• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC XX PRAATTOPIC XX SPEELTOPIC

    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Amber
    • Cherona
    • Cheryl
    • Chloë
    • Demi
    • Emma
    • Jennifer
    • Maaike
    • Matty
    • Milena
    • Milou
    • Mirte
    • Saar
    • Sanne
    • Savannah
    • Stephanie
    • —
    • —
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    Arioline
    Scurll
    Tormienne
    Sempre
    Sombre
    Hepzibah
    Virago
    GreenIight
    Hopps
    philocaly
    Mouli
    Rohirrim
    Vaiana
    Ziegler
    Phorthos
    Penn
    Foolish
    Obeah
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Alyssa
    • Broderick
    Marlene Lena
    • Payton
    • Lucas & Yasmin
    Emmanuelle
    • Nikia
    • Axel
    Cassandra Rose & Elif
    • Phoebe
    • Harrison
    • Aristotle
    • Esmé & Santiago Diego
    • Fitzgerald & Harvey
    • Lana
    • Julie
    • Deion
    • Emrys

    AFWEZIGHEID
    • Mirte / Rohirrim — 25 Augustus • 27 Augustus
    • Sanne / Ziegler — 21 Augustus • 27 Augustus (minder actief)


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Marlene Aylesfield
    ——— Status
    • The It Girl
    ——— Secrets
    • Geadopteerd
    • Opgelicht, faker biologische moeder

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    RELATIES BESPREKEN
    Alle users plaatsen een lijstje met afgesproken relaties vóór de eerste post — dit mag zeer bondig en kort.
    • Relatieslijstjes: plaats ze zelf en reageer op de lijstjes van de andere users — alleen zeggen 'ik heb X voor je' / 'wie wil een relatie met X' is niet effectief.
    • Wees realistisch: geen persoon heeft drie "friends with benefits", drie exen, vijf crushes — denk eraan dat de jongeren een hoge reputatie onderhouden. Daarnaast: houd zicht op onderlinge relaties — ga niet met de beste vriend / vriendin van je ex naar bed. Wees realistisch.

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 13:31 ]


    FooIish schreef:
    Iemand die interesse heeft in een relatie met Deion? Het grootste gedeelte van zijn rol staat er al en hij zoekt eigenlijk nog vanalles. c:

    Ik ga zijn rol trouwens zo afmaken.


    I got Lena c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    (...)

    I got Lena c:


    I'll check her out. Heb jij misschien al een ideetje? Of nog iets nodig?


    Sweetest devotion

    FooIish schreef:
    Iemand die interesse heeft in een relatie met Deion? Het grootste gedeelte van zijn rol staat er al en hij zoekt eigenlijk nog vanalles. c:

    Ik ga zijn rol trouwens zo afmaken.


    Ik heb Julie voor je? Ik zal ook nog even na gaan denken over een relatie tussen beide. Ben je op zoek naar iets specifieks of maakt het niet uit?


    Faith is everything.

    Penn schreef:
    (...)

    Ik heb Julie voor je? Ik zal ook nog even na gaan denken over een relatie tussen beide. Ben je op zoek naar iets specifieks of maakt het niet uit?


    Ik ga zo even kijken! Nee, Deion heeft nog helemaak niks, dus vanalles kan. c:


    Sweetest devotion

    FooIish schreef:
    Iemand die interesse heeft in een relatie met Deion? Het grootste gedeelte van zijn rol staat er al en hij zoekt eigenlijk nog vanalles. c:

    Ik ga zijn rol trouwens zo afmaken.

    Ik heb de muziekdocent / tenniscoach voor je? Mijn relatielijst staat hierboven. Ik zal hem sowieso nog doorlezen en met wat komen. Als jij mij zou kunnen melden of Deion maybe muziekles en/of priveles (instrument / zang) of in zijn tennisteam zit dan kan ik al wat makkelijker op een relatie komen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ziegler schreef:
    @ Scrull

    Helemaal prima voor Harvey en Fitz!

    Ok mooi. Alleen zou ik ook mogen weten of ze muziekles / priveles / in het tennisteam zitten of niet?

