• Hallo iedereen,

    Sinds maandag ben ik op uitwerk met een groepje van mijn werk.
    En daar in het bedrijf als de poorten openstaan komen er vliegen enzo binnen.
    Op een gegeven moment hadden we gisteren niets te doen.
    En zaten we gewoon neer. Ik had het veel te laat gezien op mijn hand
    maar ik voelde juist dat ik gestoken was ik keek en het was een das.
    Gisteren was er niets tot nu vandaag moest ik al een hele dag krabben nu ook.
    Maar nu staat er op mijn hand een grote bult eigelijk dat een beetje opgezwollen en dik staat.
    Wat moet ik doen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Dan zal ik die eens gaan halen want de plek zit er nog.
    En ziet er nog steeds rood uit.

    oei, het verkoelt de plek wel en de jeuk vermindert. Als het dan nog blijft aanhouden ff naar de dokter ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    deze bedoel ik


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Wat kan ik het beste nemen tegen de allergie? Ja naar een dokter zou ik sowieso gaan.
    Het was eergisteren gebeurd dus dacht dat het vandaag wel weg zou zijn.
    Niet dus ziet nog steeds rod en opgezwollen. Hoelang kan zoiets duren?


    Er bestaan gewoon pilletjes tegen allergische reacties. Als ik een allergische reactie heb neem ik Aerius of Desloratadine Teva 5 mg. Maar dit is wel op voorschrift te verkrijgen.
    Kijk echt uit als het blijft, zo snel mogelijk naar de dokter gaan.


    16 - 09 - '17

    Dedpewl schreef:


    deze bedoel ik

    Die kun je in het kruitvat ook halen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)
    Die kun je in het kruitvat ook halen?

    Dat denk ik wel??? Anders bij een apotheek wel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Reigns schreef:
    (...)

    Er bestaan gewoon pilletjes tegen allergische reacties. Als ik een allergische reactie heb neem ik Aerius of Desloratadine Teva 5 mg. Maar dit is wel op voorschrift te verkrijgen.
    Kijk echt uit als het blijft, zo snel mogelijk naar de dokter gaan.


    yeah maar dat is meteen met cortisone, denk ik en dat zou ik niet aanraden tenzij het echt een hele zware reactie is haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    yeah maar dat is meteen met cortisone, denk ik en dat zou ik niet aanraden tenzij het echt een hele zware reactie is haha


    What? Toch niet dat ik weet hoor. Die zwaardere van desloratadine misschien wel, ja.


    16 - 09 - '17

    Yellowstone schreef:
    (...)

    yeah maar dat is meteen met cortisone, denk ik en dat zou ik niet aanraden tenzij het echt een hele zware reactie is haha


    Nee niet echt meer de zwelling en het rood zijn weg getrokken. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Reigns schreef:
    (...)

    What? Toch niet dat ik weet hoor. Die zwaardere van desloratadine misschien wel, ja.


    Is Cortisone is niet wat je slechter maakt?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Is Cortisone is niet wat je slechter maakt?


    Geen idee, ik ben geen dokter, haha. Maar cortisone is een soort ontstekingsremmer. Als je gewoon naar de apotheek of dokter gaat en gaat uitleggen wat er aan de hand is of het laten zien, dan kunnen zij je natuurlijk beter helpen.


    16 - 09 - '17

    Ik ben nu wel allergisch aan praktisch elk insect dat kan steken en/of bijten, maar naar mijn weten blijven zelfs muggenbeten langer dan twee dagen rondhangen, dus nu ook niet meteen in de paniek slaan (: Ik zou gewoon eerst naar de dokter gaan en dan horen of het nu een allergische reactie is of niet. Daarbij heb ik de ervaring dat het ook geen ramp is als je niets hebt genomen/gesmeerd als je een beetje allergisch bent, alleen wat vervelender. Natuurlijk, als je epipennen nodig hebt en dergelijke, is dat een ander verhaal, maar ik denk niet dat je zo'n gevaar loopt.


    Mhm?

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Is Cortisone is niet wat je slechter maakt?
    Ze maken je niet slechter. Zijn wel effectief tegen ontstekingen en anti-roodheid+zwelling :Y). Als je toch nog twijfelt kan je altijd een antihistamine pilletje slikken. Er zijn er veel op de markt. Maar grotendeel werkt het zelfde en je kan een aantal van deze meestal halen in een drogisterij.


    Shoganai i ne~