• Misschien heb je het meegekregen, misschien is het je helemaal ontgaan, maar ik heb gisteren mijn allereerste verhaal afgerond. Dit is een bijzondere gebeurtenis waarbij een lach en een traan komt kijken, maar waar ik dit topic voor open, is het volgende: Ik heb een cover nodig.
    Ik ben van plan het verhaal in een boek te laten drukken, want hoe gaaf is het om mijn eigen verhaal in mijn boekenkast te hebben staan? Natuurlijk is het nog lang niet goed genoeg om het uit te geven, dus ik ga het slechts laten drukken.
    Echter, als ik het druk, wil ik het wel goed doen, dus ik zoek een megavette cover die aan de volgende eisen moet voldoen:

    Hij moet van hoge kwaliteit zijn en dit zijn de afmetingen.
    Twee hele belangrijke kleuren in het verhaal zijn lichtblauw en geel. (Geel staat voor Fay en blauw voor Noah.)
    Het verhaal.
    Het speelt zich af in Amsterdam.
    Fay's faceclaim is Dodie Clark.
    Ik hou best wel van minimalistische covers.
    Qua sfeer is het verhaal vrolijk en sad tegelijk. Fay wordt gepest en mishandeld, waardoor het heel zwaar voor haar is op het begin, maar uiteindelijk wordt het allemaal lichter en beter.
    Noem je prijs. Ik heb er wel iets voor over.
    Vragen?

    Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Anders wil ik het met alle liefde nog verder uitleggen. Ik hoop gewoon dat er iemand is die lief genoeg is om iets moois voor me te maken.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jaa tuurlijk kan ik hem aanpassen!
    Laat maar weten of de tekst op de achterkant goed is (:
    Waar ergens wil je trouwens je naam hebben?


    We were the forever that didn't last