• B L O E D B A N D

    — ❛What happens when your worst nightmare turns into reality?❜


          Hoe zou je reageren als blijkt dat niet alle volksverhalen zomaar verzonnen zijn? Wat zou je doen wanneer iemand je duidelijk maakt dat vampieren niet enkel bestaan in horrorfilms? Zou jij de heldhaftige vrijwilliger zijn die het probeert op te nemen tegen het mythisch wezen? Of zou je zo snel mogelijk wegrennen, proberend jezelf in veiligheid te brengen?

          Wel, op al deze vragen heeft Oliver Wright een antwoord. Zijn leven werd namelijk overhoop gegooid toen zijn tweelingzus Emma Wright spoorloos verdween. Iedereen suggereerde dat ze gewoon was gevlucht, maar met deze uitleg kon hij geen vrede nemen. Daarom besloot Oliver om haar te zoeken. Zijn zoektocht neemt wel een onverwachte en drastische wending. Zal hij zijn tweelingzus vinden? Of wordt hij de prooi van Ozias?

    ⇢ Onbekende Personen
    ⇢ Nederlands
    ⇢ Geschreven door Naestivate


    ⟹ Link naar de story:
    BLOEDBAND

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 18:49 ]

    Gaaf (:
    Ik weet alleen nog niet of ik het ga lezen, niet zo vampierlover
    Maar het klinkt gaaf


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Gaaf (:
    Ik weet alleen nog niet of ik het ga lezen, niet zo vampierlover
    Maar het klinkt gaaf

    Dankje!
    Wel, even ter verduidelijking, het wordt geen twilight-achtig verhaal. Ik probeer Ozias meer neer te pennen als een vampier zoals die vroeger werd afgebeeld.
    Ik ben geen twilight hater, integendeel, maar wou eens iets nieuws proberen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 18:44 ]