• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC X•X PRAATTOPIC X•X SPEELTOPIC

    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Amber
    • Cherona
    • Cheryl
    • Chloë
    • Demi
    • Emma
    • Jennifer
    • Maaike
    • Matty
    • Milena
    • Milou
    • Mirte
    • Saar
    • Sanne
    • Savannah
    • Stephanie
    • —
    • —
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Arioline
    • Scurll
    • Tormienne
    • Sempre
    • Sombre
    • Hepzibah
    • Virago
    • GreenIight
    • Hopps
    • philocaly
    • Mouli
    • Rohirrim
    • Vaiana
    • Ziegler
    • Phorthos
    • Penn
    • Foolish
    • Obeah
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Alyssa
    • Broderick
    • Marlene Lena
    • Payton
    • Lucas & Yasmin
    • Emmanuelle
    • Nikia
    • Axel
    • Cassandra Rose & Elif
    • Phoebe
    • Harrison
    • Aristotle
    • Esmé & Santiago Diego
    • Fitzgerald & Harvey
    • Lana
    • Julie
    • Deion
    • Emrys

    AFWEZIGHEID
    • Mirte / Rohirrim — 25 Augustus • 27 Augustus
    • Sanne / Ziegler — 21 Augustus • 27 Augustus (minder actief)


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Marlene Aylesfield
    ——— Status
    • The It Girl
    ——— Secrets
    • Geadopteerd
    • Opgelicht, faker biologische moeder

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    RELATIES BESPREKEN
    • Alle users plaatsen een lijstje met afgesproken relaties vóór de eerste post — dit mag zeer bondig en kort.
    • Relatieslijstjes: plaats ze zelf en reageer op de lijstjes van de andere users — alleen zeggen 'ik heb X voor je' / 'wie wil een relatie met X' is niet effectief.
    • Wees realistisch: geen persoon heeft drie "friends with benefits", drie exen, vijf crushes — denk eraan dat de jongeren een hoge reputatie onderhouden. Daarnaast: houd zicht op onderlinge relaties — ga niet met de beste vriend / vriendin van je ex naar bed. Wees realistisch.

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 13:31 ]


    •

    Harvey (pagina 1.5) zoekt:
    —— Een beste vriend (besties for life, yas) | Lucas
    —— Een goede vriendin
    —— Een ex met wie het niet bepaald gezellig is afgerond (ruzie? vreemdgaan?)
    —— Misschien het meisje dat hij bezwangerd heeft? (hij is praktisch daarna weggegaan naar de kostschool)
    —— Iemand met wie hij echt niet overweg kan | Aristotle
    —— Iemand die het vreemd vindt dat hij niet veel geeft om geld
    —— Iets anders?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fitz (pagina 1.4) zoekt:
    —— Een beste vriend (iemand die weet dat hij ooit een dip heeft gehad)
    —— Een beste vriendin (iemand die hem heeft geholpen toen hij een dip had) | Lana
    —— Iemand die vermoedt dat Fitz homoseksueel is | Axel
    —— Een vijand (met wie hij ooit ruzie heeft gehad)
    —— Een meisje dat een oogje op hem heeft
    —— Iemand met wie hij goede gesprekken kan hebben, maar ze beschouwen elkaar niet als vrienden | Payton
    —— Een jongen op wie Fitz ooit een oogje heeft gehad (nu niet meer) (dat wist niemand)
    —— Iemand die de reden van zijn dip niet wist maar ervoor gezorgd heeft dat hij niet dieper kon zinken door hem mee te sleuren op avontuur | Emrys

    Dit zijn wat suggesties. Ik heb niet per se alles nodig, maar dit is wat er wel bij Fitz past.

