• Ik heb henna op mijn arm en moet nog tot zeker 1 uur vannacht wachten totdat het is ingetrokken en we kijken nu GoT (season one, episode 2) en ik verveel me echt verschrikkelijk.
    Ik kan niet opstaan, omdat ik dan bang ben dat het misgaat met de henna :W

    Wat doen jullie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Guess what... Ik verveel me ook.


    16 - 09 - '17

          Als ik ooit een henna heb op mijn hand vanwege trouwfeesten, leg ik er altijd een theedoek over. Daarnaast denk ik niet dat opstaan wat deert.

    Ik ben net van m'n bed gevallen tijdens m'n dutje en nu lig ik op de grond.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
          Als ik ooit een henna heb op mijn hand vanwege trouwfeesten, leg ik er altijd een theedoek over. Daarnaast denk ik niet dat opstaan wat deert.

    Ik ben net van m'n bed gevallen tijdens m'n dutje en nu lig ik op de grond.

    Ja, maar het zit bij mij op mijn biceps/triceps en helemaal rond. En het is nu al brokkelig op plekken en ik ben gewoon bang dat het misgaat 🙈

    Ocherm, gaat ie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Ja, maar het zit bij mij op mijn biceps/triceps en helemaal rond. En het is nu al brokkelig op plekken en ik ben gewoon bang dat het misgaat 🙈

    Ocherm, gaat ie?


          Het brokkelige is gewoon een teken dat het opdroogt, volgens mij. Al zou ik het wel alleen laten (en pics, veel pics.)

    Het gaat wel eigenlijk. Ik ben gevallen op m'n knuffelolifant en nu denk ik dat ik hier maar ga slapen.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

          Het brokkelige is gewoon een teken dat het opdroogt, volgens mij. Al zou ik het wel alleen laten (en pics, veel pics.)

    Het gaat wel eigenlijk. Ik ben gevallen op m'n knuffelolifant en nu denk ik dat ik hier maar ga slapen.

    Ja, I know ben alleen bang dat het afbrokkelt en dat het dan niet goed zit x'D
    Pics?

    Hahahha, beter


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Ja, I know ben alleen bang dat het afbrokkelt en dat het dan niet goed zit x'D
    Pics?

    Hahahha, beter


    As in: ik wil foto's van het eindresultaat. *wbw ofzo*


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    As in: ik wil foto's van het eindresultaat. *wbw ofzo*

    Achso. Ik ga pocahontas cosplayen, dus dat wordt haar armtattoo.
    Komen nog wel foto's in het cosplaytopic ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kijk Undercover Boss met mama ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.