• Haldor Vidar
    In nature there are no rewards or punishments. There are only consequences.

    Haldor      [hahl-dawr]       de steen van Thor.
    Vidar      [vieh-dahr]       krijger in het bos.
    Thorson       [thor-son]      zoon van Thor.

    Haldor draagt als bijnaam Hal, Dor of Vidar. Het maakt hem niet zo veel uit hoe hij genoemd wordt. Hij verwacht van vreemden echter wel dat ze hem Haldor zullen noemen.


    ϟ      Haldor heeft het uiterlijk van een 24 jarige jongeman.
    ϟ      Zijn daadwerkelijke leeftijd zal waarschijnlijk rond de 2000 jaar oud zijn.
    ϟ      Hij is in ieder geval geboren op de eerste dag van de lente, 20 maart, dit komt omdat zijn moeder de godin is van de lente en alleen op deze dag kan bevallen.


    the god's power

    Haldor is de zoon van Thor en Ostara. Thor is de god van donder, oorspronkelijk de zoon van odin, opgevoed door de twee bliksemgeesten, ingnir en Hlora. Ostara is is de godin van de lente, leven en vruchtbaarheid. Thor heeft eeuwen een relatie gehad met Sif, de asin van landbouw en vruchtbaarheid, maar dat kwam ten einde toen Thor Ostara voor zich had gewonnen. De krachten van Thor en Ostara zorgen er voor dat Haldor een hele sterke verbinding heeft met de natuur. Hij kan net als zijn vader bliksem verkrijgen en net als zijn moeder leven creëren.


    © sombre

    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 20:37 ]


    - thank you for existing -

    ✟      R o x a n a       L u x      B e l l a t o r      ✟

    Vampire - 'The Seducer'

    Name
    ♢ Roxana is Latijn voor 'morgenstond', wat vroege ochtend betekend.
    ♢ Lux is Latijn voor 'licht'.
    ♢ Bellator is Latijn voor 'de oorlog'.
    ♢ Bijnaam Rox - Roxy - Bella, afgeleid van Bellator.


    Age
    ♢ Actual age ♢ 279
    ♢ Looks like ♢ 18
    ♢ Acts like ♢ a teenager


    Status
    ♢ Roxana is een verleidster, ze moet op een of andere manier kunnen voeden, en dat doet ze door mannen (of soms vrouwen), te verleiden. Ze gaat met ze flirten, en misschien wel meer, om hen vervolgens te dwingen stil te blijven staan en niet te schreeuwen, zodat ze op hen kan voeden. Meestal doet ze dat in de polsen, zodat de normale burgers gewoon een trui aan kunnen doen, of shirts met lange mauwen, dan ziet niemand dat daar een bandage zit, met een beet. Vaak dwingt ze hen nog, - voor als mensen vragen wat ze hebben gedaan waardoor er bandage zit - , te zeggen dat ze zichzelf hebben gesneden. Zo lijkt Roxana onschuldig, en weten de burgers van niks. Heel soms laat ze een slachtoffer dood achter, als ze zich niet in kan houden. Maar dat gebeurd zelden, ze heeft in de afgelopen jaren maar 3 keer iemand per ongeluk gedood. Ze heeft meer dan 100 mensen in een vampier veranderd, en ze is hier heel trots op. Deze vampiers zien haar allemaal als een leider.
    Roxana is goed getraind op het gebied van Verbena, ze kan het ruiken, ze is er al vaker mee in contact geweest en ze weet hoe onprettig dit is om binnen te krijgen.
    About Roxana

    Vampier
    Agressief
    Flirterig
    Nieuwsgierig
    Sociaal
    Wijs
    Intelligent
    Dwingend
    Snel
    Mensen kennis
    Gevoelig
    Gebroken hart
    Kort lontje
    Sluw

