• Ja lieve mensen ^^
    Ik werd vanmorgen wakker in een Winter Wonderland. Het heeft hier vannacht flink gesneeuwd en nu is het helemaal wit ^^
    En dat tijdens de intocht van Sinterklaas >< Ja, die is vandaag. Vorige week waren hier de Pronkzittingen (Afscheid van Prins Carnaval) dus hebben ze de intocht van Sint moeten verzetten. Want Carnaval gaat hier boven alles.
    Anyway, ik ga dus even het bos in met mn honden ^^
    Mij God, ik houd van de winter ^^


    Bored.

    Bij ons ook dik pak sneeuw <3


    Candycorekid.

    Het sneeuwt in het Belgenland.

    In Nederië ook xD


    Candycorekid.

    (...) Jaa! Hieroo ook ! :,D. Dan woon je ckr in Haren ;')

    Ja, daar woon ik. Denk ik. Waar woon ik dan in Nederland? Ghehe? Oosten, Zuiden, Westen...?


    Bored.

    Julia's winter is slecht begonnen. Ze moest gister door een sneeuwstorm heen, en nu vind ze sneeuw stom x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vrijdag was het zover bij ons. We zaten te luisteren naar een oersaai betoog van iemand en ik tuur uit het raam. Tot mijn grote verbazing zie ik allemaal sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelen. Ik stoot mijn vriendin aan en fluister: 'Het sneeuwt.' Natuurlijk wel zacht want je moet wel het fatsoen opbrengen om die jongen z'n betoog te laten houden. Anyway, de meiden achter me hadden me toch gehoord en fluisterden het weer door aan de mensen die achter hun zaten, en die fluisterden het weer door aan de mensen die achter hen zaten en uiteindelijk had de hele klas door dat het sneeuwde. Wat een machtig moment toen. Ik ben echt dol op sneeuw. Ik ben nu snipverkouden omdat ik eergisteravond naar buiten rende, de sneeuw oppakte en 'Het is echt!' riep. Historisch moment (dance)


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons sneeuwt het niet, af en toe hagelt het, en dan zitten we met de hele familie/vriendenkring te kijken of het sneeuw is. En als we dat denken, hebben we het weer fout, omdat het hagel was ><
    x.


    ok

    Bij ons is het niet zo erg, gelukkig. :'d


    -

    Hier is de sneeuw al weer helemaal weg ;(
    Gisteravond sneeuwde het super hard hier
    En een vriendin van mij helemaal hyper doen op skype
    En een jongen uit mijn klas die vind er dus helemaal niet aan ö
    Dat kan ik dus zo niet begrijpen!!
    Sneeuw is gewoon te hip voor woorden
    Wel een beetje koud als je geen goede handschoenen hebt..
    Maar dat maakt niets uit x'D
    Ik hoop dat het vandaag zo hard gaat sneeuwen
    Dat ik niet naar school kan omdat er te veel sneeuw ligt^^
    En dan krijg ik geen strafwerk van mij sk leraar omdat ik mijn huiswerk niet heb gemaakt omdat mijn boeken nog op school liggen [a]
    Maar helaas, je zult zien dat dat niet zal gebeuren...
    X

    bij ons is alle sneeuw al weg.
    SAAI.
    Gisteren ging mij zus mij bekogelen! :O


    I can't see the future with tears in my eyes

    jij hebt geluk ik heb maar een sneeuw vlokje gezien verder niet


    lover or loser? hot or not

    Ik liep zo met cas over straat en omg er lag overal sneeuw en.. het was gewoon vet romantisch :$


    Life is hard and then we die

    Bij ons is de sneeuw aan het smelten. |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nuu sneeuwt het hier ook, in België ^^
    het sneeut al sinds 16.00 uur xD
    en het blijft allemaal liggen :D
    kvraag me alleen af hoe'k morge opt school ga geraken xD

    xx


    everybody needs a song.

    (...)
    Ja, daar woon ik. Denk ik. Waar woon ik dan in Nederland? Ghehe? Oosten, Zuiden, Westen...?
    Beetke in t noordéé


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room