• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    BirbRon schreef:
    ik ben famke en ik speel vals

    shania speelt zelf vals
    nietus

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 16:22 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Stop being so fucked up annoying.


    She's imperfect but she tries

    Just let me fucking die already ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IK BEN ZO SOFT. Het passief-agressieve antwoord was getypt en klaar om verzonden te worden, en ik staar er een paar tellen naar en verwijder het voor een brave, vredelievende instemming om het potentieel ongemakkelijke moment voor de andere mensen te vermijden ugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    IK BEN ZO SOFT. Het passief-agressieve antwoord was getypt en klaar om verzonden te worden, en ik staar er een paar tellen naar en verwijder het voor een brave, vredelievende instemming om het potentieel ongemakkelijke moment voor de andere mensen te vermijden ugh


    :c Typ dat passief-agressieve nogmaals en stuur het alsnog op. :Y)

    ~
    Muuuh, I want fooooood. _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    Waarom doe je altijd zo moeilijk...


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ehm, waarom staan lijstjes die ik ooit maakte en al meer dan een jaar geleden heb verwijderd opeens weer tussen mijn andere lijstjes? Ik hoef geen lijstjes terug die ik maakte in april 2015, uhh huh. (':

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 18:09 ]


    i wanna die with you once or twice.

    I want to go home.


    Eh juist, nu weet ik weer waarom ik al die lijstjes had verwijderd. Ik maakte echt verschrikkelijk stomme lijstjes, ugh. (':


    i wanna die with you once or twice.

    Een paar van mijn gedichten zijn ook terug, wtf.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben moe. Ik ben zo, zo moe. Ik kom naar huis voor je om ervoor te zorgen dat jij je beter voelt. Ik zeg dingen voor je af zodat jij niet alleen hoeft te zijn en in plaats daarvan zit ik nu al elke avond en dag alleen omdat jij je eigen plan trekt. In plaats van een dankjewel krijg ik alleen maar gezeur en geschreeuw en nu zijn jullie gezellig met zijn drieën uiteten en lig ik hier alleen op bed te huilen and you know what? I am trying too. I got feelings too. It would be so great if you guys just saw the effort I was making. But of course there is no place for a pity party or more problems. It just fucking hurts though, because I really am trying my best.


    She's imperfect but she tries

    Ergens wil ik gewoon best wel je hoofd inbeuken met een kokosnoot maar on the other hand vind ik je ook super lief. Decisions, decisions.


    The truth is out there.

    Do I want to cry? Yes.
    Can I cry? Not for the upcoming 30 hours.


    Zucht. Onvolwassen.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Waarom doe je zo tegen me? Kan ik je wel geloven? Kan ik je vertrouwen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.