• WEKELIJKSE BINGO

    Hallo iedereen en welkom bij de wekelijkse bingo die elke zondagavond start! Om Quizlet — hopelijk — wat actiever en leuker te maken, besloot ik dit op te zetten. Uiteraard met de toestemming van de moderators. Dit is wel geen wedstrijd, maar gewoon een topic voor de fun.

    WAT?
    Iedereen kent waarschijnlijk wel bingo. Met zen allen samen afwachten om een volledig rijtje nummers weg te strepen. Wie het niet kent. Heel simpel. Bij Bingo krijg je een Bingokaart die nummers bevat. Er is dan een omroeper die cijfers doorgeeft en dan is het aan jou om te proberen een volledige rij nummers (horizontaal, verticaal of zelfs scheef) weg te strepen om Bingo te krijgen. Dat maakt je een winnaar van het spel. En nee, dit is niet alleen een spelletje voor senioren.

    WIE?
    Tja, nogal een domme vraag, he? Voor iedereen op Quizlet, natuurlijk! Laten we met zen allen gewoon gezellig een potje Bingo spelen!

    HOE?
    Elke zondagavond post ik een Bingokaart in een bepaald thema. Iedereen heeft dan een week tijd om Bingo te halen. Je mag dit geheel alleen doen of je mag zelfs samenwerken via dit topic. Wat je zelf maar prettiger vindt om dit spelletje te spelen.

    THEMA'S
    Momenteel heb ik een aantal thema's verzonnen die aan bod kunnen komen, maar ze staan niet op de volgorde dat ze aan de beurt zullen komen. Uiteraard komen er sowieso feestdag gerelateerde thema's voorbij. Heb je zelf nog een idee voor een thema? Deel het dan zeker mee, want deze zijn meer dan welkom!
    — Feestdagen
    — Seizoenen
    — Quizlet
    — Boeken
    — Films
    — Series
    — Hobby's
    — Sport(en)
    — Dieren
    — Vrije tijd
    — Dagelijkse dingen/activiteiten
    — ...


    VALT ER IETS TE WINNEN?
    Nee, helaas pindakaas, er valt helemaal niets te winnen. Het spijt me, maar omdat dit enkel en alleen voor het plezier is geef ik ook niets weg. Ik kan je alleen de eer bieden. De eer van Bingowinnaar van de week.

    HOE NEEM IK DEEL?
    Als er een nieuw thema aan bod komt op zondagavond, kan je je opgeven voor die Bingoweek door het gewoon in dit topic te laten weten. Je username komt dan in dit topic te staan.

    ORGANISATORS
    Devitt — Sylvie
    Yukimura — Anna
    Meraki — Marleen


    DEELNEMERS VAN DEZE WEEK




    THEMA VAN DE WEEK: MOVIES


    Link naar online versie


    Afgelopen thema's


    Vragen? Stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 17:17 ]


    16 - 09 - '17

    Oh, dit klinkt heel leuk!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leuk, ik doe mee!
    Mocht je nog meer mede-organisatoren zoeken, houd ik me ook (geheel vrijblijvend) aanbevolen. (:


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Leuk, ik doe mee!
    Mocht je nog meer mede-organisatoren zoeken, houd ik me ook (geheel vrijblijvend) aanbevolen. (:


    Fijn om te weten, bedankt! Voorlopig heb ik al hulp.


    16 - 09 - '17

    Ik? Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe het gaat lopen en hoe je dit klaar gaat spelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    Ik? Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe het gaat lopen en hoe je dit klaar gaat spelen.


    Ga je vanavond zien. Gewoon simpel.


    16 - 09 - '17

    DE EERSTE BINGOWEEK GAAT VAN START! HET THEMA IS QUIZLET!

    Hier even wat informatie over het verloop: Vanaf nu kunnen jullie gaan meespelen met de eerste Bingoweek en dat kan op twee manieren. Door onderstaand plaatje voor jezelf op te slaan (aanklikbaar) en dan alles af te kruisen OF door onderstaande link te gebruiken die je naar de online versie van de bingokaart brengt. Hier kan je dan afkruisen door op het vakje te klikken van de dingen die je gedaan hebt.


    Link naar de online versie

    Wanneer kruis je af? Als je vanaf vandaag tot volgende week zondag een van de dingen gedaan hebt die op de Bingokaart staan, kruis je het door. Wanneer kan je Bingo halen? Door een rij verticaal, horizontaal of diagonaal helemaal door te hebben gestreept. Deel je resultaat door je kaart opnieuw neer te zetten of een printscreen van de online versie te maken. Niets is verplicht!
    Het is wel de bedoeling dat je een beetje eerlijk blijft. Wij kunnen natuurlijk niet controleren of je vals speelt, maar dat is dan maar aan jezelf...
    HEEL VEEL PLEZIER IEDEREEN!


    16 - 09 - '17

    Ik ga meedoen deze week!

    Is een reactie ieder soort reactie, dus ook een reactie op een topic? Of enkel de reacties op creaties?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 15:50 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Rai schreef:
    Ik ga meedoen deze week!

    Is een reactie ieder soort reactie, dus ook een reactie op een topic? Of enkel de reacties op creaties?


    Een reactie is een reactie, dus dat mag op alles. Topic of creatie, alles mag.


    16 - 09 - '17

    Mag ik ook meedoen?

    Even 'mijn topicen'.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Stormfly schreef:
    Mag ik ook meedoen?


    Natuurlijk! Moet je niet eens vragen.


    16 - 09 - '17

    I'm in!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik doe ook mee!


    -

    Ach, waarom ook niet. Zet me er maar bij!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik doe mee, ookal ben ik het begin van deze week niet bereikbaar :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.