• Ja lieve mensen ^^
    Ik werd vanmorgen wakker in een Winter Wonderland. Het heeft hier vannacht flink gesneeuwd en nu is het helemaal wit ^^
    En dat tijdens de intocht van Sinterklaas >< Ja, die is vandaag. Vorige week waren hier de Pronkzittingen (Afscheid van Prins Carnaval) dus hebben ze de intocht van Sint moeten verzetten. Want Carnaval gaat hier boven alles.
    Anyway, ik ga dus even het bos in met mn honden ^^
    Mij God, ik houd van de winter ^^


    Bored.

    Aahw, lieverd.
    I know how you love the winter. ^^ Hier is het nog steeds helemaal grijs en regent het al een hele week. Benieuwd wanneer hier de sneeuw het landschap wat magischer komt maken. ^^

    hier niet ;o de zon schijnt zelfs een beetje Ôo


    -

    Sneeuw sneeeeeuw <3. Kerstmis kerstmis <3.


    I recycle my thoughts.

    Bij ons sneeuwt het ook^^

    Wil OOK SNEEUW!!!<3


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    hier ook

    Er ligt hier ook sneeuw. =] Vetmooi <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het sneeuwt =] Net begonnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    de sneeuw was weg na marloes in de tuin ging spelen met haar hond &konijnen XD muwhahaha^^


    it's cool to know nothing.

    Bij mij lag er vanochtend ook sneeuw :D Maar wel alleen op de daken, autos en het gas :P En nu is het allemaal al weer bijna weg..

    Ja lieve mensen ^^
    Ik werd vanmorgen wakker in een Winter Wonderland. Het heeft hier vannacht flink gesneeuwd en nu is het helemaal wit ^^
    En dat tijdens de intocht van Sinterklaas >< Ja, die is vandaag. Vorige week waren hier de Pronkzittingen (Afscheid van Prins Carnaval) dus hebben ze de intocht van Sint moeten verzetten. Want Carnaval gaat hier boven alles.
    Anyway, ik ga dus even het bos in met mn honden ^^
    Mij God, ik houd van de winter ^^
    Jaa! Hieroo ook ! :,D. Dan woon je ckr in Haren ;')


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Gister had het vet veel gesneeuwt!Ik hou ni zo van winter!Das heel erg koud!:(


    Be yourself^^

    Máriko, hier sneeuwt het ook nu. Het blijft nog niet liggen, maar het is een begin! ^^

    Gister had het vet veel gesneeuwt!Ik hou ni zo van winter!Das heel erg koud!:(

    I love wintertime. ^^

    Hier heeft het vannacht ook gesneeuwd. x) Maar nu is alles weg door de stomme hagel en regen. -_-" En Sinterklaas kwam in ons dorp vorige week al aan. :')