• Ik vond het forum nogal leeg. Goedemorgen dus! Plannen voor vandaag?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Goedemorgen, nope geen plannen!

    Ik ga vandaag mijn koffer verder uitladen. Daar had ik gisteren toen ik thuis kwam geen zin in. En ik vermoed dat ik nog wat was ga vouwen. Misschien ook ga wassen. Misschien wat poetsen.
    Tegen 12u ga ik mijn leftovers van gisteren opwarmen. Ik kijk al uit naar die maaltijd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goedemorgen! Ik ga vandaag weer gamen en wachten tot ik op vakantie ga.


    Heaven is a place that we all have

    Goedenmorgen! Vandaag pak ik lekker het vliegtuig naar huis! Damn ik heb mijn eigen bedje gemist!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Goedemorgen! Ik ben nu in Frankrijk en we gaan waarschijnlijk vandaag gewoon een beetje zwemmen en van rotsen springen bij de rivier _O_


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Super leukkk, goedemorgen!!! *enthousiast springend* ik ga nu het zwembad in en straks het stadje verkennen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Good morning! Wat leuk dit! Ook leuk om andermans plannen te lezen.
    Ik ga mijn kamer opruimen, misschien nog even schrijven en daarna moet ik weer aan het werk. Lekker hamburgertjes bakken ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Goedemorgen! Ik heb zo autorijles en ik ga vandaag mijn boek uitlezen ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ga lekker 2 daagjes animatie doen op een appartementen complex! Ik zou eigenlijk heel de zomer animatie werk doen, tot ik op mijn derde dag mijn enkelbanden scheurde, maar nu kan ik 2 daagjes invallen en dat is zo fijn! Alhoewel ze me wel eerst naar de verkeerde plek hadden gestuurd, waardoor ik er 2x zo lang over heb gedaan om er te komen. Ugh
    Gelukkig wordt ik morgenavond lekker opgehaald en thuis gebracht! En zondag ga ik naar mijn ouders in Spanje!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goedemiddag! ^^
    Volgens mij wordt het vandaag binnenblijven voor mij. Het regent echt gigantisch hard hier! D:


    Smile. You're beautiful. <3

    Ook een goodmorning. ^^ Wij zijn druk aan het sjouwen in ons nieuwe huis. Hopelijk kan ik vandaag nog wat CoD'en lol. En morgen Body Worlds in Amsterdam.


    oi, suzy

    Okay ik ga wel dergelijk iets doen. Ik ga zo met mijn vader naar Duitsland even de stad in.*O*

    Goedemiddag ondertussen. ^^ Ik moet over 2 uur gaan werken. Verder niet echt plannen. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Goedemiddag (nerd) Ik ga zo direct nog even schrijven en om 4 uur is het helaas tijd om lekker vakken te vullen in de AH tot half 10 (huil)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Goedemiddag! Geen plannen vandaag.


    16 - 09 - '17