    Ik heb alle voorstellen erbij gezet, aangezien ik alles prima vond c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Fitz (pagina 1.4) zoekt:
    —— Een beste vriend (iemand die weet dat hij ooit een dip heeft gehad)
    —— Een beste vriendin (iemand die hem heeft geholpen toen hij een dip had) | Lana
    —— Iemand die vermoedt dat Fitz homoseksueel is | Axel
    —— Een vijand (met wie hij ooit ruzie heeft gehad)
    —— Een meisje dat een oogje op hem heeft
    —— Iemand met wie hij goede gesprekken kan hebben, maar ze beschouwen elkaar niet als vrienden | Payton
    —— Een jongen op wie Fitz ooit een oogje heeft gehad (nu niet meer) (dat wist niemand)
    —— Iemand die de reden van zijn dip niet wist maar ervoor gezorgd heeft dat hij niet dieper kon zinken door hem mee te sleuren op avontuur | Emrys

    Dit zijn wat suggesties. Ik heb niet per se alles nodig, maar dit is wat er wel bij Fitz past.

    Ik heb alle voorstellen erbij gezet, aangezien ik alles prima vond c:


    Misschien is dat grappig voor Lucas? Lucas zou dat bij jongens nooit in zn leven verwachten.


    - thank you for existing -

    Voor Payton (pagina 1.2 van het rollentopic) ben ik opzoek naar de volgende relaties;
    — Een beste vriend (Lucas)
    — Een beste vriendin (Julie)
    — Een broer (Broderick)
    — Een hechte vriendinnen groep (Julie + Rose + Nikia + Emrys + Payton)
    — Iemand waarmee ze al jaren een slechte band heeft
    — Een jongen waarmee ze bevriend is, maar waar wat meer tussen speelt (Lucas)
    — Een arch enemy
    — Frenemy/flirt (Diego)
    — Iemand waarvan ze naaktportretten mag schilderen (Ari)
    — Een ex-vriend die het uitmaakte/ flirt die afhaakte omdat Payton nog geen seks wilde
    — Een drink&cuddle buddy (Emrys)
    — Een goede vriend waarmee ze altijd als date naar evenementen gaat
    — Virgin blushes (Ari)

    Suggesties zijn altijd welkom, en vooral ietswat negatieve relaties hehe


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sombre schreef:
    (...)

    Misschien is dat grappig voor Lucas? Lucas zou dat bij jongens nooit in zn leven verwachten.


    Is goed! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    Voor Payton (pagina 1.2 van het rollentopic) ben ik opzoek naar de volgende relaties;
    — Een beste vriend (Lucas)
    — Een beste vriendin (Julie)
    — Een broer (Broderick)
    — Een hechte vriendinnen groep (Julie + Rose + Nikia + Emrys + Payton)
    — Iemand waarmee ze al jaren een slechte band heeft
    — Een jongen waarmee ze bevriend is, maar waar wat meer tussen speelt (Lucas)
    — Een arch enemy
    — Frenemy/flirt (Diego)
    — Iemand waarvan ze naaktportretten mag schilderen (Ari)
    — Een ex-vriend die het uitmaakte/ flirt die afhaakte omdat Payton nog geen seks wilde
    — Een drink&cuddle buddy (Emrys)
    — Een goede vriend waarmee ze altijd als date naar evenementen gaat
    — Virgin blushes (Ari)

    Suggesties zijn altijd welkom, en vooral ietswat negatieve relaties hehe


    Ik heb Harvey nog voor je. Ik denk dat hij Payton sowieso wel zou mogen, maar hij is niet zo'n datetype dus dat valt eigenlijk wel af.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hello peeps —
    Zojuist heb ik alle rollen nagelopen. Daarbij heb ik het rollentopic helemaal up—to—date gebracht en heb ik kleine aanpassingen gedaan in het praattopic. Alle rollen (plus secrets en status) zijn nu ook in het praattopic te vinden onder de spoiler op alfabetische volgorde. Zodadelijk ga ik de rollen die nog niet helemaal af zijn een berichtje sturen (dit is standaard, geen zorgen).
    Denk aan de relatielijstjes. Morgen gaat het speeltopic open!

    Overigens heb ik een kopje toegevoegd in het praattopic genaamd 'afwezigheid'. Als je lang minder / niet kan posten, geef het dan even door!

