• Een tijdje geleden heb ik met een paar vrienden een soort van foto feestje gehouden. Dit hield in dat we gingen fotograferen en iedereen mocht komen om gefotografeerd te worden. Het doel was om dingen uit te proberen en mensen te leren kennen die ook bezig waren met fotografie (en in dit geval cosplay). Nu wil ik dit graag wat groter gaan aanpakken, niet gigantisch, maar gewoon wat meer openbaar zodat je juist nieuwe mensen kan leren kennen. Hieruit is de Creators Meet ontstaan.

    Hello, welcome to Creators Meet. This is an idea I had after organising a sort of party where me and a few friends photographed each other and just tried to create awesome things. I want to do the same thing, but then bigger. The idea of this meet is that there will be four meets every year across the country (Netherlands). At these meets you can create new things, meet other creators and share your creations. It's as simple as that. Follow this page to stay up to date with the newest meets, but also with creations of amazing creators that will be published on this page!

    (Creators can be anything, from musicians, to photographers, to writers, to cosplayers, to filmmakers to anything creative really.)

    De Creators Meet is dus gewoon een meeting waar allemaal creators (van wat voor een kunstvorm dan ook) bij elkaar komen om te meeten en te creëren. Het leek me sowieso leuk om dit te delen op Quizlet, maar niet alleen daarom, ook omdat we opzoek zijn naar een leuke centrale (openbare) plek in Nederland om dit voor de eerste keer te houden. Denk bijvoorbeeld aan een park of een bos oid, misschien rondom Utrecht en wat het belangrijkste is: het moet bereikbaar zijn voor openbaar vervoer. Dus wie heeft er ideeën voor locaties? En wat vinden jullie van dit idee? (:

    Edit: Het is trouwens ook de bedoeling dat we creators gaan promoten op de pagina zelf, dus als je zelf iets van een pagina (of gewoon iets op Q hebt) dan mogen dat soort dingen op de pagina komen te staan! (: Je hoeft me alleen even een berichtje te sturen.

    De Facebook Pagina.

    Wil jij iets gepromoot hebben op de Creators Meet pagina? Dan kan dat zeker! Stuur mij in een PB: je werk met evt. een link naar waar het te vinden is en een tekstje over jezelf/het werk (niet verplicht) in het engels.

    De eerste Creators Meet zal op 14 Oktober in Utrecht zijn.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 22:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Volgens mij moeten we de regel gaan opstellen dat je niet mag zeggen dat je geen talent hebt,
    want dat is niet waar. I'm very very sure c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien lees ik er vlot overheen, maar wanneer vindt dit (ongeveer) plaats?


    Beauchamp schreef:
    Misschien lees ik er vlot overheen, maar wanneer vindt dit (ongeveer) plaats?

    Er is nog geen data die vast staat (of een plek), maar daarom post ik het ook hier. Ik wil een beetje kijken of mensen geïnteresseerd zijn, maar als je ideeën hebt over een plaats/tijd dan hoor ik die graag (nu kan je namelijk nog kiezen, omdat de datum nog niet vast staat). Ik zat zelf te denken aan 4 keer en in elk seizoen van het jaar eentje, dus misschien de middelste maand van het seizoen, om het lekker verspreid te houden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Very interested, just to look at other people their work ^^ ligt er wel een beetje aan wanneer en waar maar het lijkt me erg interessant!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Verkleurd schreef:
    (...)
    Er is nog geen data die vast staat (of een plek), maar daarom post ik het ook hier. Ik wil een beetje kijken of mensen geïnteresseerd zijn, maar als je ideeën hebt over een plaats/tijd dan hoor ik die graag (nu kan je namelijk nog kiezen, omdat de datum nog niet vast staat). Ik zat zelf te denken aan 4 keer en in elk seizoen van het jaar eentje, dus misschien de middelste maand van het seizoen, om het lekker verspreid te houden.


    Love it.
    Zelf ben ik in oktober / november weg, backpacken. Dus ik hoop dat het ergens daar omheen plaats vindt natuurlijk. :Y)


    Het idee nu januari/april/juli/oktober een meeting, dus dan zou de eerste meeting in oktober zijn en dan denk ik het weekend van 6-8 of 13-15 of 20-22 oktober in Utrecht ergens (waar we ook naar binnen kunnen).

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 17:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat komt wel weer precies goed uit, aangezien ik nu al twee van die weekenden niet kan :c laat ik maar hopen dat het heg weekend van 6- 8 wordt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Awhh no Sav! D:

    Ik heb het evenement aangemaakt en het wordt 14 oktober, maar als je er niet bij kan zijn, komt er dus zeker weer een nieuw evenement (als het een beetje gezellig wordt, wat ik wel verwacht).

    Het Evenement

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 17:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah crap — op 8 oktober had ik nog kunnen komen, maar ik ga 10 oktober weg. D:
    Ik ga er sowieso voor zorgen dat ik in januari kan.


    Ik zal proberen gewoon ruim van te voren (elke keer als de vorige Creators Meet geweest is) de nieuwe datum bekend te maken!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT. :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh die dag ga ik op vakantie.
    Maar wel heel vet!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga sowieso m'n best doen erbij te zijn. Hoop niet dat dit in mijn tentamens valt. In januari kan ik er sowieso niet bij zijn en in april ook niet, sad.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 21:37 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit klinkt echt leuk!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maybe I will come, klinkt heel gaaf!!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.