• Onbekende Quizletter hier, hoi!

    Ik zit met een groot klein probleempje, namelijk, ik ben weer single. Hoera! Sinds april/mei was ik met een jongen samen en dat was allemaal leuk en aardig, geen ruzie, geen ongemakkelijkheden, etc. Na de vakantie (twee weken terug waren we met een groep mensen naar Frankrijk, cool) was hij opeens stil, zei niks, toonde geen interesse en noem de hele mikmak maar op. Dus ik vroeg wat er was. Hij was niet meer verliefd. Haha ok. Moest ik voor dat gesprek van 20 minuten helemaal naar Utrecht reizen, leuk. Dat iemand niet meer verliefd is, kan gebeuren, maar ik werd (ben nog steeds, want dit gesprek vond 3 dagen geleden plaats) boos, omdat hij het dus twee weken voor zich heeft gehouden en verder niks heeft gezegd en mij heeft genegeerd. Met andere woorden, mij een kutgevoel gegeven, want zoiets voel je natuurlijk.
    Maar nu het dingetje. Van het weekend is er Castlefest. En laat nou net wij beide daar naartoe gaan. Gelukkig gaan er meer mensen die ik ken, want het is een werkactie vanuit mijn studentenvereniging. Maar hij is nogal vam het vozen op festivals (heeft hij bij mij ook gedaan), en ik heb echt geen trek om hem met een een andere meid te zien staan. In ieder geval niet wanneer het nog maar 3 dagen geleden is. Als hij het nou wel twee weken geleden had verteld... Ei.
    Dus nu zit ik enorm te twijfelen om te gaan. Ik kijk ook een beetje tegen elke dag 8 uur lang bij de frituurpan te staan Come say hi en dan ook nog dit erbij. Maar aan de andere kant heb ik elke avond vrij, en een goede vriendin van mij ook en ze zei dat we dan saampjes konden chillen. Ook leuk natuurlijk.
    Maar ik zit nu met een gevoel dat ik liever bij m'n moeder thuis met de hond op de bank lig, om vervolgens de voorraadkast leeg te eten, want deze gebeurtenis deed me heel erg pijn.
    Echt advies heb ik denk ook niet nodig, ik heb geen idee eigenlijk, lmao. Wilde het kwijt?

    Dan heb ik nog een ander vraagje. Ik ben 4 dagen te laat met mijn menstruatie, zoals dat hiermee te maken kunnen hebben? Like, de afgelopen twee weken waren best stressvol. I'm freaking out, lmao. Bijna zeker dat dit echt nergens voor nodig is, maar toch. Ha.

    Well, kthnx much

    [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 23:43 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Die ongesteldheid kan zeker door de stress komen!! En anders voor de zekerheid een testje na een paar weken.

    Pohh wat vervelend! Ook van die twee weken. Heel veel sterkte en je mag er zeker aan toegeven!! Maar misschien is het ook jammer om het festival te missen door een jongen?? Luister in ieder geval naar je gevoel!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aah rot zeg! :(

    Misschien kan je helpen met het CF-probleem? Ik sta op de camping met een samengeraapt zooitje, waarvan 80% op Q zit en we zijn geen hecht kliekje ofzo, er komen elk jaar nieuwe mensen bij (nu ook :P, die ken ik ook nog niet ;P) en we chillen eigenlijk alleen op Castlefest. :') Dus je bent van harte welkom om met ons op te trekken? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat naar zeg. En ook een naaistreek van hem dat 'ie het zolang voor zich houdt.

    Hopelijk is Castefest toch nog een beetje leuk met de juiste mensen (:

    Sterkte :c


    26 - 02 - '16

    Waren jullie die twee weken dat hij afstandelijk deed niet in Frankrijk? Want ik kan namelijk wel begrijpen dat hij je vakantie niet wil verpesten, terwijl jullie daar zitten. Hoe had het er dan namelijk uitgezien, nog twee weken met hem opgescheept zitten terwijl jullie in Frankrijk zitten terwijl het uit is!
    Nu begrijp ik wel dat het echt rot is, en dat je je naar voeld. Ik zou zeggen, gun jezelf de tijd en doe lekker waar jij zin in hebt, al is het met een groot pot ijs voor de televisie hangen in je conforabelste kleren.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ringwraith schreef:
    Aah rot zeg! :(

    Misschien kan je helpen met het CF-probleem? Ik sta op de camping met een samengeraapt zooitje, waarvan 80% op Q zit en we zijn geen hecht kliekje ofzo, er komen elk jaar nieuwe mensen bij (nu ook :P, die ken ik ook nog niet ;P) en we chillen eigenlijk alleen op Castlefest. :') Dus je bent van harte welkom om met ons op te trekken? ^^

    Lijkt me eigenlijk best leuk!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Croyance schreef:
    Waren jullie die twee weken dat hij afstandelijk deed niet in Frankrijk? Want ik kan namelijk wel begrijpen dat hij je vakantie niet wil verpesten, terwijl jullie daar zitten. Hoe had het er dan namelijk uitgezien, nog twee weken met hem opgescheept zitten terwijl jullie in Frankrijk zitten terwijl het uit is!
    Nu begrijp ik wel dat het echt rot is, en dat je je naar voeld. Ik zou zeggen, gun jezelf de tijd en doe lekker waar jij zin in hebt, al is het met een groot pot ijs voor de televisie hangen in je conforabelste kleren.

    Nee, we waren gewoon weer thuis. Als dat de situatie was, was ik ook inderdaad echt niet boos geworden en kon ik het begrijpen. ^^"


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat een optimale debiel die guy. Als ik in jouw situatie was zou ik mezelf streng toespreken dat je niet anderen een leuke tijd moet laten verpesten, al helemaal niet door zo'n aardappel. Dingen pakken vrijwel altijd positiever uit dan je van te voren denkt dus ik denk zeker dat het de moeite waard is om te gaan en fijn op te trekken met anderen. Juist eropuitgaan doet je vaak vergeten wat je dwars zit. Ookal is hij daar, je bent hem niks verschuldigd, you do you. Dat is in ieder geval wat ik zou doen, maar er is ook helemaal niks mis met op de bank hangen. Dat moet op z'n tijd ook gewoon. Heel veel succes en knuffels!


    The truth is out there.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Lijkt me eigenlijk best leuk!

    Nou, doen dan! Heb je FB-messenger? Dan gooi ik je gewoon in de groep. c;


    Every villain is a hero in his own mind.