    Liefs en bedankt voor jullie enthousiasme,

    Mirte

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 12:30 ]


    •



    Relatielijstje Diego :


    • Aristotle Benedict Davenport • Basic Bitches
    • Ari en Diego zijn twee idioten die over het algemeen goed met elkaar overeen komen, maar op bepaalde momenten dan ook kunnen botsen. Als ze dan ook een discussie hebben lijkt het net alsof ze het record meeste sarcastische opmerkingen per minuut proberen te verbreken. Echter blijven de twee niet lang boos op elkaar en lachen dan meestal met elkaars geweldige humor - kuch kuch - Hun relatie kun ej dan ook opvatten als vriendelijke rivaliteit.


    • Axel Allaway • Good Friends & more
    •Diego en Axel kennen elkaar nu al een behoorlijk lange tijd en weten veel van elkaar, als kinderen leken ze dan ook onafscheidelijk te zijn. Diego wist als één van de eerste dan ook dat Axel eigenlijk op jongens viel en vertelde Diego dat hij niet wist hoe hij jongens moest zoenen. Diego was in die tijd ook nog in de kast, maar heeft op die dag wel zijn eerste kus met Axel gedeeld met de quote. "Zo moeilijk was dat nou niet". De twee zijn nu nog altijd goede vrienden en vinden elkaar wel aantrekkelijk. Echter lijken ze beiden te vrezen dat hun vriendschap zou verdwijnen mocht er ooit iets meer gebeuren.


    • Broderick Archer • Not my fave teacher
    •Broderick en Diego zijn op school wel vriendelijk naar elkaar toe, maar buiten school om zal Diego de man zo veel mogelijk vermijden. Dit komt namelijk door een misgelopen studie avond met Payton. De twee hadden een discussie over het groepswerk, waarbij Diego haar uitgemaakt had voor een luie trut. Broderick hoorde dit en schopte Diego zonder aarzelen buiten, sindsdien zwijgt hij maar over Payton als Broderick in de buurt is.


    • Emrys Bennett • Obeah • Experimenting buds •
    Als Diego dan eens naar feestjes gaat en Emerys tegen komt, dan kunnen ze beiden wel met volle overtuiging zeggen dat het een geweldige avond was. Ze durven alcohol met elkaar mixen, zijn niet bang van drugs enzovoort



    • Fitzgerald Davenport • real enemies •
    Fits maakt het Diego nog al erg duidelijk dat hij hem maar een dom persoon vind. Hoewel Diego die dingen wel kan slikken wilt het niet zeggen dat hij Fits ook mag.


    • Harvey Torres • Friends •
    De twee kunnen het best goed met elkaar vinden, maar hebben ook geen diepe relatie met elkaar


    • Lucas Theo Campbell • Best Friends •

    Santiago kent Lucas nu al een lange tijd en waren vanaf hun eerste ontmoeting haast meteen vrienden. Ze delen beiden de liefde voor pizza en ander vettige fastfood en hebben een vrolijke en actieve vibe om zich heen.


    • Aylssa Hale • Friends •
    Alyssa en Diego kunnen het goed met elkaar vinden, Diego kan het dan ook niet laten om zijn droge grappen bij haar uit te testen, gezien ze één van de weinige is die zijn humor ook deelt. Zo nu en dan gooit hij er ook een foute pickupline bij, want een klein beetje flirten kan nooit kwaad


    • Cassandra Rose Carter • •

    • Julie Harding • Good friends/ bijles wiskunde •
    Julie en Diego hebben hun relatie in een korte periode erg geëvolueerd. Julie en Diego hebben elkaar leren kennen toen de jongen bijlessen nodig had in wiskunde. Julie was hier best goed in en stelde voor dat ze hem bijlessen zou geven. Voor Diego was ze dan ok zijn reddende engel op dat moment. Tijdens die bijlessen konden ze het altijd wel goed vinden en zijn goede vrienden geworden in de tussentijd. Diego mag zich wel gelukkig prijzen met zo'n goede vriendin als Julie, zeker gezien ze hem onlangs betrapt heeft toen hij aan het werken was bij de foodtruck, ze weet dan ook deels wat er gaande is met hem.