    Roxana is een vampier, en niet zomaar een vampier. Roxana heeft nogal een achtergrond. Ze is 279 jaar oud, ze is in een vampier veranderd op haar achttiende verjaardag. Ze wist in het begin al erg snel hoe ze er mee om moest gaan, omdat ze erg goed werd begeleid. Ze leerde heel snel en is nu ontzettend goed in haar doen en laten ondertussen. Toen ze ongeveer 50 jaar oud was - officieel - zat ze op een school in Australië. Op deze school leerde Roxana een jongeman kennen, hij was ontzettend verliefd op Roxana, en Roxana ook op hem. Iemand, een vampier, had besloten dat deze relatie niet ging werken. Roxana wilde het niet aan de jongeman vertellen en ze wilde hem ook niet in een vampier veranderen. De vampier die deze relatie geen goed idee vond, was haar broer. Hij heeft uit voorzorgsmaatregelen, de jongen gedood. Roxana was er kapot van, haar hart was gebroken en ze was woest op haar broer. Ze kon hem wel vermoorden, maar hij was sterker dan haar, dus dat zou niet werken. Ze verbrak contact met hem. Iedere keer als ze weer een liefde in haar leven had, en het opnieuw probeerde, kwam haar broer terug en verkneukelde de relatie weer. Iedere keer vergaf ze haar broer weer. Hierdoor heeft ze nogal moeite met relatie's beginnen nu, en vaak gebruikt ze jongens alleen nog maar als speeltjes of voeding.


    Likes
    ♢ blood
    ♢ speed
    ♢ guys
    ♢ flirting
    ♢ cats
    ♢ darkness
    ♢ fights
    ♢ bitching around
    ♢ laughing
    ♢ wine
    ♢ clubbing
    ♢ dances
    ♢ girls-nights
    ♢ hunting
    Dislikes
    ♢ vervain
    ♢ daggers
    ♢ love
    ♢ people who get too close
    ♢ certain people
    ♢ cops
    ♢ wolves
    ♢ sun without her ring
    ♢ jealousy
    ♢ fire
    ♢ snakes
    ♢ weapons
    ♢ claws from werewolves


    "Everyone is afraid of something.
    We fear things because we value them.
    We fear losing people because we love them.
    We fear dying because we value being alive.
    Don’t wish you didn’t fear anything.
    All that would mean is that you didn’t feel anything."


    Appearence
    ♢ length ♢ 1,79
    ♢ body ♢ thin
    ♢ face ♢ oval
    ♢ teeth ♢ straight & fangs
    ♢ eyes ♢ blue
    ♢ nose ♢ small
    ♢ lips ♢ full
    ♢ lip color ♢ rose
    ♢ skin ♢ fair
    ♢ skin color ♢ creamy beige
    ♢ make-up ♢ mostly natural
    ♢ clothes ♢ casual
    ♢ accessoires ♢ ring with a spell
    ♢ voice ♢ girly and flirty
    ♢ accent ♢ british

    Roxana heeft een sierlijk lichaam, heel vrouwelijk en bescheiden. Ze is trots op haar lichaam en ze weet hoe ze deze moet laten zien. Roxana heeft prachtige blauwe ogen, tot dat ze bloeddorstig wordt. Haar ogen trekken dan rood en donker weg, ze krijgt adertjes onder haar ogen en haar hoektanden komen tevoorschijn. Als je haar treft in deze situatie, kun je maar beter met een hele grote boog om haar heen lopen, want dat loopt vaak niet goed af.



    "𝒟𝑜𝓃'𝓉 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝓂𝑒 𝓇𝓊𝒾𝓃 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓅𝓇𝑒𝓉𝓉𝓎 𝒻𝒶𝒸𝑒"




    Relationships
    ♢ Esther Bellator ♢ mother ♢ dead

    ♢ Mikael Bellator ♢ father ♢ dead

    ♢ Jonathan Bellator ♢ brother ♢ 282 years old ♢ vampire

    ♢ who else?


