarbij er een demon in haar leeft ^^

    Edit: ik met mijn domme kop keek over de spoiler heen, als ik daaruit moet kiezen, doe dan maar een banshee. Stel het bovenstaand hiervan mocht dan liever dat hihi.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 22:39 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een demon chick? :3
    Als faceclaim graag Beatriz Mariano.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 22:47 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -> Ik heb de titel even aangepast om de codes eruit te halen (:


    I am an idiot, I move.

    Mag ik een meisje met telekinese?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    »Naam:


    Shiloh 'Shiroh' Leonard.
    De naam Shiloh betekent 'een plaats van vrede', en het is ook een Israelische stad met een cult-centrum en cultuur. Shiroh betekent wit in het Japans, en verwijst naar de Japanse demoon Yukijoro die in Shiloh huist: Yukijoro is een succubus die slachtoffers, voornamelijk mannen, naar afgelegen locaties lokt om ze te manipuleren naar haar wil.

    » Leeftijd:
    Achttien.

    » Schepsel:
    Vervloekt door de demoon Yukijoro, een verleidster die mannen naar afgelegen locaties lokt en daar in hun gedachten kruipt om ze te manipuleren.

    » Geschiedenis:
    De eerste dochter van het gezin Leonard werd geboren in het jaar 1999 op een koude winterdag in de staat New Mexico. Haar vader Phillip en haar moeder Esther waren erg gelukkig met het meisje, net als haar grote broer Nathaniel die toen vier jaar oud was. Ze noemden haar Shiloh, naar het Hebreeuwse woord voor een plaats van vrede.
    Shiloh groeide op in een streng Christelijk huishouden. Haar vader was priester, haar moeder een verpleegster, en ze zorgden er voor dat Nathan en Shiloh tijdens hun opvoeding de bijbelboeken leerden kennen, de tien geboden volgden en de Heer eerbiedig aanbeden. Nathaniel, wiens naam een gift van God betekende, bleek dit ook te zijn: Hij was een goede Christen, vergat nooit te bidden, was altijd fatsoenlijk en eerbiedig tegenover de heer en kende de Bijbel van binnen en van buiten. Shiloh daarentegen deed erg haar best, maar kon nooit de leergierige vaardigheden van haar broer evenaren. Haar achterstand kwam zo ver dat haar moeder haar fysiek en mentaal mishandelde.
    Haar vader wilde dit voorkomen maar durfde niet tegen zijn vrouw in te gaan. Shiloh werd hierom vaak gedwongen door haar vader om vaker en vaker te bidden en Shiloh kreeg een ongezonde obsessie met alles wat met God te maken had, van hemel tot hel, als ze haar ouders maar gelukkig kon maken. Toen ze elf jaar oud was ontdekte ze Satanisme, en hoe dit draaide om respect voor je medemens alleen als zij dat ook hadden. Hoe meer ze zich hierin in las, hoe groter haar verdriet werd om haar ouders, die haar nooit als een gelijke zouden zien door het woord van God.
    Ze begon met het stiekem experimenteren van wicca en maakte op haar zestiende een gigantische fout: ze riep een demoon op om haar moeder te 'verbannen': Dit werd in de wicca gedaan om van iemand af te komen die je niet langer in je omgeving wilde. Ze werd geintroduceerd aan de demoon Yukijoro, die met haar verleidelijke woorden Shiloh zo ver kreeg om haar een vloek op te leggen en de moord van Esther op te zetten.
    Toen Phillip zijn dode vrouw zag is hij met paniek in zijn ogen met Nathaniel en Shiloh in de auto gestapt zonder iets te zeggen naar de andere kant van Amerika gereden. Ze kochten een huisje in Pennsylvania, waarna Phillip en Nathaniel dagelijks van ochtend tot avond in een klooster leefden en werkten. Shiloh werd door gebrek aan ruimte of verzorging naar Mythicon High School gestuurd, waar ze haar vaardigheden in wicca verder ontwikkelde.

    » Uiterlijk:
    Shiloh had altijd pikzwart haar, maar dit begon ze te bleken en wit te verven toen ze vijftien was. Haar uitgroei en borstelige wenkbrauwen zijn hierdoor nog steeds heel donker. Ze heeft vurige, amberkleurige ogen omlijnd door een stel lange maar dunne wimpers. Haar huid is erg, erg bleek, al is deze in haar gezicht vrijwel onaangeraakt. Haar lichaam daarentegen bevat een behoorlijk aantal littekens, haar aangedaan door haar moeder.
    Vroeger werd ze gedwongen veel lange, bedekkende kleding te dragen die er zo formeel mogelijk uit zag. Toen haar moeder eenmaal was gestorven gaf haar vader haar geloofsvrijheid en daarin ook de vrijheid om te doen wat ze wilde met haar uiterlijk. Shiloh liet diverse piercings zetten en begon veel 'heidense' kleding te dragen, nog steeds met de rebelse aard in zich om tegen haar moeder en God in te gaan.
    Shiloh is erg mager, dit had vroeger veel te maken met de maaltijden die haar vroegtijdig werden ontnomen als ze vergat te bidden voor de maaltijd. Tegenwoordig is het voor haar meer een gewoonte geworden weinig te eten, niet om haar zelfbeeld maar omdat ze gewoonweg niet beter weet.
    Qua make-up wisselt ze meestal af tussen helemaal niks en een volledige look, er vanaf hangend of ze zin heeft om er moeite in te steken.