    • Lana Greystone • •

    • Marlene Aylesfield • Flirts•
    De twee komen best goed overeen met elkaar en durven zo af en toe wel een flirterige opmerking naar elkaar te sturen.


    • Nikia Marshall • Exes, good friends •

    Niki en Diego hebben enkele jaren geleden een relatie gehad, echter heeft deze niet langer dan een maand geduurd en zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Er was namelijk geen romantische vibe tussen de twee te voelen en met enkel aantrekking en spicy momenten was het moeilijk vol te houden. Nu zijn ze wel vrienden en kunnen ze samen over jongens en meiden praten die ze beiden wel aantrekkelijk vinden.



    • Payton Archer • Frenemies /flirts
    • Payton en Diego hebben nogal een haat liefde relatie met elkaar. Dit komt meestal met snerende opmerkingen en weel flirterige knipogen. Ze haten elkaar niet, maar ze zijn ook niet dol op elkaar? Diego vind het vreemdgenoeg erg amuserend.



    Ik zoek nog voor Santiago :

    Een beste Vriendin (waar hij alles tegen kan zeggen)




    Relatielijstje Esmé :


    • Aristotle Benedict Davenport •
    •


    • Axel Allaway • childhood bf
    • Axel en Esmé zijn samen opgegroeid en waren als kinderen onafscheidelijk. O een bepaald moment waren ze dan ook vriendje en vriendinnetje, hielden elkaars handje vast en gaven elkaar eskimokusjes. Officieel hebben ze hun 'relatie' nooit uitgemaakt maar ze waren twaalf in de tijd dat het allemaal ophield. Esmé is er dan ook heilig van overtuigd dat Axel homo geworden is, door jeugdtrauma's van haar moeders boezem.
    (dit is haar moeder btw -> klik


    • Broderick Archer • Music teacher
    • Misschien dat Esmé privé lessen gevraagd heeft voor zang? Ze wilt namelijk kunnen zingen maar kan het niet :')


    • Emrys Bennett • •



    • Fitzgerald Davenport • •


    • Harvey Torres • Ex Bf •
    Zo'n twee jaar geleden waren Harvey en de blondine een liefdevol stelletje. Echter naarmate het schooljaar begon te eindigen voelde ze wel aan dat Harvey hun relatie minder serieus nam. Uiteindelijk bleek het dan dat Harvey vreemd gegaan is met een ander en zijn ze al ruziënd uit elkaar gegaan. Esmé heeft nog altijd een zwak voor de jongen maar haat hem met heel haar hart. Ze had har eerste echte intieme moment met hem gedeeld en het feit dat hij het zomaar verbrod heeft kwetste haar enorm.


    • Lucas Theo Campbell • •

    .
    .

    • Aylssa Hale • Nichtje •
    Alyssa en Esmé zijn twee handen op één buik, ze is dol op haar nichtje en sneakt vaak weg van huis om iets met Alyssa te kunnen doen.


    • Cassandra Rose Carter • •

    • Julie Harding • •



    • Lana Greystone • •

    • Marlene Aylesfield • •



    • Nikia Marshall • •




    • Payton Archer • Ex childhood friends
    • De meisjes kennen elkaar al sinds ze klein waren en groeiden op als vriendinnen van elkaar. Echter zodra Esmé haar moeder met het meisje begon te zooien, verwaterde deze vriendschap. Nu spreken ze beiden amper nog tegen elkaar en weet Payton ook wel hoe erg Esmé gebrainwashed is door haar moeder.



