• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zo hey deze whiskey hakt er wel in. Nu was ik ook wel pittig enthousiast met de hoeveelheden. Naja mag ook wel na zo'n kutdag.


    The truth is out there.

    En maandag kan ik dan eindelijk eens bij vrienden wat alcohol drinken. Wat ben ik blij dat ik ze overtuigd heb.


    The sun will rise and we will try again.

    En ik ben ook weer zo dom om dezelfde fout te begaan.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    1000 woorden moet toch nog wel lukken vanavond?
    Want als ik niet al te lang over deze fic wil doen, maar wel 3000 woorden wil hebben, moet ik echt wat harder gaan schrijven en meer details erin stoppen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    wtf is wrong with my kneeeee

    i cant move it anymore wtfff


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wtf HAHAHAHAHAH emma balemans what are you doing

    belachelijk dansende op het podium met een fucking lelijk kleed en met je fucking belachelijke liedjes (overigens nog maar drie?? en niet eens onder eigen productie zoals normale singersongwriters)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    also and your engels is shite hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    oke nee ff wat is er metniet mijn knie


    ik kan mijn knie niet meer bewegen wtff wyf wtff en het doet zoveel pijn huh wyff


    ik ben echt in paniek

    ik kan nieje meer wandelen huh wtf


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oef


    16 - 09 - '17

    godverkut mijn knie is helemaal gezwollen


    wtfwtfwtf is going on

    waarom kan ik het niet meer strekken of plooien of bewegen EN WAAROM DOET HET PIJN


    ma echt wtffff waarom moet ik in de maand voor mijn uitwisseling een gebroken neus, een hersenschudding, gekneusde ribben EN LAST VAAN M'N KNIE tfuck ik hoop dat het mijn meniscus niet is want dan moet ik waarschijnlijk onder het mes en wtf


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh ja, want ik heb nog zin om je te zien als je zo doet. Echt niet :')

    @Qing; Het klinkt vrij heftig allemaal.. Is het niet een idee om de huisartsenpost even te bellen? Just in case. :c

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 0:09 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    I DONT KNOW MAAR HET IS WEEKEND EN NIET VAN WACHT

    ik ben echt in paniek


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Crying again, can't get better


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    1000 woorden: check.
    Volgende keer, na wat nachtrust en de verjaardag van m'n oom, verder aan de volgende 1000 of resterende 2000 woorden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het gewoon niet fijn om maar 24 uur van te voren te horen dat we met alle neefjes en nichtjes bij mijn tante gaan logeren. Sure, dat is heel leuk — maar ik had allerlei dingen gepland voor mezelf en weet dat ik de gehele tijd 'de aanvoerder' moet zijn als de oudste. I need time to mentally prepare for shit like this.