• Een tijdje geleden heb ik met een paar vrienden een soort van foto feestje gehouden. Dit hield in dat we gingen fotograferen en iedereen mocht komen om gefotografeerd te worden. Het doel was om dingen uit te proberen en mensen te leren kennen die ook bezig waren met fotografie (en in dit geval cosplay). Nu wil ik dit graag wat groter gaan aanpakken, niet gigantisch, maar gewoon wat meer openbaar zodat je juist nieuwe mensen kan leren kennen. Hieruit is de Creators Meet ontstaan.

    Hello, welcome to Creators Meet. This is an idea I had after organising a sort of party where me and a few friends photographed each other and just tried to create awesome things. I want to do the same thing, but then bigger. The idea of this meet is that there will be four meets every year across the country (Netherlands). At these meets you can create new things, meet other creators and share your creations. It's as simple as that. Follow this page to stay up to date with the newest meets, but also with creations of amazing creators that will be published on this page!

    (Creators can be anything, from musicians, to photographers, to writers, to cosplayers, to filmmakers to anything creative really.)

    De Creators Meet is dus gewoon een meeting waar allemaal creators (van wat voor een kunstvorm dan ook) bij elkaar komen om te meeten en te creëren. Het leek me sowieso leuk om dit te delen op Quizlet, maar niet alleen daarom, ook omdat we opzoek zijn naar een leuke centrale (openbare) plek in Nederland om dit voor de eerste keer te houden. Denk bijvoorbeeld aan een park of een bos oid, misschien rondom Utrecht en wat het belangrijkste is: het moet bereikbaar zijn voor openbaar vervoer. Dus wie heeft er ideeën voor locaties? En wat vinden jullie van dit idee? (:

    Edit: Het is trouwens ook de bedoeling dat we creators gaan promoten op de pagina zelf, dus als je zelf iets van een pagina (of gewoon iets op Q hebt) dan mogen dat soort dingen op de pagina komen te staan! (: Je hoeft me alleen even een berichtje te sturen.

    De Facebook Pagina.

    Wil jij iets gepromoot hebben op de Creators Meet pagina? Dan kan dat zeker! Stuur mij in een PB: je werk met evt. een link naar waar het te vinden is en een tekstje over jezelf/het werk (niet verplicht) in het engels.

    De eerste Creators Meet zal op 14 Oktober in Utrecht zijn.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 22:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik woon in Utrecht!
    Op 10 minuten afstand op de fiets van m'n huis zit een best groot natuurgebied. Is dat wat?

    Mocht het wat worden, en is de groep niet té groot (max 10 man) kunnen we bij mij thuis evt (avond)eten (overnachten kunnen dan max 2 personen) ^^

    Anders heb je nog een (deels overdekt) winkelcentrum wat verderop. =) Daar kan je ook prima eten enzo.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 2:05 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ik woon in Utrecht!
    Op 10 minuten afstand op de fiets van m'n huis zit een best groot natuurgebied. Is dat wat?

    Mocht het wat worden, en is de groep niet té groot (max 10 man) kunnen we bij mij thuis evt (avond)eten (overnachten kunnen dan max 2 personen) ^^

    Anders heb je nog een (deels overdekt) winkelcentrum wat verderop. =) Daar kan je ook prima eten enzo.

    Ja, zeker! Kunnen we ook in dat winkelcentrum ergens zitten rondom bankjes oid (net zoals wat je in Hoog Catrijne hebt)?
    En dat zou super leuk zijn (: Waar is dat natuurgebied? Of hoe heet het?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    (...)
    Ja, zeker! Kunnen we ook in dat winkelcentrum ergens zitten rondom bankjes oid (net zoals wat je in Hoog Catrijne hebt)?
    En dat zou super leuk zijn (: Waar is dat natuurgebied? Of hoe heet het?

    Ik stuur je even een pb'tje! =)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Scandal schreef:
    Dit klinkt echt leuk!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Misschien dat ik er dan wel bij ben! (:

    Ik heb behoorlijk wat creaties die ik wel wil delen, haha. Moet ik je daarvoor een PB sturen of hoe werkt het precies? (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2017 - 19:08 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    Misschien dat ik er dan wel bij ben! (:

    Ik heb behoorlijk wat creaties die ik wel wil delen, haha. Moet ik je daarvoor een PB sturen of hoe werkt het precies? (:

    Oeh graag, ik wil namelijk heel graag het eerste ding gaan posten. Het zou fijn zijn als je een PB stuurt met daarin misschien een klein stukje over je werk (hoeft niet, maar mag wel) in het engels en dan je werk (foto's, oid) en evt. een link naar waar je het promoot/waar het te vinden is!
    (ik zal dit ook wel even in de beginpost zetten)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik neem mijn camera (voor photoshoots) en pen en papier (om te schrijven) mee naar de eerste Creators Meet. Wat nemen jullie mee of zouden jullie meenemen (als je nu niet kan, maar wel wil komen)?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sowieso mijn camera! Verder... geen idee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als ik zou kunnen — had ik pen en papier meegenomen (voor het schrijven) en héél misschien potloden en een schriftje met blanco bladzijden (omdat ik een desperate wens heb om ooit beter te worden in tekenen).


    •

    Oeh ja tekenspullen is ook een goed idee, want het is buiten. En natuurlijk mijn (SFX) make-up. Almost forgot about that.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou ook mijn camera en tekenspullen (+aquarelset) meenemen 🤗


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zou het houden op een camera en misschien pen + papier.


    That is a perfect copy of reality.

    Is er al iemand die graag iets wil promoten op de Creators Meet pagina? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Of course there will be a lot of meeting and making at the creators meet, but it seems interesting to also do some learning. How would you feel about small lectures or seminars during the Creators Meet and most important: what would you want to learn?

    Ik heb deze vraag op Facebook gesteld, maar hoe zit dat hier met mensen op Quizlet?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.