• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het kan me niet schelen dat het klopt of niet, maar als men zegt 'het jacht' (de boot snapje), dan klinkt dat gewoon NIET juist.


    Heaven is a place that we all have

    Kalokagathia schreef:
    And still I feel alone. While I shouldn't feel this way. :/


    Same here


    The sun will rise and we will try again.

    ??? Ik kom eindelijk weer thuis en opeens zit er een erg dikke spin op bijna precies de plek waar ik GISTEREN al een erg dikke spin vandaan heb gehaald en er klimt letterlijk TERWIJL ik dit typ een kleinere spin naar de plek waar ik toen een tweede, kleinere spin vandaan haalde. Wie besloot mij te straffen met spin déjà vu's terwijl ik juist zo opgelucht was ervan af te zijn???????????

    Edit: TWEEDE KLEINERE SPIN KWAM OM DE HOEK GEKROPEN en nu ben ik vaagjes bang dat er ergens een nest zit en ik voel het voortdurend overal kriebelen maar probeer mezelf te overtuigen dat het waarschijnlijk gewoon mijn haar is (wat waar is. hopelijk.) Oh, en de dikke spin BEWEEGT. STOP, DUIVEL.

    Edit2: Hij komt mijn fucking kant op, maar hij zit dit keer letterlijk op een nog ergere plek dan de vorige, want deze zit echt OP het plafond in plaats van in de hoek tussen muur en plafond en dan moet ik dus soort van... boven mij grijpen terwijl ik op een stoel sta en mijn balans probeer te bewaren en en schietgebedje doe dat dat ding niet op mij valt en dat is wat serieuze Wonderwoman shit waar ik op geen enkele manier klaar voor ben help

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 0:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Altomare schreef:
    (...)

    Oke das wel true. Soms suckt het dat stomme mensen agressief zijn. Want dat had echt grappig kunnen zijn :')


    jaaa ik heb het wel vaker en dan heb ik perfecte comebacks of wil ik mijn middelvinger gewoon uitsteken maar ik durf het nooit te zeggen/doen uit angst om echt aangevallen te worden (niet enkel verbaal) haha ik ben echt een watje xd maar gewoonlijk ben ik altijd alleen en ik ben ook een meisje dus ja


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    ??? Ik kom eindelijk weer thuis en opeens zit er een erg dikke spin op bijna precies de plek waar ik GISTEREN al een erg dikke spin vandaan heb gehaald en er klimt letterlijk TERWIJL ik dit typ een kleinere spin naar de plek waar ik toen een tweede, kleinere spin vandaan haalde. Wie besloot mij te straffen met spin déjà vu's terwijl ik juist zo opgelucht was ervan af te zijn???????????

    Edit: TWEEDE KLEINERE SPIN KWAM OM DE HOEK GEKROPEN en nu ben ik vaagjes bang dat er ergens een nest zit en ik voel het voortdurend overal kriebelen maar probeer mezelf te overtuigen dat het waarschijnlijk gewoon mijn haar is (wat waar is. hopelijk.) Oh, en de dikke spin BEWEEGT. STOP, DUIVEL.

    Edit2: Hij komt mijn fucking kant op, maar hij zit dit keer letterlijk op een nog ergere plek dan de vorige, want deze zit echt OP het plafond in plaats van in de hoek tussen muur en plafond en dan moet ik dus soort van... boven mij grijpen terwijl ik op een stoel sta en mijn balans probeer te bewaren en en schietgebedje doe dat dat ding niet op mij valt en dat is wat serieuze Wonderwoman shit waar ik op geen enkele manier klaar voor ben help


    ohshit Inge houd ons updated dit is echt te spannend en funfact er is hier ook een spin met heel lange poten en ik ben er vrij van overtuigd dat dit de enige echte spiderman spin is


    Heaven is a place that we all have

    ps ik denk dat ik echt de beste vrienden heb die er bestaan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kendol schreef:
    (...)

    ohshit Inge houd ons updated dit is echt te spannend en funfact er is hier ook een spin met heel lange poten en ik ben er vrij van overtuigd dat dit de enige echte spiderman spin is


    Iek, dat klinkt ook niet goed dan

    Maar update: ALLE DRIE de spinnen kwamen langzaam mijn kant op en inmiddels was er één zo dicht bij mij dat hij letterlijk boven me zat, dus ben ik op de stoel waar ik op zat gaan staan en die spin is nu helaas een platte spin in een zakdoek

    kleine spin nummer twee gaat er nu aan, denk ik. GROTE SPIN die ERG DIK IS HELP komt ook dichterbij maar op een stomme manier waardoor ik er slecht bij kan en die is veruit het ergst dus WAAROM GOD (of andere almachtige instanties die mogelijk luisteren)

    Edit: Hij is BOVEN MIJN TAFEL en ik zit AAN DIE TAFEL dus ik denk dat ik misschien gewoon de hele tafel aan de kant moet slepen en ruimte maken voor deze boss battle???

