• THE HELL OF A MODELS WORLD

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    ━ AESTHETE ━

    (n.) someone with deep sensitivity to the beauty of art or nature

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━



    A MODELS DREAM

    At least, that's what they made them think.
    Punta de Cartas, Cuba.
    Acht modellen hebben een uitnodiging ontvangen van een agency in Cuba. Zij zijn uitgenodigd om een maand lang in de prachtige villa in Cuba te verblijven en daar hun carrière te laten bloeien. In de villa zal een professionele fotograaf en styliste aanwezig zijn, natuurlijk ook een manager en aan assistent manager die alles voor de modellen zal regelen. Dat is in ieder geval hoe de agency de modellen had uitgenodigd.
          Het verhaal is namelijk lang niet zo mooi en dromerig als het lijkt. Eenmaal aangekomen in het huis krijgen de modellen pas door dat zij de kleine lettertjes van het contract duidelijk over het hoofd hebben gezien. De modellen worden gemanipuleerd en gedwongen om fotoshoots te doen waar zij niet achter staan. Ook moeten zij verplicht twee uur per dag trainen in de fitnessruimte en hard hun best doen om er zo goed mogelijk uit te zien iedere dag. Zien zij er niet goed genoeg uit? Dan zal de manager dit duidelijk laten weten en voelen. De villa is omringt door een gigantisch hekwerk, dus wegkomen zal ook geen succes zijn. Ook is Cuba een eiland en hebben de modellen hun paspoort ingeleverd aan het begin van hun avontuur, toen alles nog een droom leek te zijn.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    De professionals
    manager      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    assistent      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    fotograaf      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    de stylist      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina

    De modellen
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina


                      █                 
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           


    THE PEOPLE

    naam ━ leeftijd (16-24) ━ geschiedenis
    carrière ━ innerlijk ━ uiterlijk ━ extra's

    De professionals weten van te voren dat
    het uitje voor de modellen een andere wending
    gaat nemen dan de modellen verwachten.
    Zij zijn er dus alwetend ingestapt. Denk er dus
    over na dat jouw karakter iets aan de onaardige
    en manipulatieve kant zit, misschien probeert hij
    of zij gewoon goed geld te verdienen of misschien
    is hij of zij gewoon een controlfreak.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    You are


    THE CATCH

    Bij aankomst van de modellen wordt er een feest gehouden als viering. Bij entree krijgen de modellen een glas champagne en zetten zij een handtekening voor "aankomst". Echter tekenen zij hier eigenlijk een contract. In dit contract geven zij toestemming aan de professionals voor volle eigendom. Zij verblijven verplicht 31 dagen in de villa en werken ten alle tijden mee met de professionals. Contact met de buitenwereld is niet mogelijk, er is één telefoon aanwezig in de villa. De professionals hebben natuurlijk wel zelf een mobiele telefoon.

    our property

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━


    THE GAMEPLAY

    And the rules.
    Regels en gevolgen
    Natuurlijk heeft iedereen een contract getekend, niet alleen de modellen. Ook de professionals hebben een contract getekend om 31 dagen mee te werken aan dit project. Dit is voor hen natuurlijk een mooie kans. Zij hebben alle macht en kunnen alles realiseren wat zij willen. Dit kan natuurlijk wel een beetje uit de hand lopen. Er zijn daarom strenge regels over relatie's in de villa. De professionals mogen absoluut geen relaties aangaan met de modellen, als de manager dit te horen krijgt zullen er gevolgen zijn. ━ In dit verhaal heeft iedereen de mogelijkheid om agressie te uiten en zich te verdedigen. Het kan dus ook zijn dat er 16+ voorkomt in het verhaal. Vermeldt dit duidelijk! Uiteraard gelden verder de standaard regels van Quizlet. ━ Voor een rol heb je 48 uur en als dat niet lukt graag even melden.


    © sombre

    [ bericht aangepast op 28 april 2020 - 17:21 ]


    - thank you for existing -

    Stormfly schreef:
    (...)

    Ehh Celeste is heel erg voorzichtig met haar gave. Misschien kunnen we doen dat ze het nog niet van elkaar weten maar het er wel aan zit te komen?

    @Sombre
    Ik heb Celeste voor de laatste twee?


    Welke lijkt je leuker? (: Beide is goed.


    - thank you for existing -

    Stormfly schreef:
    Wil er iemand een relatie met Celeste?


