• WEKELIJKSE BINGO

    Hallo iedereen en welkom bij de wekelijkse bingo die elke zondagavond start! Om Quizlet — hopelijk — wat actiever en leuker te maken, besloot ik dit op te zetten. Uiteraard met de toestemming van de moderators. Dit is wel geen wedstrijd, maar gewoon een topic voor de fun.

    WAT?
    Iedereen kent waarschijnlijk wel bingo. Met zen allen samen afwachten om een volledig rijtje nummers weg te strepen. Wie het niet kent. Heel simpel. Bij Bingo krijg je een Bingokaart die nummers bevat. Er is dan een omroeper die cijfers doorgeeft en dan is het aan jou om te proberen een volledige rij nummers (horizontaal, verticaal of zelfs scheef) weg te strepen om Bingo te krijgen. Dat maakt je een winnaar van het spel. En nee, dit is niet alleen een spelletje voor senioren.

    WIE?
    Tja, nogal een domme vraag, he? Voor iedereen op Quizlet, natuurlijk! Laten we met zen allen gewoon gezellig een potje Bingo spelen!

    HOE?
    Elke zondagavond post ik een Bingokaart in een bepaald thema. Iedereen heeft dan een week tijd om Bingo te halen. Je mag dit geheel alleen doen of je mag zelfs samenwerken via dit topic. Wat je zelf maar prettiger vindt om dit spelletje te spelen.

    THEMA'S
    Momenteel heb ik een aantal thema's verzonnen die aan bod kunnen komen, maar ze staan niet op de volgorde dat ze aan de beurt zullen komen. Uiteraard komen er sowieso feestdag gerelateerde thema's voorbij. Heb je zelf nog een idee voor een thema? Deel het dan zeker mee, want deze zijn meer dan welkom!
    — Feestdagen
    — Seizoenen
    — Quizlet
    — Boeken
    — Films
    — Series
    — Hobby's
    — Sport(en)
    — Dieren
    — Vrije tijd
    — Dagelijkse dingen/activiteiten
    — ...


    VALT ER IETS TE WINNEN?
    Nee, helaas pindakaas, er valt helemaal niets te winnen. Het spijt me, maar omdat dit enkel en alleen voor het plezier is geef ik ook niets weg. Ik kan je alleen de eer bieden. De eer van Bingowinnaar van de week.

    HOE NEEM IK DEEL?
    Als er een nieuw thema aan bod komt op zondagavond, kan je je opgeven voor die Bingoweek door het gewoon in dit topic te laten weten. Je username komt dan in dit topic te staan.

    ORGANISATORS
    Devitt — Sylvie
    Yukimura — Anna
    Meraki — Marleen


    DEELNEMERS VAN DEZE WEEK




    THEMA VAN DE WEEK: MOVIES


    Link naar online versie


    Afgelopen thema's


    Vragen? Stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 17:17 ]


    16 - 09 - '17

    Top! Ik zet jullie straks in de lijst.


    16 - 09 - '17

    Ik zit deze week even uit — omdat ik vrij weinig dingen creëer op Q. (op posts / topics na). :Y) Maar ik vind het wel leuk om iedereen te volgen.


    Rai schreef:
    Ow, dit is echt een heel leuk initiatief! Als ik tijd vind, zou ik hier zeker mee aan willen doen (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rai schreef:
    Ow, dit is echt een heel leuk initiatief! Als ik tijd vind, zou ik hier zeker mee aan willen doen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lukt het al met de Bingo?


    16 - 09 - '17

    Oh, ik doe mee. ^^

    Tot nu toe heb ik er nog maar 2. Ojeee.

    srry ik doe niet meer mee ivm met een best drukke week


    -

    Ik heb er één, wss doe ik die andere twee zo net op de laatste dag ofzo :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog tot morgen om Bingo te halen. Wie gaat de eerste zijn?


    16 - 09 - '17

    Het nieuwe thema en de bijhorende kaart komen morgen online.


    16 - 09 - '17

    Sorry, was later thuis dan verwacht en heb het niet gehaale helaas :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik had er ook maar 2... :/

    Ik wil volgende keer meedoen ^^

    Wanneer komt de nieuwe bingo kaart online?