• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zuurpruim


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh.
    Ben benieuwd wie dát weer voor je heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 10:09 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh. Wat moet ik nu doen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat heb ik een erg stomme uurrooster volgende week. :s Elke dag een andere shift, serieus? Ik hoop dat ik maandag op dinsdag in het hotel mag slapen, want avondshift en ochtendshift erna.. Dat ga ik niet kunnen met zo weinig slaap.


    Ik wil een tuin vol egels

    Gareth schreef:
    Ik wil ook meedoen! Ik heb gisteren een spin gedood met een vliegenmepper.


    Ik ben super trots. Nog meer omdat je überhaupt een vliegenmepper in huis hebt, want dat is een niveau van voorbereiding dat ik volkomen mis, wow.

    ---

    Tijd voor een doorstart, want dit is best wel waardeloos, oh man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Whoppa. Weer 3,5 kilometer gewandeld.


    Everything sucks and everything hurts.


    She's imperfect but she tries

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben super trots. Nog meer omdat je überhaupt een vliegenmepper in huis hebt, want dat is een niveau van voorbereiding dat ik volkomen mis, wow.

    ---

    Tijd voor een doorstart, want dit is best wel waardeloos, oh man


    Ik ben in Duitsland en ze leven hier op vlievenmeppers, denk ik. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Een infectie op mijn elleboog. Wie verzint het?

    Ik heb mijn Sniper in Fallout 4 "Preston Gravy" genoemd en ik heb 0 regrets.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik heb zonet een half uur bij de festivalkleuringen gestaan en een debat gevoerd op mijn gsm met mijn vriendinnen omdat we niet konden overeenkomen WELKE FUCKING KLEUREN AAHH :W


    MAAR ik ga eindelijk grijs haar hebben yay ik heb al zin in kamp ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Okay ik heb een kleine wond aan mijn been maar het begint meer op een zombie beet te lijken help?

    ... fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wtfff uitwisseling uitgesteld WAT. tfuck why


    hopelijk is het snel opgelost


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    uhgg wtff het wordt steeds beter

    blijkbaar heeft onze kampverhuurder een dubbelboeking gedaan waardoor wij vijf (!!!) dagen met een andere scouts hetzelfde terrein delen

    like tfuck u stupid of zo???????

    and also wij betalen fucking volle huur voor een veld dat we moeten delen en die andere scouts ook
    like dubbel betaald worden want 'foutje' va te faire foutre echt, fucking dom je moet minstens een dag tussen elke groep rekenen

    ik word hier echt kwaad van wtf


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys