• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    And then I can't help but wonder, would people do that for me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke ik voel me echt rot nu. Het zou me niet zoveel moeten doen, eigenlijk was het gewoon niet al te slim om het überhaupt te proberen, want ik zit hier te huilen om iets wat ik toch nooit krijg en toch blijf ik naïef proberen. I'm really that fucking stupid.


    26 - 02 - '16

    Quorra schreef:
    Oke ik voel me echt rot nu. Het zou me niet zoveel moeten doen, eigenlijk was het gewoon niet al te slim om het überhaupt te proberen, want ik zit hier te huilen om iets wat ik toch nooit krijg en toch blijf ik naïef proberen. I'm really that fucking stupid.


    Keep your head high — laat zien dat je er op een goede manier mee om kan gaan en wie weet is het de volgende keer wel raak. (:


    :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voorpagina van Q ziet er raar uit met die nieuwe top. Like blegh


    -

    "Wat een mooie mensen weer op castlefest"
    Post foto's van twee mensen. Thanks man


    Deep inside, I've never felt alive

    "Ik vind het belachelijk dat alles ineens genderneutraal moet zijn"

    Ik vind het raar dat jullie altijd zeiden dat jullie okay met mij zouden zijn als ik niet straght zou zijn of me niet een meisje voelde, en uiteindelijk er toch niets mee doen als ik me uiteindelijk toch meer een jongen voel. Jezus Christus ik voel me kut door dit gezin. Waarom luister ik nog naar iemand die geloofd wat er op Facebook staat en naar iemand die op mn gevoelens heeft lopen trappen?

    ~

    How to get rid of your transgender feelings so your can be the sad/depressed ugly daughter your parents would rather have?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 22:17 ]


    This ain't no place for no better man.

    Quorra schreef:
    Oke ik voel me echt rot nu. Het zou me niet zoveel moeten doen, eigenlijk was het gewoon niet al te slim om het überhaupt te proberen, want ik zit hier te huilen om iets wat ik toch nooit krijg en toch blijf ik naïef proberen. I'm really that fucking stupid.

    Ah lieve Erieka, ik kan wel zeggen "maak je er niet te druk om", maar dat zal je waarschijnlijk niet veel helpen.
    Wel hoop ik dat je zelf inziet dat het zeker geen naïeve gedachte is om jezelf in te zetten voor Q. Het is natuurlijk vervelend en jammer dat je met je aanmeldingen (nog) niet bent uitgekozen, maar dat zegt niets over jou als persoon. En ik hoop dat je ook zeker niet opgeeft, want wie weet is het de volgende keer wel raak! En dat klinkt misschien als een doel zonder uitzicht op dit moment - maar de uitspraak "niet geschoten, altijd mis" is hier dan wel van kracht.
    Je blijft groeien als persoon en ik weet zeker dat je al wel iets over jezelf te weten bent gekomen door je in te schrijven voor dit soort dingen.
    Maar buiten al die functies om ben jij gewoon jij, en dat is een hele fijne toevoeging voor Quizlet. We kunnen niet zonder jou (en je voorliefde voor katten haha).

    Dag 1 en ik ben er niet door een drugshond uitgevist, ben niet neergestort, ben niet aangereden, ben niet per abuis met de verkeerde metro gegaan naar het verkeerde deel van de stad gegaan, ben niet beroofd, verkracht of vermoord en volgens mij zelfs niet afgezet... Ik wil niet jinxen, maar tot nu toe gaat 0,0 voorbereiding echt verrassend prima. De enige hobbel op de weg is de op hol geslagen airco, dus misschien is het morgen dubbel feest but oh well.


    She's imperfect but she tries

    Anna en Chris die uit elkaar zijn kan ik nog steeds niet bevatten. Ken ze niet eens persoonlijk maar wauw wat erg pff.

    Krolock schreef:
    Anna en Chris die uit elkaar zijn kan ik nog steeds niet bevatten. Ken ze niet eens persoonlijk maar wauw wat erg pff.

    Echt eh? Normaal interesseert het me niet wie in hollywood trouwen of uit elkaar gaan. Maar hun dacht ik wel meteen: Awhnee!


    -

    HAHAHA WEIRDOO


    -

    Godverdomme, dit doet echt pijn; ik kan niet eens normaal in bed liggen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Poncho schreef:
    (...)
    Echt eh? Normaal interesseert het me niet wie in hollywood trouwen of uit elkaar gaan. Maar hun dacht ik wel meteen: Awhnee!

    Ikr. Ze leken echt een geweldig koppel met hun zoontje. Sad.

    Het liefst zou ik morgen gewoon de hele dag depressief in bed liggen en huilen, maar in plaats daarvan mag ik doen alsof niets aan de hand is en even 4 uur extra werken


    — Inner peace, it's hard to find. —