• Lieve users,

    Zoals jullie vast al gemerkt hebben, worden bepaalde subfora nog maar zelden gebruikt. We hebben het dan vooral over artiesten waarvan de hype ondertussen al een tijdje gaan liggen is. Maar omgekeerd zien we ook dat bijvoorbeeld Disney vaak voorbij komt op het forum. Daarom willen we jullie enkele vragen voorleggen.

    - Welke subfora zijn volgens jullie overbodig geworden?
    - Welke onderwerpen zouden hun eigen subforum moeten krijgen?
    - Zijn er subfora waarvan we de naam of beschrijving moeten aanpassen of uitbreiden?

    Als jullie nog extra opmerkingen of suggesties hebben, horen we die natuurlijk ook graag! Op deze manier hopen we het forum nog leuker en aantrekkelijker te maken voor iedereen.

    Alvast bedankt voor jullie feedback!
    De mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga er eens even naar kijken!


    oi, suzy

    MT. Ik antwoord later.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overbodig:
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Twilight

    Nieuwe onderwerpen:
    - ''Het Grote ...'' topics
    - Fandoms

    Verder zouden wat mij betreft de subfora's Games/Muziek/Films/TVRadio wel bij Multimedia kunnen. Eventueel ook met Media erbij. Maar dunno, dit is niet per se nodig gok ik opzich. Maar het is een idee. (:
    En van mij hoeven de artiesten niet allemaal een eigen subforum te hebben. Alles onder het kopje ''artiesten'' is voor mij ook prima. ^^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 11:57 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    Overbodig:

    - Tokio hotel,
    - Justin bieber,
    - Twilight.

    Nieuw:
    - Disney zou ik wel gaaf vinden.
    - en ik denk net als Kalokagathia boven mij gewoon een subforum voor "Fandoms". Als je dan iets over Peter Pan wil zeggen (bijvoorbeeld) kan dat in zo'n subfora.)

    Ik zou 'Eten en drinken en sport' samenvoegen - misschien tot gezondheid (al is eten niet altijd gezond), maar die subfora zijn allebei heel klein.
    'Internet en Games' en 'films en boeken' vind ik ook twee subfora die evt. samengevoegd kunnen worden.

    Ik zeg volgens mij niet veel nieuws als mijn voorganger, maar was het in veel dingen met haar eens (':

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 12:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb even een kleine oplijsting gemaakt van fora die naar mijn mening overbodig zijn en/of samengevoegd kunnen worden.

    Eten&drinken — Ik weet dat dit een vrij recent subforum is, maar er wordt amper wat in geplaatst. Volgens mij zou dit ook perfect onder Lifestyle kunnen passen, indien de uitleg daarvan wat uitgebreid wordt? Ik zie het nut niet van een apart eten en drinken forum, in elk geval.
    Artiesten — Alles. Met Tokio Hotel wordt niets meer gedaan, maar ook de andere subfora zijn abnormaal inactief. Het lijkt me dan een beter plan subfora aan te maken in de trand van "Films", "Series", "lectuur en literatuur" (dit zijn dus niet alleen boeken, maar ook strips, manga, et cetera), "Muziek", "Artiesten", "Kunst", "Strips" enzovoort enzoverder. Jullie halen bijvoorbeeld wel Disney aan, maar het lijkt me niet nodig daar een apart subforum voor te maken (+ met die aparte fora krijg je altijd mensen die vinden dat fandom C of D even veel recht hebben op een forum als fandom A of B). Het algemener trekken van dit soort dingen lijkt me een beter idee. (Ik zag trouwens dat we een subforum "film", "muziek" en "boeken" hebben? Die zouden weg kunnen bij multimedia en bij dit soort fora geplaatst kunnen worden.)
    Multimedia — Hier zijn heel interessante fora, maar te veel en te weinig genuttigd, naar mijn mening. De nuttige fora zijn voor mij vooral "media", "games", "radio (en tv)" (al valt die tv volgens mij grotendeels onder media en series, dus de tv mag voor mijn part weg) en "internet", al is die laatste wel heel ruim. De muziek, films, et cetera kunnen als vervanging dienen voor de artiesten.

    Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, want ik ben niet goed in mijn gedachten ordenen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dus, een korte oplijsting van hoe het er dan wel zou uitzien:

    - Geen eten en drinken, maar dat wordt onder lifestyle geplaatst.
    - Een kopje "Kunst" (zoals we nu promotie hebben, of algemeen), waaronder dan subfora als "muziek", "lectuur en literatuur", "films", "series" et cetera aangemaakt kunnen worden.
    - Bij multimedia gaan de muziek e.d. weg, dit gaat naar "Kunst" en hier blijft "radio en tv", "games", "media (al zou ik dit wel hernoemen, want media is iets anders dan nieuws)" (mogelijks op te splitsen in "sociale media" en "dagelijks nieuws") en "internet".


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat mij betreft zouden Film en TV/Radio samengevoegd kunnen worden. Er is namelijk een topic "Welke film/serie heb je het laatst gezien?" en die staat in het subforum Film.
    Games en Internet zouden ook eventueel samengevoegd kunnen worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik denk dat een subforum "gezondheid" wel zou passen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind 'taal' wel passen onder 'creativiteit' en ik denk dat de twee stelling-subfora wel bij elkaar gevoegd kunnen worden.


    oi, suzy

    Ahavah schreef:
    Dus, een korte oplijsting van hoe het er dan wel zou uitzien:

    - Geen eten en drinken, maar dat wordt onder lifestyle geplaatst.
    - Een kopje "Kunst" (zoals we nu promotie hebben, of algemeen), waaronder dan subfora als "muziek", "lectuur en literatuur", "films", "series" et cetera aangemaakt kunnen worden.
    - Bij multimedia gaan de muziek e.d. weg, dit gaat naar "Kunst" en hier blijft "radio en tv", "games", "media (al zou ik dit wel hernoemen, want media is iets anders dan nieuws)" (mogelijks op te splitsen in "sociale media" en "dagelijks nieuws") en "internet".


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik denk dat je minder subfora moet hebben en meer moet gaan samenvoegen. Het is soms best even denken van 'goh, wat moet ik u waar plaatsen', terwijl je zoals hierboven genoemd best wat dingen bij elkaar kunt gooien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, lemme do this.

    Over Quizlet.nl
    Nieuws
    Suggesties
    Klachten
    Help

    Algemeen
    Stamcafé
    Lifestyle
    Hier praat je over alles dat te maken heeft met levensstijl; van uiterlijk, tot kleding en gewoontes.
    Zou ik vervangen door iets als;
    Hier praat je over alles dat te maken heeft met levensstijl; van je dagindeling en sportgewoontes, tot kleding en lekkere recepten.

    Meetings
    Creativiteit
    Dieren
    Sport
    Mag wat mij betreft naar lifestyle.

    Feestdagen
    School
    Forum spelletjes
    Wedstrijden
    Liefde, Vriendschap & Familie
    Oude Stellingen
    Officiële stelling van de week

    Zou ik in een ander subforum stoppen
    Taal
    Eten en drinken
    Mag wat mij betreft bij lifestyle.
    Off-Topic

    Promotie
    Stories promoten
    Story problemen
    Co-writers
    Deze zou héél misschien ook bij story problemen kunnen?

    Covers en Trailers
    Titel problemen
    Zou ik bij story problemen zetten.

    Rollen verdeling
    Schrijver ID's
    Quizzen promoten
    Gedichten promoten
    Gedichtenbundels
    Dit vind ik echt een super leuk idee, maar ik wist niet eens dat het bestond. Misschien wel leuk om dit een keertje weer opnieuw aan te prijzen?

    Polls promoten
    Overige promoten
    Deze wordt gebruikt voor andere promoties én username veranderingen, maar dat vind ik niet zo'n hele slimme combinatie.


    Artiesten
    Tokio Hotel
    Justin Bieber

    Beiden zijn niet echt actief meer.
    Harry Potter
    Overige artiesten
    Twilight
    Weg. Is niet zo groot meer.
    One Direction
    Twijfelgevalletje, I guess? Ik weet niet hoe actief dit nog is. Dat is misschien ook wel zo met Justin Bieber.


    Multimedia
    Bij deze zijn
    Internet
    Games
    Twijfelig.

    TV/Radio
    Multimedia
    Muziek
    Media
    Ik zou de naam veranderen in 'Wereldnieuws', want media vind ik een beetje een nietszeggend woord voor een subforum wat gebruikt wordt voor tja.. wereldnieuws.