    Ik zoek nog voor Esmé


    Een beste vriendin
    Een beste vriend
    Iemand die ze graag neerhaald
    Iemand die wat met haar meeloopt
    Eventueel een Ex
    Vijanden
    Andere suggesties zijn altijd welkom !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik loop lekker achter de feiten aan, lol. :') Ik ga mijn best doen vanmiddag een lijstje te maken en te beginnen aan mijn tweede rol. Voor die rol had ik in gedachten (vooral aan Mirte voor goedkeuring): The Loner - X is een zeer intelligent meisje dat een klas heeft overgeslagen omdat ze zich stierlijk verveelde en geen enkel vak een uitdaging meer bleek. Helaas heeft X ook nogal zielige en slechte communicatieskills en is ze niet zo sociaal is als ze zou willen zijn. Ze heeft haar status verkregen doordat ze vroeger al alleen zat, maar nu helemaal omdat ze met klasgenoten zit die minstens een jaar ouder zijn.

    Zoiets. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat ik voor Nikia graag nog zoek:

    — Iemand waar het absoluut niet mee klikt, waardoor er vaak een gespannen sfeer tussen hen hangt (eventueel zowel bij de jongens als meisjes).
    — Iemand waar ze in het verleden goed bevriend mee is geweest, maar wat om een of andere reden verwaterd is. Axel
    — Een kortstondige ex-flirt, of waar ze heel kort iets mee heeft gehad maar wat niet werkte. Santiago
    — Een stapmaatje, waar ze vrijwel altijd wel mee uitgaat als ze in zijn voor een feestje. Ari
    — Eventueel andere ideeën..


    En haar relatielijstje tot nu toe:

    (...)

    Relatielijstje Nikia


    ♀ Aylisa Hale » Little Miss Perfect » Arioline » ♀
    —

    ♀ Cassandra Rose Carter » The Actrice » Hopps » ♀
    —

    ♀ Julie Harding » The Good One » Penn » ♀
    — Julie en Nikia zijn al vrij snel goed bevriend geraakt en hebben inmiddels een hechte vriendschap weten op te bouwen. Natuurlijk kennen de twee hun onenigheden en zal het heus niet voor het eerst zijn als beide dames in een stevig meningsverschil verwikkeld weten te raken — deze hebben echter nog nooit een punt weten te bereiken waarop er haat en nijd aan te pas is gekomen en is vaak na een korte periode al gauw weer overgewaaid.

    ♀ Lana Greystone » The Mystery » Porthos » ♀
    —

    ♀ Marlene Aylesfield » The It Girl » Tormienne » ♀
    —

    ♀ Payton Archer » The Artist » Sempre » ♀
    — Voor al een geruime tijd zijn deze twee dames goed bevriend en kennen ze elkaar haast door en door; op enkele punten na, waarvan ze beide kiezen dit liever niet te delen (zoals hun grootste geheimen). Nikia mag Payton dan ook erg graag en vind veel plezier in het samen zijn met haar en Julie. Echter, sinds een langere tijd verloopt de vriendschap tussen Payton en Nikia wat stroever en niet zo heel soepel als voorheen. Dit is voornamelijk ontstaan doordat Nikia oog kreeg voor Bro, Paytons oudere broer, wat inmiddels ook alweer een poosje gaande is. Hoewel de brunette zich ergens schuldig voelt naar haar vriendin toe weegt dit voor Nikia een stuk minder zwaar doordat ze haar relatie met Bro net zo waardevol vind als haar vriendschap met Payton.



    ♂ Aristotle Benedict Davenport » The Bastard » Rohirrim » ♂
    — Ari en Nikia zijn het allerbeste te bestempelen als heuse stapmaatjes. Wanneer de brunette uit gaat zal ze dan ook niet gauw zonder hem gaan en zijn de twee dan ook vaak in elkaars aanwezigheid te vinden. Nikia heeft de jongen graag om zich heen en heeft zich nog nooit verveeld tijdens een avondje uit met hem, waar ze dan ook veel plezier in heeft. Hoewel de brunette het niet weet zal ze het wel waarderen dat Ari een oogje in het zeil houdt, waarbij hij op haar zal letten tijdens hun avondjes uit. Dit geeft Nikia dan ook een vertrouwd en fijn gevoel.

