• Haldor Vidar
    In nature there are no rewards or punishments. There are only consequences.

    Haldor      [hahl-dawr]       de steen van Thor.
    Vidar      [vieh-dahr]       krijger in het bos.
    Thorson       [thor-son]      zoon van Thor.

    Haldor draagt als bijnaam Hal, Dor of Vidar. Het maakt hem niet zo veel uit hoe hij genoemd wordt. Hij verwacht van vreemden echter wel dat ze hem Haldor zullen noemen.


    ϟ      Haldor heeft het uiterlijk van een 24 jarige jongeman.
    ϟ      Zijn daadwerkelijke leeftijd zal waarschijnlijk rond de 2000 jaar oud zijn.
    ϟ      Hij is in ieder geval geboren op de eerste dag van de lente, 20 maart, dit komt omdat zijn moeder de godin is van de lente en alleen op deze dag kan bevallen.


    the god's power

    Haldor is de zoon van Thor en Ostara. Thor is de god van donder, oorspronkelijk de zoon van odin, opgevoed door de twee bliksemgeesten, ingnir en Hlora. Ostara is is de godin van de lente, leven en vruchtbaarheid. Thor heeft eeuwen een relatie gehad met Sif, de asin van landbouw en vruchtbaarheid, maar dat kwam ten einde toen Thor Ostara voor zich had gewonnen. De krachten van Thor en Ostara zorgen er voor dat Haldor een hele sterke verbinding heeft met de natuur. Hij kan net als zijn vader bliksem verkrijgen en net als zijn moeder leven creëren.


    © sombre

    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 20:37 ]


    - thank you for existing -


    Jax Xavier

    XX


    He set Fire to the World around him


    Name


                ◆      Jax – God is genadig
                ◆      Xavier – Nieuw Thuis
                ◆      Bijnaam; XX

    Age

                ◆      Zesentwintig
                ◆      13 ' O4 ' 1993

    Creature

    Jax is een Warlock met affiniteit voor telekinese. Hij is hierin buitengewoon bedreven en heeft een enorme kennis in zwarte magie. Daarbij waarschuwen de tatoeages op zijn lichaam hem –geheel buiten zijn eigen controle om– voor gevaarlijke of onverwachte situaties. Hij is schizofreen op zowel emotioneel als sociaal gebied en verliest soms makkelijk controle in woede.

    Better slapped with the Truth, than Kissed with a Lie



    Geschiedenis

    ◆      ◆      ◆

          Als zoon van een van de meest doorgeslagen Warlocks in een lange tijd, is het leven zachts gezegd niet rooskleurig geweest voor Jax. Voor zijn oude man –vijf jaar geleden– ten prooi viel aan zijn eigen vermogens, heeft hij het voor elkaar gekregen Jax mentaal zodanig te beschadigen dat hij er waarschijnlijk nooit van zal herstellen. Zijn moeder heeft hij nooit gekend, aangezien zij omkwam bij zijn geboorte.
          Hij is grootgebracht met harde hand, psychische misbruik en een overdaad aan zwarte magie. Zijn vader leerde hem veel met betrekking tot magie en was niet huiverig om nieuwe dingen uit te proberen op zijn zoon of het toe te lichten op nabije slachtoffers onder Jax zijn toeziend oog. Dit alles heeft geleid tot een vervormd wereldbeeld, waarin hij geen kwaad ziet in het openlijk gebruiken van zijn gaven en het pijn veroorzaken bij anderen.
          Toen zijn vader zichzelf uiteindelijk op een te grote taak op de nek haalde en over werd genomen door een duistere geest, is Jax degene die een einde heeft gemaakt aan die zijn leven. Deze actie heeft geleid tot een kans om zichzelf te bewijzen, in plaats van een plekje te krijgen in een grondig afgesloten tombe om de rest van zijn leven in gevangenschap uit te zitten. Zijn psychologe geloofde in een mogelijkheid hem terug te laten keren in de maatschappij.
          Na jaren van psychologie zit er een demper op zijn gebruik van telekinese, al gebruikt hij het soms zonder er überhaupt bij na te denken wat hem onbetrouwbaar maakt in de maatschappij. Mede hierdoor wordt hij op Mythicon High geplaatst, waar hij niet compleet buiten de boot zal vallen. Ook is dit in de hoop hem sociaal te versterken, wat nog een hele kluif gaat worden, aangezien Jax nauwelijks praat.