    I've got Emily


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb Emily ook voor een van die twee ^^
    Al kan ze ook wel zijn beste vriendin zijn :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jax is eigenlijk gewoon schuw tegenover iedereen behalve Laslo, maar kan wel iemand gebruiken die hem toch telkens blijft benaderen *uit een eigen beweegreden*. Ik weet niet of iemand zijn rol daarvoor geschikt ziet? ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Stormfly schreef:
    (...)

    Ehh Celeste is heel erg voorzichtig met haar gave. Misschien kunnen we doen dat ze het nog niet van elkaar weten maar het er wel aan zit te komen?

    @Sombre
    Ik heb Celeste voor de laatste twee?


    Ja dat is ook goed. ;3

    @ Sombre, Nolan is wel vampier, maar ik denk niet dat hij graag samen met iemand zou gaan lunchen. Misschien kunnen we iets anders voor ze verzinnen.

    @ Lyrea Ik heb Nolan anders wel voor beste vriend


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ja dat is ook goed. ;3

    @ Sombre, Nolan is wel vampier, maar ik denk niet dat hij graag samen met iemand zou gaan lunchen. Misschien kunnen we iets anders voor ze verzinnen.

    @ Lyrea Ik heb Nolan anders wel voor beste vriend


    Met lunchen bedoelde ik een meer een leuk persoon zoeken om hem/haar samen leeg te zuigen, hahahahaa.

    Maar als je andere leuke ideeën hebt? tell me.


    - thank you for existing -

    Lyrea schreef:
    Ik heb Emily ook voor een van die twee ^^
    Al kan ze ook wel zijn beste vriendin zijn :Y)


    Ik zie Emily wel Laslo's beste vriendin zijn (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Welke lijkt je leuker? (: Beide is goed.


    Ehh dat het echt iets wordt? (Zonder dat ze het eigenlijk allebei door hebben?)

    @Lyrea
    Heb jij een idee?

    Cunning schreef:
    Jax is eigenlijk gewoon schuw tegenover iedereen behalve Laslo, maar kan wel iemand gebruiken die hem toch telkens blijft benaderen *uit een eigen beweegreden*. Ik weet niet of iemand zijn rol daarvoor geschikt ziet? ^^


    Ergens wil ik Emily naar voren schuiven, want ze wil dat iedereen haar mag, maar dat zei wil mensen mag haten. Maar ergens denk ik heel sterk dat ze er mega chagerijnig van gaat worden en dat maakt het misschien niet veel beter haha. Zeg jij het maar.

    @Greenlight is goed :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ligt er aan hoe jou beweegredenen zijn denk ik. Als ze heel ongeduldig is dan moet haar eigen drijfveer voor aardig gevonden worden heel sterk zijn. Dus het kan, maar ik laat het aan jou over ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    Ligt er aan hoe jou beweegredenen zijn denk ik. Als ze heel ongeduldig is dan moet haar eigen drijfveer voor aardig gevonden worden heel sterk zijn. Dus het kan, maar ik laat het aan jou over ^^


    Hmm ja, ze hoeft niet perse aardig gevonden te worden, maar wel door de mensen die haar vrienden waarderen en daar is hij er wel een van. Dus dat zal dan ook haar drijfveer denk ik zijn. Alleen ze is nogal prikkelbaar als het op die dingen aankomt, want ze wil alles kunnen en alles moet dan ook lukken :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lyrea schreef:
    (...)

    Hmm ja, ze hoeft niet perse aardig gevonden te worden, maar wel door de mensen die haar vrienden waarderen en daar is hij er wel een van. Dus dat zal dan ook haar drijfveer denk ik zijn. Alleen ze is nogal prikkelbaar als het op die dingen aankomt, want ze wil alles kunnen en alles moet dan ook lukken :')


    Dat wordt dan wat haha, want Jax is prikkelbaar met alles. Maar een beetje wrijving is nooit verkeerd.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik ga vanavond naar Lowlands en ben hier maandag ergens weer van terug. Dus kan alleen vanmiddag nog wat posten en anders pas maandag avond of dinsdag weer.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Het speeltopic is al geopend he mensen! Weet niet of er een paar hier nog op vakantie zijn of een winterslaap doen in de zomer? hihi. Vind het jammer als dit rpg dood gaat.


    - thank you for existing -

    Ik ben nogal dood nu en hoop asap wel een rol te maken, maar moet voor andere rpg die nu ook loopt ook nog 1 maken


    Aan niets denken is ook denken.