    History
    Roxana is geboren op 29 augustus 1738. Het was een zomerse warme avond en Esther Bellator, de moeder van Roxane had een zware bevalling gehad. 11 uur precies werd Roxana geboren. Roxana was gezond bij haar geboorte, alles verliep goed na de bevalling achter de rug was. Haar oudere broer, Jonathan, was ongelofelijk trots om Roxana als zusje te hebben. Haar jeugd was rustig, en alles was prima, tot op één dag. 19 maart 1756 werd er ingebroken bij de familie Bellator. Roxana was 18 jaar en haar broer 21 jaar oud. Het was nacht, iedereen sliep rustig tot er een met hoge snelheid iets door het huis rende. Het was een vampier, deze vampier had Esther en Mikael gedood, zij waren gewoon een hapje voor deze vampier. Roxana en Jonathan daar in tegen, waren potentieel voor nieuwe vampieren. Zij waren jong, gezond en sterk, dus de vampier besloot om hen in een vampier te veranderen.
    De switch was verschrikkelijk, ze waren blij dat ze elkaar hadden. Ze hadden honger, en hadden uit het dorp ongeveer 2 gezinnen van het leven beroofd. Voor ongeveer 2 jaar lang, waren ze compleet doorgedraaid, daarna werden ze eindelijk verstandig, ze begrepen hoe ze moesten voeden, en hoe ze mensen konden 'dwingen'. Door de jaren heen hebben ze beide heel veel geleerd en zijn ze super sterk. Jonathan woont ergens in Amerika met een andere vampier, zijn vriendin. Terwijl hij door deze jaren heen altijd de partners van Roxana van het leven had beroofd, ging hij zelf wel een relatie aan met een dame. Roxana was woest, ze heeft Jonathan compleet uit haar leven gesloten.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 16:25 ]


    - thank you for existing -

    Mag ik een meisje?
    [Ik ga nét geen Katherine doen jongens]
    Wel begaafd I think.
    Edit: Misschien een Banshee met Hallucinaties

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 22:56 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik doe denk ik wel mee. Maar ik ga pas een rol maken als ik terug ben van vakantie (28 juli)


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ik doe denk ik wel mee. Maar ik ga pas een rol maken als ik terug ben van vakantie (28 juli)


    Waarom is iedereen op vakantie als ik jarig ben ):.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarangie schreef:
    (...)

    Waarom is iedereen op vakantie als ik jarig ben ):.

    Sad.


    ''With all due respect, which is none...''

    Atarangie schreef:
    (...)

    Waarom is iedereen op vakantie als ik jarig ben ):.


    Omdat jij dan geen pressure voelt om te reageren / posten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oké Deem, ik twijfel nu of ik het dan eens zal proberen. Heb het alleen nog nooooit gedaan.
    So IDK what to expect. Hoeveel tijd ik hier bijvoorbeeld voor moet hebben ...


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Oké Fuck it. Ik ga gewoon een poging wagen.

    Mag ik een jongen reserveren?

    Warlock - Telekinesis - Schizofreen op emotioneel & social gebied - Faceclaim Stephen James

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 14:29 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Carneliana schreef:
    Mag ik een meisje?
    [Ik ga nét geen Katherine doen jongens]
    Wel begaafd I think.
    Edit: Misschien een Banshee met Hallucinaties


    ofcourse! Laat maar weten wat je wilt, Banshee?


    - thank you for existing -

    Micaela schreef:
    Ik doe denk ik wel mee. Maar ik ga pas een rol maken als ik terug ben van vakantie (28 juli)


    Sure, zal ik een rol voor je reserveren?


    - thank you for existing -

    Mag ik een vrouwelijke banshee??


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Cunning schreef:
    Oké Fuck it. Ik ga gewoon een poging wagen.

    Mag ik een jongen reserveren?

    Warlock - Telekinesis - Schizofreen op emotioneel & social gebied - Faceclaim Stephen James


    heb je er bij gezet! (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Sure, zal ik een rol voor je reserveren?


    Ja, doe maar mannelijk


    Aan niets denken is ook denken.

    Ravelyn Grayna Knutsen
    Themesong

    UITERLIJK
    Faceclaim — Christina Nadin
    Haar • Lang, zacht haar tot over haar rug, in een lichtbruine kleur.
    Ogen • Doordringende, bruine ogen.
    Bril/Lenzen • Heeft ze niet, haar zicht is goed genoeg.
    Wenkbrauwen • Donkerbruin, soms bijna zwart.
    Lippen • Lichtroze, zachte lippen die een lieve glimlach kunnen vormen.
    Tanden • Voornamelijk spierwit, in een goede staat.
    Gezicht • Ovaal, een strak gezicht.
    Neus • Een dunne neus.
    Oren/Gehoor • Ze heeft normale, ronde oren en heeft een goed gehoor.

