• Stel: Je ziet een leuke jongen (of meid, als je op meiden valt ^^ Maar in mijn geval is het een jongen) slechts één keer in de week bij de sport, en dan is het contact erg goed, maar ook opzich best weinig. En je hebt opzich wel interesse in hem, maar krijgt weinig tot eigenlijk gewoon geen hoogte van hem over wat hij van jou vindt. En hij is op dit moment online op social media en je wilt hem graag eens een berichtje sturen, maar hij is zelf nooit echt erg actief of praterig op social media. Zou je iets sturen, en zo ja, wát zou je sturen zonder dat het raar en zeer plotseling overkomt dat je een berichtje stuurt?

    Ja ik heb al een langere tijd een crush, en nu twijfel ik of ik er iets mee moet doen of niet. Ik neig naar niet, doordat ik dus totaal niet weet wat hij van me vindt, en het me gigantisch awkward lijkt als hij mij niet leuk vindt om dan elkaar toch iedere week bij de sport tegen te komen. ;x


    Smile. You're beautiful. <3

    je kan gewoon iets van een complimentje sturen (iets over zijn gymprestaties? idk) want dat voelt misschien vet gek of ongemakkelijk vanuit jouw point of view maar eigenlijk zijn 9/10 mensen gewoon blij om zoiets te ontvangen en als hij interesse heeft dan gaat hij wel doorbabbelen denk ik en zo niet dan is het ook niet ongemakkelijk of zo want dan heeft hij gewoon een complimentje ontvangen van een random persoon en is het nog steeds allemaal goed

    of doe het in real life, dat is meestal makkelijker, want over het internet is het toch sneller raar dan face to face haha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.