• Hoi,

    inmiddels ben ik herstellende van deze irritante rot griep.
    heb dagen bij de toilet gezeten.
    na 2 dagen ben ik toch maar naar de huis arts geweest en die constateerde buikgriep.
    medicijnen voorgeschreven en ben weer bijna beter.
    drinken gaat nog niet zo goed, eten wel wat beter (kleine porties)
    heb jij ook last van buikgriep ??
    laat hier je irritaties achter, of misschien iets positiefs ??
    zoals wat je kan eten en drinken ter herstelling voor anderen ??

    thanks !!

    en beterschap voor alle zieken die de buikgriep hebben ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb zelf gelukkig geen buikgriep. Ik heb het wel 2 keer gehad.
    Wat ik nog weet is dat ik nergens trek in had qua eten, had wel een reuze honger haha.
    Qua drinken, gewoon veel water, is altijd wel goed. En veel rusten natuurlijk.

    Veel beterschap (:

    Sinds wanneer schrijven ze medicijnen voor met buikgriep? :') ik lig altijd gewoon op de bank chagrijn te kijken naar iedereen tot het over is haha

    Veel water of thee blijven drinken. Crackers, soep/bouillon en yoghurt eten als gewoon eten nog niet zo tof lukt. Sommige mensen zweren bij kippenbouillon.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Sinds wanneer schrijven ze medicijnen voor met buikgriep? :') ik lig altijd gewoon op de bank chagrijn te kijken naar iedereen tot het over is haha

    Veel water of thee blijven drinken. Crackers, soep/bouillon en yoghurt eten als gewoon eten nog niet zo tof lukt. Sommige mensen zweren bij kippenbouillon.

    Die medicijnen is waarschijnlijk ORS: Oral Rehydration Solution, met glucose erin verwerkt zodat je vochtbalans goed blijft. Bij diarree droog je snel uit. Echt medicijnen zijn het niet. Meer symptoombestrijding dan een werkelijke genezing.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2017 - 19:08 ]


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Die medicijnen is waarschijnlijk ORS: Oral Rehydration Solution, met glucose erin verwerkt zodat je vochtbalans goed blijft. Bij diarree droog je snel uit. Echt medicijnen zijn het niet. Meer symptoombestrijding dan een werkelijke genezing.


    Ditte inderdaad ^^ !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nee maar ik heb wel een beetje een verstopte neus.

    Beterschap! Ik heb het zelf gelukkig niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    Beterschap! Ik heb het zelf gelukkig niet.


    26 - 02 - '16