    Lengte • 172 cm.
    Huid/Tint • Een zacht, licht getint huidje.
    Kledingstijl • Stoer, beetje casual.
    Favoriete kledingstuk • Heeft ze niet.
    Favoriete schoensoort • Heeft ze niet.
    Schoenmaat • 35 half, ze heeft ook kleine voeten.
    Postuur • Slank, met gemiddelde tieten en een gemiddelde kont.

    Piercing • Heeft ze niet.
    Tatoeages • Heeft ze niet.
    Sieraden • Ze heeft een hele doos met verschillende sieraden.


    I survived because the fire inside me burned brighter than the fire around me.
    NAAM
    Ravelyn - Onbekende
    Grayna - Graan
    Knutsen - Familienaam
    Ravelyn haar bijnaam is ''Raven'', een soort afkorting van haar naam. Natuurlijk heeft ze in haar verleden wel een paar pest bijnamen gehad, maar deze is ze deels al vergeten.


    LEEFTIJD
    — 17 Years
    — June 12
    — Gemini


    GAVE
    Het woord Thermokinese komt uit het Grieks: "thermos" = warmte en "kinesis" = bewegen en is het vermeende paramormale vermogen de temperatuur van een object te kunnen veranderen zonder aanwijsbaar fysiek mechanisme.
          Raven haar gave is om de temperatuur in dingen te bepalen. Zo kan ze het enorm warm maken in een kamer, en uit eindelijk misschien vuur creëren, tot ijskoud in dezelfde ruimte, en ijs besturen. Met deze gave is Raven geboren, en het bepaalt hiermee al snel een deel van haar leven.


    Be like snow, beautiful but icecold.
    Fire burns brighter in the dark,
          ice smelts faster in the light.


    INNERLIJK
    x Hard x Sluw x Koud x Leugenachtig x Egoïstisch x Intelligent x Charmant x Snel Geïrriteerd x Uitdagend x Sarcastisch x Geniepig x Ontrouw tegen vele mensen, kan wel loyaal zijn x Lievelingetje van de leraar x Onsociaal x Perfectionist x Hardwerkend x Droog x Avontuurlijk x Jaloers x Trots x Geografisch Geheugen x

    Raven kan je gerust ''het lievelingetje van de leraar'' noemen. Ze is hier ook enorm trots op. De jongedame is namelijk een harde tante en enorm brutaal, alleen dit speelt zich nooit af binnen de les. Ze is voornamelijk een bitch alleen dan binnen de lijnen. Op een geniepige manier maakt ze je hierom ook duidelijk dat ze je niet mag. Soms zegt ze het gewoon, maar ook kan ze het laten merken in de kleine dingen. Raven is koud, en het boeit haar niet wat anderen van haar vinden. Het gaat erom wat zij wil, en de mening van een ander kan haar weinig schelen, en zo ontstond de egoïsme van Raven. Als je het meisje verder moest beschrijven zou je haar misschien nog als ''droog'' kunnen beschrijven, van haar humor tot haar reacties. Ze heeft last van jaloezie en is ontrouw tegen vele mensen. Toch heeft Raven misschien nog vrienden, en tegen die personen krijg je haar loyale kant. Ze is niet erg sociaal en is misschien té trots. Ze heeft stiekem altijd wel haar leugentje paraat, en dat is iets waar Raven onbewust last van heeft.

