• Ja lieve mensen ^^
    Ik werd vanmorgen wakker in een Winter Wonderland. Het heeft hier vannacht flink gesneeuwd en nu is het helemaal wit ^^
    En dat tijdens de intocht van Sinterklaas >< Ja, die is vandaag. Vorige week waren hier de Pronkzittingen (Afscheid van Prins Carnaval) dus hebben ze de intocht van Sint moeten verzetten. Want Carnaval gaat hier boven alles.
    Anyway, ik ga dus even het bos in met mn honden ^^
    Mij God, ik houd van de winter ^^


    Bored.

    Bij ons ligt nu zo een 7 cm sneeuw & het is nog altijd een beetje aan het sneeuwen ö Maar nu komt de zon ook alweer --"


    Listen to what we're not saying..

    Het sneeuwde hier nuu nie meer :( [België]
    & het bleef nie liggen,maar in de Ardennen naar het schijnt wel ^.^


    everybody needs a song.

    Jaa bij ons ook

    Onze hele straat is wit & alle auto's xD

    Ik had weer zoals altijd eerst regen en dan de sneeuw. But door dat het nat is blijft de sneeuw niet liggen. *Is nukkig*

    (...)
    Whaha, met de laptop?
    Njah, ik moest er vanmorgen om 7 uur uit. Ik moest helpen met het schminken van de Zwarte Pieten. En vanmiddag moet ik werken =='

    Ocharme werken op een zaterdag.

    Haha weetje, het sneeuwde daarnet bij mij. En de leraar muziek zei: Als het in het weekend gaat snweeuwen gaan we last christmas zingen x'D

    Haha weetje, het sneeuwde daarnet bij mij. En de leraar muziek zei: Als het in het weekend gaat snweeuwen gaan we last christmas zingen x'D

    Dus jullie gaan Last christmas zingen

    (...)
    Ocharme werken op een zaterdag.

    Wanneer zou ik anders moeten werken, dan? ^^ Doordeweeks ben ik veel te druk met school. Ach, ik heb er zelf voor gekozen en ik vind het niet erg.


    Bored.

    (...)
    Wanneer zou ik anders moeten werken, dan? ^^ Doordeweeks ben ik veel te druk met school. Ach, ik heb er zelf voor gekozen en ik vind het niet erg.

    Je kan moeilijk werken als je naar school moet. Eventjes Off-topic; Wat doe je dan?

    (...)
    Je kan moeilijk werken als je naar school moet. Eventjes Off-topic; Wat doe je dan?

    Whaha, lees mn Forumsignature. Dan weet je waar ik werk.


    Bored.

    zalig gewoonweg waneer je een sneeuwbal in je neef zijn gezicht kan gooien..heb ik dan ook juist gedaan..:D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)
    Whaha, lees mn Forumsignature. Dan weet je waar ik werk.

    Okay, ik weet het al.

    By ons heeft het ook wat gesneeuwd maar hy is al gesmolten en ik wou zo graag SNEEUWMAN x3 maken x]


    A. ikmisje.

    hier ook sneeuw:D
    gister ook al^^


    I am an idiot, I move.

    Ik heb al een iglo in de tuin gebouwd xD


    Think before you act.