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 0:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    pps op de scouts hebben ze subtiel laten vallen dat mijn kleurenadjectief waarschijnlijk iets roodachtig zal zijn because i'm always on fire lol

    passoarood zou echt zo perfect zijn lol because alcohol + rood (vurig = gepassioneerd) HAHA.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Neeeee... die profielfoto is echt vreselijk... Ik wil Roman Reigns back! *gaat huilen*
    Daarom haat ik dus dares en dan moet je hem 24u houden. *gaat extra hard huilen*


    16 - 09 - '17

    Update nare beesten saga: laptop is verplaatst naar bed (waar spin Absoluut Niet in de buurt mag komen) en tafel is letterlijk naar andere kant van de kamer gesleept want ik wil ook voorkomen dat hij zich daarop laat vallen en ik hem moet zoeken tussen de paaseieren ugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Iek, dat klinkt ook niet goed dan

    Maar update: ALLE DRIE de spinnen kwamen langzaam mijn kant op en inmiddels was er één zo dicht bij mij dat hij letterlijk boven me zat, dus ben ik op de stoel waar ik op zat gaan staan en die spin is nu helaas een platte spin in een zakdoek

    kleine spin nummer twee gaat er nu aan, denk ik. GROTE SPIN die ERG DIK IS HELP komt ook dichterbij maar op een stomme manier waardoor ik er slecht bij kan en die is veruit het ergst dus WAAROM GOD (of andere almachtige instanties die mogelijk luisteren)

    Edit: Hij is BOVEN MIJN TAFEL en ik zit AAN DIE TAFEL dus ik denk dat ik misschien gewoon de hele tafel aan de kant moet slepen en ruimte maken voor deze boss battle???


    Oke rustig ademen als je alle spidercombatupgrades hebt gaat dit supersimpel gaan en trouwens in het ergste geval word je spidergirl en laten we eerlijk zijn dat is echt gewoon cool!!

    Spideyspin zit hier levenloos op de muur dus ik gooide een slof en toen begon ie te twitchen met zijn been en viel hij op de tafel ik denk dat ik doodga want het tafeltje zit zo tegenover mijn bed kind of en hij kan me bijten in mijn teen


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    Oke rustig ademen als je alle spidercombatupgrades hebt gaat dit supersimpel gaan en trouwens in het ergste geval word je spidergirl en laten we eerlijk zijn dat is echt gewoon cool!!

    Spideyspin zit hier levenloos op de muur dus ik gooide een slof en toen begon ie te twitchen met zijn been en viel hij op de tafel ik denk dat ik doodga want het tafeltje zit zo tegenover mijn bed kind of en hij kan me bijten in mijn teen


    Ai, dingen escaleren nogal bij jou, zo te horen. Over here heb ik net mijn wapen gebouwd uit een rubberen bezem waar ik een doekje omheen heb gewikkeld en dat bevestigd door er plakband omheen te draaien, zodat de spin niet tussen de borstels van de bezem terecht kan komen of het doekje met spin en al op mijn hoofd kan landen of dergelijke onprofessionele problemen. Ik had dit graag geweldloos opgelost, maar aangezien deze indringer niet meewerkt door op een plek te zitten waar ik hem relatief makkelijk in een beker kan vangen, is dit de enige oplossing.

    Here I go, zij die gaan sterven groeten u etcetera

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 0:30 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ai, dingen escaleren nogal bij jou, zo te horen. Over here heb ik net mijn wapen gebouwd uit een rubberen bezem waar ik een doekje omheen heb gewikkeld en dat bevestigd door er plakband omheen te draaien, zodat de spin niet tussen de borstels van de bezem terecht kan komen of het doekje met spin en al op mijn hoofd kan landen of dergelijke onprofessionele problemen. Ik had dit graag geweldloos opgelost, maar aangezien deze indringer niet meewerkt door op een plek te zitten waar ik hem relatief makkelijk in een beker kan vangen, is dit de enige oplossing.

    Here I go, zij die gaan sterven groeten u etcetera


    Ja Inge dat is echt een goed wapen en het zal probably wel werken want je weet wel plakband. Ik bedoel wat kan er gebeuren hij kan in je oog vliegen en in het ergste geval sterf je lol maar dat gebeurt niet toch

    Ik heb hier ook mijn wapen: het is een slof die al enkele jaren niet meer als slof dient maar als Badass Baby Bitch Beestjesvernietiger. Als Arnold Schwarzenegger hier was, heette het waarschijnlijk de Ex-terminator maar verder het is een of andere rommelmarktding en hij zit echt comfortabel maar nu niet meer. Ik wou de spin doodmeppen maar hij ziet er zo groot en gevaarlijk uit help


    Heaven is a place that we all have

    FLIPPING VICTORIE. Boss spin zag mijn sneak bezem attack niet aankomen en ik maakte mogelijk zelf ook een sprongetje toen hij van het plafond viel, maar op dat punt bewoog hij al niet meer. Hij is begraven in een wit doekje in de prullenbak en ik ben weer alleen in mijn kamer, zoals het hoort, want ik ben de enige die hier huur betaalt, stelletje klaplopers

    Nu alleen nog deze hele herinrichting van mijn woning weer ongedaan maken, ahem.

    /einde spinspam, bedankt voor jullie geduld, mede-ljh'ers


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is al een van de twee. Hier kroop Spideyspin opeens weg op een supersonische snelheid bijna niet spinnelijk holy moly. Ik ben nu aan het huilen ik ben een kind van Allah en ik verdien deze pijn niet

    Edit: Spides (nieuwe naam) is officiëel een voortvluchtige. Mijn kamer wordt geterroriseerd en ik kan er niets aan doen want ik kan enkel wachten tot Spoods terug opduikt om hem dan te vermoorden met een verrassingsaanval

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 0:44 ]


    Heaven is a place that we all have