• "Stay in drugs
    Eat your school
    Don't do vegetables"






    Hallo vrienden, daar ben ik weer.

    2017 is het jaar dat ik mijn havo-diploma heb gehaald en mijn zusje van de basischool naar de middelbare school gaat. Daarom heb ik besloten om voor haar een boekje te laten drukken met allemaal tips enzo.
    Dit is het punt waarop ik jullie hulp nodig heb.
    Ik heb meer tips nodig en mensen die het willen proeflezen.
    Momenteel heb ik maar 2.6K aan woorden, dus ik wil er nog heel wat bij. Achterin lijkt het me leuk om een hoofdstuk met 'de leukste verhalen' in te voegen. Dus als jullie nog leuke verhalen hebben, wil ik die er met alle liefde inplakken.
    Hulp zou fijn zijn.

    Kusjes.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 10:33 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Tragically schreef:
    (...)

    Haha, ik had ook eens dat ik uit een lesboek zoveel pagina's moest overschrijven, maar mijn docent had over het hoofd gezien dat er dit in het begin van het boek stond (of iets dat er op leek.): "Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door print-outs, kopieën, of op welke manier dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever." Dit zinnetje was het enige dat ik overgeschreven had en aan mijn docent gegeven heb. (: Was ook gelijk het laatste dat ik er van gehoord heb, haha. Natuurlijk is niet iedere docent zo mals dat ze het hierbij laten, maar ik vond het wel lekker ironisch dat het in één van mijn lesboeken stond.

    Verder is de enige tip die ik je zusje nog kan geven het volgende (aangezien andere goede tips al zijn gegeven, zover ik kan zien) :

    - Plak een lege enveloppe in je agenda (Liefst de achterkant, omdat dit wat steviger is). Dit is zodat je hier je geo-driehoek in kan bewaren. (Die van ons waren buigzaam/konden makkelijk breken, dus vandaar dat ik deze tip geef).

    HAHAHAHAHA gotta remind that one


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    - leen nooit geld aan een onbekende of zelfs iemand die je kent, maar waarvan je niet zeker weet of je het terug zal krijgen.

    Serieus, ik leende ooit 2 euro aan een gast die ik kende en guess what, ik moest altijd zelf wel tien keer om mijn geld gaan vragen en ik heb nooit meer dan 1,30 euro terug gekregen. En hoe dan nog... Een keer 50 cent, dan een keer 20 cent enzovoort.


    16 - 09 - '17

    Met toch wel een beetje trots kan ik jullie mededelen dat het boekje in kwestie is gedrukt en afgeleverd ^^
    Ik heb het laten drukken bij ezbook.nl en het is me erg goed bevallen.
    Het is niet perfect, maar daar leer ik van voor de volgende keer dat ik een boek laat drukken. (Dit is namelijk de eerste keer dat ik zoiet heb gedaan)
    Oh, en in het echt ziet hij er cooler uit.
    Dankjewel voor jullie hulp!



    (Foto's zijn aanklikbaar)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wiiiiiiiiiiiiiijs! Heb je er alle tips ingezet of heb je geselecteerd? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:
    Wiiiiiiiiiiiiiijs! Heb je er alle tips ingezet of heb je geselecteerd? (:


    Ik heb eigenlijk alle tips erin gezet. Dus, hartelijk dank ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Zo gaaf!! Wens je zusje veel plezier!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.