• Ik zou Anna natuurlijk niet zijn als ik jullie deze gif van Brendon niet zou gunnen.



    Ondanks dat er al zo'n soort topic is geopend, vond ik het nodig om dit ook te openen.
    Ik loop persoonlijk zovaak tegen negativiteit aan. Of het nou haten op anderen is of gewoon van het negatieve uitgaan. De negativiteit vind ik zo erg. Het is in mijn ogen een soort poison. Stiekem ben ik bang (ja, angst is ook niet goed, I know) dat er door alle haat tegenwoordig die op social media en dergelijke meer wordt verspreid een derde wereldoorlog ontketend wordt.
    In ieder geval. Of het nou lief voor elkaar zijn is om iemand gewoon beter te laten voelen of om iets groters te stoppen. Ik vind het belangrijk dat we lief tegen elkaar zijn. De mensen die het nodig hebben iets meer liefde tonen.
    Natuurlijk is het onmenselijk om altijd lief te zijn, want dan komen complimentjes niet meer binnen en worden ze gewoon. Natuurlijk ben je wel eens geïrriteerd of boos op iemand en dat is goed. Sommige mensen mogen wel eens flink op hun donder krijgen.
    Ik wil ook nog eventjes kwijt dat ik het echt heel erg naar m'n zin heb op Quizlet de laatste tijd. Dankjewel, lieve mensen <3

    Het doel van dit topic is: Wees lief voor elkaar en probeer elke dag een paar gemeende complimentjes uit te delen. (En knuffels zijn ook niet overbodig.)
    Iedereen wordt blij van complimentjes.

    Klein voorbeeldje:
    Ik liep een paar dagen geleden op het station met een Harry Potter-shirt en een meisje liep langs en zei: "I like your shirt!" en ookal was het zo'n klein dingetje, het maakte me blij. Zo blij dat ik het nu nog steeds onthouden heb.

    Wat is het laatste complimentje dat jij hebt ontvangen die echt een lach op je gezicht zette?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 11:08 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik wist dat jij dit topic geopend had door de titel. 😊
          Het laatste compliment dat ik ontvangen heb, is van jou, hehe. Dat ene bij m'n gedichten en ik denk er nu nog steeds aan want het was echt 💕.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 11:06 ]


    Heaven is a place that we all have

    <3


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Super leuk topic! Hopelijk blijft dit langer leven dan het volgende, haha. c:

    Het laatste compliment weet ik niet exact, maar het recentste dat echt een super grote lach op m'n gezicht toverde was op mijn proclamatie dat ik van super veel mensen te horen kreeg dat de tekst die ik voorgelezen had echt goed voorgedragen was en dat is super leuk om te horen, want het is ook iets wat ik gewoon graag doe. c:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 11:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoe wist ik dat jij dit was ey
    Laatste compliment die ik gehad heb... omg ik weet het niet eens meer. Iemand vond mijn insta goals?

    Laatste compliment dat ik heb gegeven was aan een meisje dat haar prinsessenjurk mooi was. Ze was zo schattig!


    --

    Love.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een lief topic, Anna. :3 En goed om even bij die (kleine) complimenten die je krijgt stil te staan. Iets negatiefs blijft je makkelijk bij en daarom is dit topic wel goed om even te richten op de complimentjes die je kreeg en zelf complimenten te geven. 😊

    Mijn laatste compliment die me is bijgebleven was vorige week. Toen zei mijn "leidinggevende" op mijn nieuw werk dat ik snel bijleerde en ze daar blij mee was.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat lief! Helemaal gelijk. c:

    Laatste compliment wat ik heb gekregen was ook echt heel lief. Dus probeer dat nu ook wel voor anderen te doen want ik weet hoe fijn het kan voelen. (flower)


    The truth is out there.

    Het maakt me blij om te zien dat jullie vrijwel allemaal nog weten welk compliment je voor het laatst hebt gekregen ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Okay, first of all: Quizletters, Quizletterissen, Quizlet kindjes en Mopshondjes. Ik ben echt ontzettend blij dat ik op deze website mijn dingen kwijt kan,
    emotionele steun krijg van andere leden en mijzelf kan vermaken met forumspellen, lijstjes en verhalen. Ik wil jullie allemaal één voor één een hug geven maar dat kan helaas niet via de computer


    Second of all: I love all of you!


    MrGrey schreef:
    Okay, first of all: Quizletters, Quizletterissen, Quizlet kindjes en Mopshondjes. Ik ben echt ontzettend blij dat ik op deze website mijn dingen kwijt kan,
    emotionele steun krijg van andere leden en mijzelf kan vermaken met forumspellen, lijstjes en verhalen. Ik wil jullie allemaal één voor één een hug geven maar dat kan helaas niet via de computer


    Second of all: I love all of you!




    MOPSHONDJES.


    Heaven is a place that we all have

    Lief topic (:


    16 - 09 - '17