    Silence says a Lot more than you Think




    Uiterlijk

    ◆      ◆      ◆

    Faceclaim – Stephen James

          Jax zijn oogkleur is een mix van grijs en groen, welke naar bijna zwart kleurt wanneer tot woede gedreven. Hij draagt zijn donkerbruine haren in een modern model, waarbij de zijkanten korter zijn dan de bovenkant en hierdoor de tatoeages op zijn hoofdhuid doorlaten. Zijn wimpers zijn kort en intens zwart, zijn wenkbrauwen dezelfde kleur als zijn haren en een tikkeltje weerbarstig aan de voorkant.
          Hij heeft een rechte, smalle neus welke in beide neusvleugels is gepiercet. In de een draagt hij een nauw aansluitend ringetje, in de ander een knopje. Ook zijn oren zijn gepiercet, drie keer aan beide kanten. Tatoeages sieren zo'n beetje iedere vrije centimeter van zijn lichaam, op zijn gezicht na.
          Hij heeft volle lippen, hoge jukbeenderen en een strakke kaaklijn. Wanneer hij –in het zeldzame geval– lacht geeft hij zicht op rechte, witte tanden, waarvan de hoektanden net iets langer zijn en buitengewoon puntig. Zijn stem is diep en krachtig, en draagt altijd een dreigende ondertoon met zich mee, welke hem natuurlijk lijkt te komen. Het neigt regelmatig naar een wreed randje.
          Jax is 1.80 lang en heeft een afgetraind lichaam, welke hij nodig heeft mocht hij magie willen beoefenen. Hij houdt zijn nagels altijd kort en verzorgd en is nauwkeurig in persoonlijke hygiëne.
          Zijn kledingstijl neigt naar alternatief, maar heeft verder geen richtlijn zolang het maar zwart is.

    I feel Comfortable in Black


    Innerlijk

    ◆      ◆      ◆

    Antisociaal – Jax weet gewoonweg niet hoe om te gaan met anderen. Hij is dood op emotioneel gebied, als je uitspattingen van woede niet meerekent. Hij heeft totaal geen inlevingsvermogen, kan situaties niet lezen en zich er op aanpassen en zal altijd eerlijk zijn, al kwetst hij iemand daarmee. Het komt er op neer dat wanneer hij eindelijk praat, mensen liever hebben dat hij zijn mond gewoon had gehouden.

    Woede – Hij is snel tot woede gedreven. Jax zijn ogen zijn enorm expressief en kleuren donkerder wanneer woede hem overvalt. Zijn houding wordt meer gespannen, de spieren in zijn nek aangespannen door de kracht waarmee hij zijn kaken op elkaar klemt. Aangezien hij zich niet uit met woorden, is dit zijn manier om zijn anders automatisch opspelende telekinese te onderdrukken.

    Opvliegend – Wederom niet zozeer met woorden, maar met zijn krachten. Het is een instinct waar hij makkelijk gebruik van maakt, aangezien hem niet anders geleerd is. Een verkeerde opmerking of blik kan al leiden tot vreemde gedrag van voorwerpen in zijn nabije omgeving.

    Wreed – Of hij het van zijn vader heeft geleerd of dat het gewoon in hem zit, is hem zelf niet eens duidelijk. In het zeldzame geval dat hij spreekt is het negen van de tien keer iets wreeds, aangezien het lijden van een ander hem meer genot doet dan eigenlijk zou moeten. Zolang een ander lijdt, kan hij zijn eigen verleden even vergeten.

    Gevoel voor humor – Wie goed op hem let zal aan zijn ogen ook zien wanneer hij plezier heeft. Wrede, sarcastische of zwarte humor is aan hem enorm besteed. Je zal hem niet snel zien lachen, maar de glans in zijn ogen en het trekje rond zijn rechter mondhoek valt te bemerken voor het oplettende oog.

    Loyaal – Mocht iemand in een buitengewoon zeldzaam geval zijn vertrouwen winnen, dan is hij zo loyaal als maar mogelijk is. Die loyaliteit kan vrij makkelijk misbruikt worden, zoals zijn vader heeft bewezen.






    And Anger was all that was left, and it Consumed Me



    Extra’s

    Jax is het niet toegestaan om Grimoires in te zien.

    Jax is biseksueel, maar onervaren in alles wat relaties betreft.

    Jax heeft een diepgewortelde angst tegen duistere geesten en alles wat er op lijkt, inclusief demonen, afstammend van wat er is gebeurd met zijn vader.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2019 - 19:32 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Sombre schreef:
    (...)

    Je staat er bij (:



    Oké (:

    Ik maak vanavond of morgen de rol aan!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ravelyn is af volgensmij!


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik schrijf me toch uit. Het lukt me gewoon niet om de rol die ik wil maken naar mijn zin te krijgen, sorry :/


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ben tot dinsdag naar Friesland! Ik reageer wel op pb's, maar kan niet posten in speeltopics! xoxo


    - thank you for existing -

    Trishanakru schreef:
    Ik schrijf me toch uit. Het lukt me gewoon niet om de rol die ik wil maken naar mijn zin te krijgen, sorry :/

    Zou ik haar meisje mogen dan?


    Ik weet heel veel dingen over heel veel dingen.

    Anahi schreef:
    (...)
    Zou ik haar meisje mogen dan?


    ofcourse!


    - thank you for existing -

    Ik wil wel een jongn reserveren, maar ik kan er niet uit komen wat voor soort creature ik zou willen creeren

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 17:38 ]


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    Ik wil wel een jongn reserveren, maar ik kan er niet uit komen wat voor soort creature ik zou willen creeren


    Ik heb bij alle creatures een link gedaan naar de beschrijving, misschien krijg je inspiratie als je research doet! (:
    Ik zet je er bij (:


    - thank you for existing -

    Ik twijfel om het RPG door te laten gaan, zijn er al mensen bezig met hen RPG's? er zijn er nog maar een paar af.


    - thank you for existing -

    Mijn rol heb je ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mag ik een jongen? Ik twijfel nog tussen een hunter, weerwolf of helderziend.

    Ik maak hem wel pas dinsdag!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 16:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Er is een vrouwelijke rol vrijgekomen, het account van Anahi is niet meer actief.


    - thank you for existing -

    -

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 18:21 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,