    Verder heeft ook Raven nog een aantal goede eigenschappen. Ze is bijvoorbeeld enorm intelligent, nog een reden waarom veel leraren haar als lievelingetje hebben, en kan goed na blijven denken in benauwde situaties. Ze is charmant, speels en heeft stiekem toch nog ergens een lief, schattig meisje in zich. De jongedame is hardwerkend, en zou alles doen om haar doel te behalen. Diep in haar kan ze je nog wel vertrouwen, en dan is ze zo trouw als een hond aan je. Dit zou je niet snel merken, omdat ze nog al hard blijft.
    You are gonna catch a cold from the ice inside your soul.
    I always get what I want.
    Set a fire down in my soul that I can't contain, that I can't control. VERLEDEN
    Oddvar Magne Knutsen -Vader - 48 jaar - Bakker
    Freya Alfhild-Knutsen - Moeder - Overleden
    Dagr Canute Knutsen - Broer - 19 Jaar - Student in Zuid-Frankrijk
    Disa Gunnhild Knutsen - Zusje - 13 Jaar geworden - Overleden

    Raven is het middelste kind uit de familie Knutsen, en is hier trots op. Het meisje heeft haar moeder kort gekend, aangezien die overleed na de geboorte van haar zusje. Dit betekende dat haar vader ineens voor drie kinderen moest zorgen. Het leek alsof haar vader altijd haar moest hebben, en ze wist nooit waarom. Disa en Dagr werden door hem omarm, maar het meisje moest in huis altijd de rotte dingen doen. Ze miste de liefde die ze nodig had van haar vader, de steun die ze wou kreeg ze niet. Dit maakte haar al deels zo hard al ze nu was. Raven dacht altijd na waarom, kwam het omdat ze op school nooit genoeg haar best deed? Raven haalde altijd net voldoendes, en meteen ging ze daarmee aan de slag. Toch haatte haar vader haar hierna nog steeds, zelfs meer. Het tweede ding was dat Raven altijd dol was op Disa, ze hadden een goede band. Alleen na een tijdje werd dit minder, omdat haar vader Disa altijd nodig had. Dit vond Raven vreemd, want altijd als Disa wegging kwam ze terug met een droog antwoord: ''Ergens.'' Dit brak hun relatie, vooral na een uitbarsting tegen haar vader toen Raven dertien was, Disa nam het voor hem op en dat was het einde van het zusjespact. Een paar maanden daarna was Raven niet van haar kamer gekomen, haar vader had het haar verboden. Ze had in die maanden voor het eerst klappen gekregen, zonder een reden. Op haar veertiende kwam de jongedame erachter waarom haar vader haar zo haatte, het meisje had krachten, net zoals haar moeder, ze leek te veel op haar. Ze ontdekte haar kinese voor het eerst, en gebruikte hem, in het geheim. Haar vader had niets door, tot dat het mis ging een paar maanden later. Ze had haar ijskracht niet onder controle, en toen kreeg ze ruzie met Disa. Van boosheid had ze haar zusje doodgevroren. Op dat moment werd ze verbannen uit het huis, en ze vluchtte naar haar tante. Die haar haar krachten bijleerde, en haar later naar de school bracht.


    I only call you when it's half past five.

    RELATIES
    Wie wil?
    EXTRA
    Likes Zwart, wit, misschien nog rood, duister, warmte, ijskoud, alleen zijn, haar moeder, aardbeien, mensen uitschelden, slaan, lezen, stilte, winnen, respect.
    Dislikes Felle kleuren, licht behalve als het van vuur komt, haar vader, Disa, Dagr, verschillende soorten groente, zand, nat zijn, zwemmen, verschillende dieren, honden geblaf, arrogantie, egoïsme, neerbuigendheid tegen over haar, verliezen.
    Talen Nederlands, Engels en Noors.
    Talenten Je kan Raven niet makkelijk neerhalen qua zwaktes.
    Huisdieren Ze had ooit een zwarte kater, maar hij is verkocht door haar vader.
    Angsten Ze heeft een angst voor hoogtes.
    Transport Ze heeft geen eigen vervoer.
    Faal-momenten Ze haat het als ze verliest, dan wil ze altijd opnieuw tot dat ze wint.
    Allergie Ze is allergisch voor kiwi.
    Verslavingen Heeft ze niet.
    Problemen Ze kan het niet laten om iemand uit te schelden, als iemand anders ineens ruzie begint te schoppen. Dan moet ze er wel in mee gaan.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 15:35 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Trishanakru schreef:
    Mag ik een vrouwelijke banshee??


    Je staat er bij (:


    - thank you for existing -