• Vandaag is het nieuwe kudo systeem live gegaan!

    - Vanaf nu kun je aan alle creaties kudos geven. Niet alleen quizzen en stories, maar dus ook gedichten, lijstjes, polls en blogs.

    - Er komt niet alleen een dag top, maar ook een week top. Elke woensdag wordt de week top weer op nul gezet.

    - Je kunt nog steeds niet stemmen op je eigen creaties of vaker dan 1 keer per 24 uur op dezelfde creaties stemmen. Ook bedelen om kudos blijft verboden.

    - Op de voorpagina is nu prominent in beeld de top te zien, evenals onderaan elke pagina. Daarnaast komt er een extra nieuwsbrief (elke woensdag) met daarin de winnaars van die week.

    - Bij elke creatie kun je eindelijk duidelijk zien hoeveel kudos deze heeft ontvangen. Zowel die dag, die dag als totaal.

    - Er zal een pagina komen met alle winnaars per dag en per week.

    Laat het me weten als er iets niet werkt, onduidelijk is, of beter kan.

    Update
    Pagina met winnaars: https://www.quizlet.nl/pages/kudo_toppers.php

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 10:46 ]


    Dit is mijn signature...

    Seaworth schreef:
    Awesome! Dankje, Rutger! *O*


    <3

    Square schreef:
    Wat gaaf, Rutger! Konden we jou nu maar een kudo geven. *O*


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Square schreef:
    Wat gaaf, Rutger! Konden we jou nu maar een kudo geven. *O*

    Goed bezig Rutger! Kudo voor jou!!! *O*

    I like this very much! (flower)


    -

    Oooh wat leuk! Nu verdient de top eindelijk de nodige aandacht!
    Dankjewelll!

    Ben ik trouwens de enige die dit niet begrijpt?

    - Bij elke creatie kun je eindelijk duidelijk zien hoeveel kudos deze heeft ontvangen. Zowel die dag, die dag als totaal.

    :$


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dat is echt een super idee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    Wat gaaf, Rutger! Konden we jou nu maar een kudo geven. *O*


    Hoe komt het eigenlijk dat sommige verhalen in de top van vandaag meer kudo's hebben dan in de week top? Wordt het aantal maar op het einde van elke dag aangepast bij de week top?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Olenna schreef:
    (...)

    Hoe komt het eigenlijk dat sommige verhalen in de top van vandaag meer kudo's hebben dan in de week top? Wordt het aantal maar op het einde van elke dag aangepast bij de week top?


    Ik denk dat dit komt omdat de nieuwe top pas vanmiddag is ingesteld en daardoor de kudo's die eerder zijn gegeven niet zijn meegeteld. Maar dat is slechts een gok haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik denk dat dit komt omdat de nieuwe top pas vanmiddag is ingesteld en daardoor de kudo's die eerder zijn gegeven niet zijn meegeteld. Maar dat is slechts een gok haha


    Ooh, haha, dat is nog een logischere verklaring :'D
    Bedankt!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dit is super cool! Thanks, Rutger (:


    I was an angel living in the garden of evil