    ♂ Axel Allaway » TBA » Greenlight » ♂
    — Vroeger waren Axel en Nikia goede vrienden en hadden de twee een stevig vriendschap samen. Echter, naarmate het tweetal ouder werd verscheen er een subtiele scheiding tussen hen die geen specifieke oorzaak kreeg. Inmiddels zijn de twee dan ook aardig uit elkaar gegroeid en hoewel ze beide missen wat ze eens hadden, weten ze geen van beide hoe toenadering te zoeken tot ander. Dit zorgt dan ook wel eens voor een ongemakkelijke sfeer tussen hen; met name wanneer een van hen iets heeft wat ze het liefste tegen de ander zou willen zeggen, of delen, maar uiteindelijk niet tot de juiste woorden komt.

    ♂ Broderick Archer » The Rebel Teacher » Scurll » ♂
    — Tussen hem en Nikia is enige tijd al een relatie gaande die nog geen stempel heeft gekregen en welke bij Nikia in het begin voornamelijk is ontstaan vanwege de verleiding van een onbekende grens die ze met veel plezier wilde opzoeken; hetgeen wat haar rebelse kanten deed versterken, evenals aantrekken. De brunette is dan ook degene geweest die ergens begonnen is met de speelse verleiding van haar docent, waar ze eveneens ook privéles van krijgt, maar waar ze maar al te graag mee verder is gegaan zodra ze bij Bro een wederzijdse reactie opmerkte daar dit haar interesse alleen nog maar meer heeft weten te wekken voor de jongeman.
          Voor Nikia maakt het weinig uit dat Bro een leraar is en ze probeert daar dan ook niet al te veel over na te denken, al houdt ze enigszins wel rekening met de gevolgen die het openbaren van deze relatie met zich mee kunnen brengen en is ze hierin zeker voorzichtig; het weerhoudt haar echter tot op heden nog nergens van en ze geniet met volle teugen van zijn aanwezigheid, tezamen met de aandacht die ze van hem krijgt wanneer ze samen zijn. De brunette is oprecht gek op Bro en inmiddels durven er ook gevoelens voor hem bij haar op te spelen.


    ♂ Emrys Bennett » The Friendzone » Obeah » ♂
    — Emrys en Nikia zijn erg goede vrienden, zo goed zelfs dat ze bij elkaar kind aan huis zijn; wat tevens ook te maken heeft met het feit dat hun ouders eveneens goed bevriend zijn. Dat de koppels echter hun kinderen graag samen zien is een gegeven waar beide tieners geen gehoor aan geven, daar dit er voor hen niet inzit.
          Als de brunette eens in haar verwende gedrag lijkt te vallen schroomt Emrys niet haar hierop te wijzen en zal Nikia hem zo op zijn beurt wat weten te temperen als hij van plan is om in zijn avontuurlijke buien wat stomme acties uit te halen. De twee zijn vriendschappelijk dan ook de juiste aanvulling op elkaar, wat hun band alleen maar verstevigd.


    ♂ Fitzgerald Davenport » The Troubled One » Ziegler » ♂
    —

    ♂ Harvey Torres » The Hot Mess » Ziegler » ♂
    —

    ♂ Lucas Theo Campbell » The Hot Redhead » Sombre » ♂
    — Lucas en Nikia zijn goed bevriend. Wanneer het tweetal zich samen of in groepsverband bevindt heerst er vrijwel altijd een gezellige sfeer tussen de twee, en zijn ze beide vaak wel in voor een grap en/of een grol. Zo nu en dan worden er ook enkele flirterige opmerkingen gemaakt, maar deze zijn puur vriendschappelijk bedoeld en zonder enige bijbedoelingen, of wat dan ook.

    ♂ Santiago Diego Richardson » The Lovable Idiot » Vaiana » ♂
    — Ruim anderhalf jaar geleden hebben Santiago en Nikia een kortdurende relatie gehad, die voornamelijk alleen maar gebaseerd bleek te zijn op wederzijdse aantrekking en seksuele spanning. De relatie hield dan ook niet veel langer dan een maand stand en al snel besloten de twee om als vrienden weer uit elkaar te gaan, waar ze een goede vriendschap aan over hebben weten te houden. De twee hebben het er dan ook gemakkelijk samen over als ze interesse hebben in een jongen of meid, en er heerst totaal geen ongemakkelijkheid tussen hen ondanks hun korte geschiedenis samen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Matty — love that idea!