    Please people, ik weet dat er met veel enthousiasme gepost word en zo, en dat is natuurlijk helemaal geweldig. Maar zouden jullie wel die ene trieste vraag die ik heb kunnen beantwoorden? ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    FooIish schreef:
    Iemand die interesse heeft in een relatie met Deion? Het grootste gedeelte van zijn rol staat er al en hij zoekt eigenlijk nog vanalles. c:

    Ik ga zijn rol trouwens zo afmaken.


    Alyssa?

    • Een beste vriend Axel
    • Een beste vriendin
    • Vriendinnen/vrienden
    • Nichtje Esmé
    • Iemand waarvan ze flauwe grappen hoort. Diego
    • Degene die haar heeft ontmaagd, en waarvan ze bang is dat diegene dat verder gaat vertellen.
    • Haar enige ex, waarmee het slecht eindigde.
    • Iemand waarmee ze haar geheim deelt, die dus soms samen met haar gaat feesten in de armere buurten.Emrys
    • Iemand die ze totaal niet mag. Payton
    • Een speelse flirt waarvoor ze echte gevoelens begint te krijgen.
    • Iemand voor wie ze regelmatig kleren ontwerpt en die haar hier goed voor betaald. Lucas
    • Iemand voor wie ze als model staat voor zijn tekeningen. Ari
    • Andere ideeën?

    Hier is mijn relatielijstje voor wie wilt ^^.

    @Scurll Je voorstel is helemaal goed!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 13:03 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Scurll schreef:
    (...)
    Ok mooi. Alleen zou ik ook mogen weten of ze muziekles / priveles / in het tennisteam zitten of niet?

    Please people, ik weet dat er met veel enthousiasme gepost word en zo, en dat is natuurlijk helemaal geweldig. Maar zouden jullie wel die ene trieste vraag die ik heb kunnen beantwoorden? ^^


    Sorry.. Missed it! Maar je weet dat ik het ermee eens ben c:


    Faith is everything.

    FooIish schreef:
    (...)

    Ik ga zo even kijken! Nee, Deion heeft nog helemaak niks, dus vanalles kan. c:


    Is prima! Mijn gb/pb staan altijd open voor suggesties, daar kijk ik eerder tussen dan op het topic c:


    Faith is everything.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik heb de muziekdocent / tenniscoach voor je? Mijn relatielijst staat hierboven. Ik zal hem sowieso nog doorlezen en met wat komen. Als jij mij zou kunnen melden of Deion maybe muziekles en/of priveles (instrument / zang) of in zijn tennisteam zit dan kan ik al wat makkelijker op een relatie komen. c:


    Yess, sowieso zou hij in zijn tennisteam zitten. And he's very competitive. c:


    Sweetest devotion

    Ik denk trouwens eerder niet dat Em bij Bro in de les zit. Misschien heeft hij tennis gevolgd maar was dat moeilijk te combineren met lacrosse?

    Oh en @Foolish; als je nog relaties zoekt heb ik Emrys voor je.
    Bv dat hij en Julie wel eens op dubbeldate gingen met Jazlyn en Deion en hij hem gesteund heeft tijdens de "break up"? (Ten minste ik vermoed dat dat wijs gemaakt werd aan de anderen?)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Payton Archer · Best friend.

    De dames kennen elkaar al ontzettend lang, en door de hechtheid van hun families kan je wel zeggen dat ze samen zijn opgegroeid. Payton is Julie's beste vriendin al zolang ze zich kan herinneren, en ze zou zich ook geen betere vriendin kunnen wensen omdat ze altijd naar Payton kan gaan wanneer ze daar behoefte aan heeft.

    Broderick Archer · Tennis Coach & Music teacher, but a good friend.
    Gezien het gegeven dat Broderick, Payton's oudere broer is, is het ook logisch dat Julie hem goed kent. Ook met hem is ze opgegroeid, veelal ook doordat hij op haar gepast heeft toen ze nog klein was. Dit heeft geresulteerd in een kind off broer/zus relatie, iets waar ze eigenlijk heel dankbaar voor is. Ook lijkt de man het totaal niet erg te vinden wanneer Julie weer eens voor de deur staat en bij Payton blijft slapen.