    Anime / Manga
    Hier is nog maar één topic actief, omdat iemand zo'n 'Het grote-'topic' heeft geopend. Ik zou misschien kijken naar het verplaatsen van deze.

    Film
    Boeken

    Bovendien zou ik nog meer kijken naar waar mensen hun topics neerzetten - ik heb de indruk dat driekwart van alles toch wel in het stamcafé gepost wordt.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 14:38 ]


    Tijd voor koffie.

    - Eten en drinken samenvoegen met Sport
    - Lifestyle samenvoegen met Taal
    - Stories promoten samenvoegen met Gedichten promoten, Quizzen promoten, Polls promoten en Overige promoten door 'Creatie Promoten'
    - Story problemen samenvoegen met Titel problemen en Co-Writers
    - Tokio Hotel verwijderen samen met One Direction, Justin Bieber en Twilight.
    - Kopje 'Artiesten' aanpassen voor 'Fandoms', aangezien Harry Potter geen artiest is.
    - Boeken samenvoegen met Film en Games.
    - Internet samenvoegen met Media, Multimedia, TV/Radio
    - Muziek verwijderen, omdat dit prima in Lifestyle kan.
    - Off-topic samenvoegen met Stamcafé, omdat de beschrijving in principe op hetzelfde neerkomt.

    Dat was het wel denk ik.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 15:55 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Over Quizlet.nl
    Nieuws
    Suggesties
    Klachten
    Help

    Algemeen
    Stamcafé
    Lifestyle
    Meetings
    Creativiteit
    Dieren
    Sport
    Feestdagen
    School
    Forum spelletjes
    Wedstrijden
    Liefde, Vriendschap & Familie
    Oude Stellingen
    Officiële stelling van de week
    Taal
    Eten en drinken
    Off-Topic

    Promotie
    Stories promoten
    Story problemen
    Co-writers
    Covers en Trailers
    Titel problemen Bij story problemen zetten lijkt me?
    Rollen verdeling
    Schrijver ID's
    Quizzen promoten
    Gedichten promoten
    Gedichtenbundels
    Polls promoten
    Overige promoten Tja, geen idee? Ik gebruik het sowieso niet

    Artiesten
    Tokio Hotel
    Justin Bieber

    Harry Potter
    Overige artiesten
    Twilight
    One Direction Band is uit elkaar dus in hoeverre is dit nog accuraat?

    Multimedia
    Internet Twijfelgevallet.
    GamesTwijfel twijfel. Misschien onder fandoms? En een apart subforum voor aanraders dan misschien?
    TV/RadioTwijfel twijfel. Misschien ook onder fandoms? En een apart subforum voor aanraders dan misschien?
    Multimedia
    Muziek Twijfel twijfel. Misschien ook onder fandoms? En een apart subforum voor aanraders dan misschien?
    Media Veranderen naar iets met nieuws?
    Anime / Manga Promoten of samenvoegen met iets? Bijvoorbeeld onder fandoms - wat anderen zeiden - samenvoegen.
    Film
    Boeken
    Twijfel twijfel. Misschien ook onder fandoms? En een apart subforum voor aanraders dan misschien?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Standal schreef:
    - Eten en drinken samenvoegen met Sport
    - Lifestyle samenvoegen met Taal
    - Stories promoten samenvoegen met Gedichten promoten, Quizzen promoten, Polls promoten en Overige promoten door 'Creatie Promoten'
    - Story problemen samenvoegen met Titel problemen en Co-Writers
    - Tokio Hotel verwijderen samen met One Direction, Justin Bieber en Twilight.
    - Kopje 'Artiesten' aanpassen voor 'Fandoms', aangezien Harry Potter geen artiest is.
    - Boeken samenvoegen met Film en Games.
    - Internet samenvoegen met Media, Multimedia, TV/Radio
    - Muziek verwijderen, omdat dit prima in Lifestyle kan.
    - Off-topic samenvoegen met Stamcafé, omdat de beschrijving in principe op hetzelfde neerkomt.

    Dat was het wel denk ik.

    Agree, dit vind ik heel goed bedacht, hoewel 'eten en drinken' ook wel bij lifestyle kan, en sport ook, en taal vind ik meer bij 'story problemen' horen


    oi, suzy