    •

    Ik zoek voor Julie nog een flirtatious relationship?:Y)


    Faith is everything.

    Rohirrim schreef:
    @ Matty — love that idea!


    Yay! ^^ als iemand nog ideeën heeft voor een leuke FC: please let me know. Ik kan niks vinden rip.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Axel's relaties

    Aristotle Benedict Davenport
    Al een tijdje geeft Axel Aristotle bijles in geschiedenis, Axel zelf is erg geïnteresseerd in de geschiedenis en dit vak is dan ook één van zijn favoriete vakken. Vandaar dat hij het geen probleem vind om Aristotle hier bijles in te geven, ondanks dat betekent het niet dat het altijd even makkelijk gaat. Wanneer Aristotle dingen niet lijkt te begrijpen en hier geïrriteerd over raakt is Axel namelijk de gene die de volle laag krijgt, hierdoor hebben de jongens nog wel eens kleine ruzies. Echter lijken deze nooit lang te duren en zijn ze alweer zo vergeven.

    Emrys Beauregard Bennett
    Emrys is Axel zijn beste vriend, hij kent de jongeman al erg lang en vertrouwt de jongen dan ook een groot deel van zijn leven toe. Hoewel het tweetal al erg lang met elkaar omgaat is er toch iets wat ervoor zorgt dat Axel tegenwoordig iets anders tegen Emrys aankeek. Toen beide jongens een paar drankjes te veel op hadden hebben ze namelijk het bed gedeeld. Voor zover Axel weet is Emrys dit echter helemaal vergeten en daarom doet ook Axel als of het nooit gebeurt is omdat hij niet wil dat dingen ongemakkelijk tussen hen worden.

    Fitzgerald Sebastian Davenport
    Hoewel Fitzgerald op meisjes lijkt te vallen heeft Axel het vage vermoeden dat dit een leugen is, hem hier recht op aan mee confronteren heeft Axel nooit gedaan, maar hij flirt wel eens met Fitz om te peilen hoe de jongeman hier op zou reageren.

    Nikia Willishka Marshall.
    Vroeger waren Axel en Nikia goede vrienden en hadden de twee een stevig vriendschap samen. Echter, naarmate het tweetal ouder werd verscheen er een subtiele scheiding tussen hen die geen specifieke oorzaak kreeg. Inmiddels zijn de twee dan ook aardig uit elkaar gegroeid en hoewel ze beide missen wat ze eens hadden, weten ze geen van beide hoe toenadering te zoeken tot ander. Dit zorgt dan ook wel eens voor een ongemakkelijke sfeer tussen hen; met name wanneer een van hen iets heeft wat ze het liefste tegen de ander zou willen zeggen, of delen, maar uiteindelijk niet tot de juiste woorden komt.

    Santiago Cruz Richardson
    Diego en Axel kennen elkaar nu al een behoorlijk lange tijd en weten veel van elkaar, als kinderen leken ze dan ook onafscheidelijk te zijn. Diego wist als één van de eerste dan ook dat Axel eigenlijk op jongens viel en vertelde Diego dat hij niet wist hoe hij jongens moest zoenen. Diego was in die tijd ook nog in de kast, maar heeft op die dag wel zijn eerste kus met Axel gedeeld met de quote. "Zo moeilijk was dat nou niet". De twee zijn nu nog altijd goede vrienden en vinden elkaar wel aantrekkelijk. Echter lijken ze beiden te vrezen dat hun vriendschap zou verdwijnen mocht er ooit iets meer gebeuren.

    Payton Helena Archer
    Axel vind Payton een prachtige verschijning en een erg intressant persoon, hij ziet de jongedame dan ook maar al te graag voor zijn lens staan. Daarom heeft hij de jongedame ook wel een paar keer gevraagd of ze model voor hem wou staan.