    » Innerlijk:
    » Relaties:
    » Extra's:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 11:07 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Neferpitou schreef:
    »Naam:
    Shiloh 'Shiroh' Leonard.
    De naam Shiloh betekent 'een plaats van vrede', en het is ook een Israelische stad met een cult-centrum en cultuur. Shiroh betekent wit in het Japans, en verwijst naar de Japanse demoon Yukijoro die in Shiloh huist: Yukijoro is een succubus die slachtoffers, voornamelijk mannen, naar afgelegen locaties lokt om ze te manipuleren naar haar wil.

    » Leeftijd:
    Achttien.

    » Schepsel:
    Vervloekt door de demoon Yukijoro

    » Geschiedenis:
    De eerste dochter van het gezin Leonard werd geboren in het jaar 1999 op een koude winterdag in de staat New Mexico. Haar vader Phillip en haar moeder Esther waren erg gelukkig met het meisje, net als haar grote broer Nathaniel die toen vier jaar oud was. Ze noemden haar Shiloh, naar het Hebreeuwse woord voor een plaats van vrede.
    Shiloh groeide op in een streng Christelijk huishouden. Haar vader was priester, haar moeder een verpleegster, en ze zorgden er voor dat Nathan en Shiloh tijdens hun opvoeding de bijbelboeken leerden kennen, de tien geboden volgden en de Heer eerbiedig aanbeden. Nathaniel, wiens naam een gift van God betekende, bleek dit ook te zijn: Hij was een goede Christen, vergat nooit te bidden, was altijd fatsoenlijk en eerbiedig tegenover de heer en kende de Bijbel van binnen en van buiten. Shiloh daarentegen deed erg haar best, maar kon nooit de leergierige vaardigheden van haar broer evenaren. Haar achterstand kwam zo ver dat haar moeder haar fysiek en mentaal mishandelde.
    Haar vader wilde dit voorkomen maar durfde niet tegen zijn vrouw in te gaan. Shiloh werd hierom vaak gedwongen door haar vader om vaker en vaker te bidden en Shiloh kreeg een ongezonde obsessie met alles wat met God te maken had, van hemel tot hel, als ze haar ouders maar gelukkig kon maken. Toen ze elf jaar oud was ontdekte ze Satanisme, en hoe dit draaide om respect voor je medemens alleen als zij dat ook hadden. Hoe meer ze zich hierin in las, hoe groter haar verdriet werd om haar ouders, die haar nooit als een gelijke zouden zien door het woord van God.
    Ze begon met het stiekem experimenteren van wicca en maakte op haar zestiende een gigantische fout: ze riep een demoon op om haar moeder te 'verbannen': Dit werd in de wicca gedaan om van iemand af te komen die je niet langer in je omgeving wilde. Ze werd geintroduceerd aan de demoon Yukijoro, die met haar verleidelijke woorden Shiloh zo ver kreeg om haar een vloek op te leggen en de moord van Esther op te zetten.
    Toen Phillip zijn dode vrouw zag is hij met paniek in zijn ogen met Nathaniel en Shiloh in de auto gestapt zonder iets te zeggen naar de andere kant van Amerika gereden. Ze kochten een huisje in Pennsylvania, waarna Phillip en Nathaniel dagelijks van ochtend tot avond in een klooster leefden en werkten. Shiloh werd door gebrek aan ruimte of verzorging naar Mythicon High School gestuurd.

    » Uiterlijk:
    » Innerlijk:
    » Relaties:
    » Extra's:

    - Ik heb een aardig begin gemaakt, ik post hem vast zodat ik hem niet kwijtraak; ik zal er in de loop van de dag verder aan werken.
    Nu hopen dat m'n role überhaupt geaccept werd lol. -


    prima! (:


    - thank you for existing -

    Atarangie schreef:
    Oehhh ik, zou ik een meisje mogen met de gave om een nieuwe wereld te creëren? Ik snap het als dit niet kan. Als dat het geval is graag eentje waarbij er een demon in haar leeft ^^

    Edit: ik met mijn domme kop keek over de spoiler heen, als ik daaruit moet kiezen, doe dan maar een banshee. Stel het bovenstaand hiervan mocht dan liever dat hihi.


    Dat mag ook! Als je maar niet ongeveer 100 andere werelden maakt in de RPG hahaa, hoe wilde je dat precies uitvoeren?


    - thank you for existing -

    Soco schreef:
    Mag ik een meisje met telekinese?


    oui!


    - thank you for existing -

    Yukijoro is dus een manipulative demon, is het goed dat ik dat een beetje in Shiloh's krachten verwerk?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Neferpitou schreef:
    Yukijoro is dus een manipulative demon, is het goed dat ik dat een beetje in Shiloh's krachten verwerk?


    ofcourse!

    Voeg je er nog foto's bij?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 17:03 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    ofcourse!

    Voeg je er nog foto's bij?


    Jaa komt goed, ben nog bezig met het afmaken van m'n role.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Neferpitou schreef:
    (...)

    Jaa komt goed, ben nog bezig met het afmaken van m'n role.


    okayy. (: Ben benieuwd!


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Dat mag ook! Als je maar niet ongeveer 100 andere werelden maakt in de RPG hahaa, hoe wilde je dat precies uitvoeren?


    Uhhh nou kijk het is vrij simpel, ze heeft een wereld waarin ze andere mensen kan trekken en zij bepaald wanneer ze er weer uit mogen, al is er een andere uitweg en dat is al je geheimen vertellen, maar dan is het kinda sure dat ze ze allemaal weet :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Even MT, twijfel heel erg


    --

    Atarangie schreef:
    (...)

    Uhhh nou kijk het is vrij simpel, ze heeft een wereld waarin ze andere mensen kan trekken en zij bepaald wanneer ze er weer uit mogen, al is er een andere uitweg en dat is al je geheimen vertellen, maar dan is het kinda sure dat ze ze allemaal weet :')


    akkoord! ben benieuwd (:


    - thank you for existing -