• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    Concentration, motivation, where are u guyz?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het doet zo'n pijn om sommige boeken te verkopen, maar met die €150 kan ik wel weer nieuwe boeken kopen. :Y)




    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 15:22 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    dakterras
    overhemd op 'n kiertje
    in m'n linker een biertje
    dakterras
    peuk achter me oor
    er is iemand die ons stoort


    Ugh ik drink zoveel koffie sinds ik werk 😂👌🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Beauchamp schreef:
    When, out of nowhere, the Solangelo ship hits you.
    I. LOVE. THEM. SO. MUCH. MY. BABIES.

    SAME???
    Dankjewel voor het me eraan herinneren dat er nooit iets boven Solangelo zal gaan


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quintana schreef:
    (...)
    SAME???
    Dankjewel voor het me eraan herinneren dat er nooit iets boven Solangelo zal gaan


    Rick moet een tiendelige serie maken die ALLEEN maar over Solangelo gaat, I demand it.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 17:22 ]


    Ja leuk dat mensen roken, moeten ze zelf weten, maar blaas het niet uit in m'n gezicht oke thanks lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Katten zijn zo leuk. Het is echter minder leuk als ze besluiten om herhaaldelijk over je buik en ribben(!!!!) heen te lopen wanneer je vergaat van de maagpijn. ):


    26 - 02 - '16

    Ik moet echt die hele nieuwe Lifestyle Range van Zoe hebben. Hopelijk is er free shipping, of niet al te dure shipping. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wow wat een aantal kudos opeens ^^

    AaAaaaAAhhh haha ik ga dit jaar gewoon nog een keer naar Londen EN PHANTOM OF THE OPERA en dit keer neem ik mn broer en ouders mee om hem te kijken yeees

    eigenlijk vind suikerpasta helemaal niet lekker maar het is zo leuk om cupcakes mee te versieren

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 18:25 ]


    <3

    Jezus deze uien zorgen ervoor dat ik mn ogen eruit wil steken.


    This ain't no place for no better man.

    Fuuuuu wat een gedoe weer. Man man man. Urgh. Bleh. Getver. Shit shit shit. Echt hoor echt. Argjsjdhdndndndjdkzksksjcjsshxhs.


    The truth is out there.

    Stiekem toch wel nerveus voor morgen op een niet zo'n chille manier nerveus terwijl ik me eigenlijk gewoon geen zorgen moet maken. :c


    Smile. You're beautiful. <3