    Lana Marion Greystone.
    Lana en Axel zijn goede vrienden en hij spendeert dan ook graag veel tijd met de jongedame. Net zoals veel van Axel zijn vrienden zet hij Lana ook nog wel geregeld voor zijn camera om zijn fotografie technieken op de jongedame te kunnen oefenen.

    Julie Harding
    Hoewel Axel over het algemeen beter in zijn eentje kan leren maakt hij voor Julie maar al te graag een uitzondering. Meestal wanneer het tweetal met elkaar afspreekt is het om samen voor een komend proefwerk te studeren, maar studeren is lang niet alles wat ze doen. Vaak worden hun study sessies ook gevuld met oneindig gepraat over ditjes en datjes, want naast study buddies zijn Axel en Julie ook gewoon goede vrienden.

    Alyssa Caitlin Hale
    Al zolang Axel zich kan herrineren staat zijn huis naast die van Alyssa en zijn ouders bevriend met die van haar, ze komen al sinds toen hij een klein kind was bij de familie Hale over de vloer en het is dan ook niet raar dat Alyssa niet alleen Axel zijn oudste vriendin is, maar ook zijn beste vriendin. De twee weten alles van elkaar en vertellen ook echt alles aan elkaar.

    Harvey Richard Torres
    Axel ziet Harvey als iemand die veel cooler is dan hijzelf, maar dat betekent nog niet dat hij de jongeman uit de weg gaat. In tegendeel hij en Harvey zijn vrienden van elkaar.

    Esmé Candice O'Donnell
    Waarom Axel zijn ouders bevriend zijn met een vrouw die twee ballonnen als tieten heeft begrijpt Axel niet, maar erg veel maakt het hem niet uit. Het heeft er namelijk wel voor gezorgt dat hij Esmé heeft leren kennen en ook al een hele tijd kent. Het tweetal heeft toen ze twaalf jaar waren zelfs nog een tijdje gedate, maar dit was voordat Axel echt uitvond wat seksualiteit was en wat de zijne was. De 'liefdes' relatie die ze toen hadden is dan ook langzamerhand verwaterd, maar de twee hebben nog altijd een goede vriendschappelijke relatie.


    Volgens mij is dit het eerst wel zo'n beetje qua relaties voor Axel, maar laat het me weten als ik wat vergeten ben. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    Fitz' relaties



    • Aristotle Benedict Davenport
    Halfbroers. Hij mag zijn halfbroer niet echt, maar begint te vermoeden dat hij ook lang niet zo gelukkig als lijkt.

    • Payton Helena Archer
    Soms eindigen de twee pratend met elkaar. Hij beschouwt haar niet als vriendin, maar mag haar wel. Hij kan goed met haar praten.

    • Cassandra Rose Carter
    ?

    • Marlene Aylesfield
    ?

    • Lana Marion Greystone
    Ze heeft hem erg geholpen toen hij in een dip zat. Hij beschouwt haar als een vriendin.

    • Axel Francisco Allaway
    Hij probeert zoveel mogelijk uit de buurt te blijven van Axel, omdat hij ongemakkelijk wordt van hem en zijn flirterige opmerkingen.

    • Emrys Beauregard Bennett
    Emrys neemt hem weleens mee op avontuur en hoewel Fitz het niet graag toegeeft, waardeert hij dat heel erg.

    • Julie Harding
    ?

    • Broderick Archer
    Fitz mag de docent niet, omdat hij een slecht gevoel heeft bij hem. Daarom maakt hij zijn leven maar al te graag zuur.

    • Nikia Willishka Marshall
    ?

    • Santiago Cruz Richardson
    Fitz heeft een hekel aan Diego, omdat hij hem gewoonweg irritant en dom vindt.

    • Alyssa Caitlin Hale
    ?

    • Lucas Theo Campbell
    Fitz heeft ooit een oogje op hem gehad, maar dat is al lang geleden. Nu vindt hij eigenlijk vrij weinig van Lucas en zal niet bewust naar hem toe gaan.

    • Esme Candice O'Donnell
    ?


    Big girls cry when their hearts are breaking