    Aristotle Benedict Davenport · Good friend, designing her tattoo.
    Ari is een goede vriend van Julie, en op het moment is hij nog steeds bezig met een ratio ontwerp voor haar. Hoewel ze al verschillende keren aangegeven heeft dat ze het prachtig is en het mee wilt nemen, ligt het nog steeds bij Ari door fouten die hij blijft ontdekken. Ook zijn ze beide niet bang voor de drank wat op een feestje eens heeft geresulteerd maar tot meer niet. Julie weet van Ari's geheim sinds dat moment, but she wouldn't tell a soul.

    Emrys Bennett · Exes, still good friends.
    Emrys is Julie's ex, en eigenlijk haar eerste echte relatie geweest. Hij is ook haar allereerste bedpartner geweest, wat ervoor zorgt dat ze nog steeds goed met elkaar omgaan en dat ze eigenlijk nog steeds om elkaar geven. Het is enkel jammer dat ze eigenlijk niet bij elkaar passen. Ze wenst Emrys wel het allerbeste toe en gunt hem ook het beste van het beste, en zal dan ook niet snel jaloers zijn mocht hij iemand anders ontmoeten.

    Nikia Marshall · Good friends.
    Julie kent Nikia al enige tijd, en ze heeft ook een hechte vriendschap opgebouwd met de dame. Natuurlijk hebben ze wel eens een pittig meningsverschil, al word dit altijd vrij snel weer uitgesproken zodat hun vriendschap as we speak nog steeds overeind staat.

    Diego Richardson · Good friends, helping him with math.
    Julie heeft Diego leren kennen op het moment dat de jongen bijles in wiskunde nodig had, en zij hem hulp aanbood. Ze konden het direct goed vinden, en is er eigenlijk vanzelfsprekend een goede vriendschap ontstaan. Tijdens één van Julie's ontdekkingstochten door andere delen van de stad, heeft ze Diego 'betrapt' terwijl hij aan het werk was. Ze weet ook enigszins wat er gaande is met hem, en wat zijn situatie op dit moment is.

    Axel Allaway · Good friend, study buddies.
    Julie heeft een goede band met Axel, en vaak studeren ze ook samen voor een proefwerk. Echter, als ze studeren liggen er niet enkel boeken op tafel maar zorgt Julie er ook altijd wel voor dat er lekkere hapjes op tafel staan. Ook hebben de twee het over van alles en nog wat, wat vaak niet eens iets te maken heeft met het onderwerp van het aanstaande proefwerk.

    Deion Lamar Odell · Flirtatious, good friends.
    Julie is wel eens samen met Emrys op dubbeldate geweest met Deion en Jazlyn, en sindsdien heeft ze eigenlijk altijd een goede vriendschap met hem gehad en brengt ze graag tijd met hem door, en ze hoopt ook oprecht dat deze vriendschap nog jaren overeind blijft staan.

    Lucas Campbell · The ex.
    Lucas is een ex van Julie, al zijn ze maar ongeveer een maand bij elkaar geweest en vervolgens met ruzie uit elkaar gegaan. Ookal zijn er geen oprechte haatgevoelens, op dit moment is hun relatie verre van ideaal.


    Dit zijn de relaties voor Julie die nu vaststaan. Ik ben wel nog op zoek naar een dame waar Julie een hekel aan heeft, en die elkaar niet kunnen luchten of zien c:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 12:21 ]


    Faith is everything.

    Is er iemand waar ik Axel naar toe kan sturen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Obeah schreef:
    Ik denk trouwens eerder niet dat Em bij Bro in de les zit. Misschien heeft hij tennis gevolgd maar was dat moeilijk te combineren met lacrosse?

    Oh en @Foolish; als je nog relaties zoekt heb ik Emrys voor je.
    Bv dat hij en Julie wel eens op dubbeldate gingen met Jazlyn en Deion en hij hem gesteund heeft tijdens de "break up"? (Ten minste ik vermoed dat dat wijs gemaakt werd aan de anderen?)


    Yeahh, I'd like that. Ja, ze verhuisde naar Maryland en ze hebben iedereen verteld dat dat de reden was van hun break up. Dus goede vrienden dan? Zal ik zo bij zijn rol zetten. c:


    Sweetest devotion

    Is goed.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.